درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 01:44   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52272صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 28 اردیبهشت 1402 - 16:53
مدیرعامل بانک صنعت و معدن: روابط‌عمومی‌ها‌‌‌‌‌ ضمن تبیین و ارائه تصویر درست از سازمان و ارتباط با ذینفعان، حافظ ارزش های سازمانند
اهمیت جایگاه روابط‌عمومی بدان سبب است که در پشتیبانی، افکارسنجی، هدایت افکار، رضایت ذینفعان و بهبود فضای کسب و کار جایگاه بی بدیلی داشته و وظیفه اخذ بازخورد و ترتیب اثر دادن به نظرات سازنده در خصوص عملکرد سازمان را بر عهده دارد و در این زمینه باید به صورتی شفاف عمل نموده و اعتماد عمومی به سازمان را افزایش دهد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مدیرعامل بانک صنعت و معدن: روابط‌عمومی‌ها‌‌‌‌‌ ضمن تبیین و ارائه تصویر درست از سازمان و ارتباط با ذینفعان، حافظ ارزش های سازمانند.

به گزارش روابط‌عمومی‌‌‌‌‌ بانک صنعت و معدن وی در این دیدار که به منظور تجلیل از کارشناسان روابط‌عمومی‌‌‌‌‌ و امور مشتریان این بانک برگزار شد، بیان داشت: اهمیت جایگاه
روابط‌عمومی بدان سبب است که در پشتیبانی، افکارسنجی، هدایت افکار، رضایت ذینفعان و بهبود فضای کسب و کار جایگاه بی بدیلی داشته و وظیفه اخذ بازخورد و ترتیب اثر دادن به نظرات سازنده در خصوص عملکرد سازمان را بر عهده دارد و در این زمینه باید به صورتی شفاف عمل نموده و اعتماد عمومی به سازمان را افزایش دهد.


وی با یادآوری اینکه در بانک صنعت و معدن هم ظرفیت بسیار زیادی برای انتشار اخبار و عملکرد سازمان وجود دارد، افزود: طرح های مهم و زیربنایی بسیاری با مشارکت بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسیده که وظیفه اطلاع رسانی در خصوص این دستاوردها بر عهده بخش روابط‌عمومی‌‌‌‌‌ است و باید ابعاد و اثرات این نوع فعالیت هایی که با تلاش بانک و همه دست اندکاران صنعت کشور به ثمر می رسد، برای مردم تبیین شود.


دکتر خورسندیان تاکید کرد: در شرایطی که اقتصاد کشور بانک محور است و بیش از 85 درصد تامین مالی بر عهده بانک هاست اما متاسفانه به بهانه های مختلف بانک ها آماج حملات و تخریب قرار می گیرند و در چنین فضایی وظیفه روابط‌عمومی‌ها‌‌‌‌‌ست که با انتشار اطلاعات درست، اقدامات و برنامه های تدوین شده را تبیین نمایند و مانع از جهت گیری ها و سوء نیت ها به یکی از مهمترین بخش های مالی و اقتصادی کشور شوند.


مدیرعامل بانک صنعت و معدن عنوان داشت: یکی از شاخص های موفقیت، استفاده صحیح از ابزارهای بانکداری نوین و شنیدن صدای مشتریان برای سنجش رضایت مشتریان و شناسایی نیازهای آنان است که این موضوعات با بهره گیری از تخصص و دانش نیروهای ساعی در تمامی بخش ها به خصوص روابط‌عمومی‌‌‌‌‌ و امور مشتریان میسر می گردد.


وی تصریح کرد: برای دستیابی به نتایج مطلوب در این بخش باید ارتباطات دوسویه و هدفمندی بین کارکنان مدیریت های مختلف بانک با مدیریت روابط‌عمومی‌‌‌‌‌ و امور مشتریان شکل بگیرد و ضرورت دارد مدیران ارشد بانک نگاهی تخصصی و حمایتگرانه به این حوزه داشته باشند و کارکنان دیگر بخش ها در شعب و ستاد بانک، اطلاعات درست را به موقع در اختیار آنان قرار دهند.


در این جلسه امیرهوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره این بانک نیز با تقدیر از تلاش همکاران این مدیریت، بر لزوم تخصص گرایی در این بخش تاکید کرد: روابط‌عمومی‌ها‌‌‌‌‌ باید بر فضای کسب و کار سازمان تسلط داشته و دیده بان ارزش های آن باشند.
وی خاطرنشان نمود: امروزه به دلیل سرعت گردش بالای اطلاعات هر یک از ما گویی در دهکده ای جهانی زندگی می کنیم و این سرعت دسترسی به اطلاعات و ارتباطات سریع یکی از شاخصه های سنجش توسعه اقتصادی و اجتماعی است که به مدد بهره گیری از آخرین فناوری ها و تکنولوژیهای ارتباطی و اطلاعاتی در این عرصه میسر شده است.


وی ادامه داد: بدون تردید روابط ‌عمومی در هر سازمان به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی، اطلاع یابی و اطلاع رسانی نقش مؤثری در معرفی قابلیت ها و توانمندیهای آن دارد و سبب بهبود کیفیت و کمیت فعالیت ها شده و بهره وری را افزایش می دهد؛ در واقع مجموع فعالیت روابط‌عمومی‌ها‌‌‌‌‌ تعیین کننده سطح فرهنگ و آگاهی در جامعه است و وظیفه تنویر افکار عمومی را برعهده دارند.


عضو هیات مدیره این بانک یادآور شد: روابط‌عمومی ها با اطلاع از نقطه نظرات افراد و اخبار در تحقق اهداف استراتژیک یک سازمان و اجرایی شدن تصمیمات اساسی مدیران آن ایفای نقش می نمایند و پل ارتباطی با ذینفعان هستند؛ در واقع رشته ارتباطی بخش های داخلی سازمان با یکدیگر و با خارج از سازمان توسط روابط‌عمومی‌ها‌‌‌‌‌ ایجاد می گردد و عامل ایجاد و گسترش تعامل مدیران و مسؤلان هر سازمان با ذینفعان آن می باشند.


عصارزاده عنوان داشت: اهمیت جایگاه روابط‌ عمومی بدان سبب است که در پشتیبانی، افکارسنجی، هدایت افکار، رضایت ذینفعان و بهبود فضای کسب و کار جایگاه بی بدیلی داشته و وظیفه اخذ بازخورد و ترتیب اثر دادن به نظرات سازنده در خصوص عملکرد سازمان را بر عهده دارد.


گفتنی است، در این جلسه دکتر محمد حسن ترابی مدیر روابط‌عمومی‌‌‌‌‌ و امور مشتریان بانک صنعت و معدن ضمن تشکر از توجه مدیرعامل و هیات مدیره به نقش و جایگاه روابط‌عمومی‌‌‌‌‌ در بانک، گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های این مدیریت ارائه نمود و پس از آن حاضرین به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص بهبود عملکرد و فرآیندهای کاری این بخش پرداختند و در پایان مدیرعامل با اهداء لوح سپاس از کارکنان این مدیریت تشکر و قدردانی نمود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد