درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 17:43   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52265صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 28 اردیبهشت 1402 - 13:59
روابط‌عمومی در عصر آگاهی و جهانی‌شدن اطلاعات
محمود سلطان‌آبادی مدیر روابط‌عمومی بیمه دانا - برخلافِ گذشته که روابط‌عمومی در هر نهاد و سازمانی مغفول واقع‌شده و کم‌ترین توجه را از رأس هرم مدیریتی دریافت می‌کرد، امروز در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که عصر ارتباطات، جایگاه روابط‌عمومی را در همه‌ی سازمان‌ها و به‌ویژه بنگاه‌های اقتصادی، به یکی از اثرگذارترین و مهم‌ترین ارکان پیشرفتِ هر سازمانی ارتقاء داده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || اکنون در عصری زندگی می‌کنیم که به‌خوبی می‌توان نقش مؤثر روابط‌عمومی‌ها را در تمامی راهبردها، اهداف و چشم‌اندازهای تعریف‌شده در هر مجموعه‌ای مشاهده کرد.

برخلافِ گذشته که روابط‌عمومی در هر نهاد و سازمانی مغفول واقع‌شده و کم‌ترین توجه را از رأس هرم مدیریتی دریافت می‌کرد، امروز در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که عصر ارتباطات، جایگاه روابط‌عمومی را در همه‌ی سازمان‌ها و به‌ویژه بنگاه‌های اقتصادی، به یکی از اثرگذارترین و مهم‌ترین ارکان پیشرفتِ هر سازمانی ارتقاء داده است.


با توجه به آن‌که در عصر آگاهی و جهانی‌شدن اطلاعات و ارتباطات قرار داریم و مطالبه‌گری از سوی مخاطبان هر روز نسبت به گذشته پررنگ‌تر می‌شود، برقراری ارتباط مؤثر میان سازمان و مخاطبانش نیازمندِ هوشمندی، خلاقیت، پاسخگوییِ به‌موقع و انعطاف‌پذیری است تا بتواند یک ارتباط دوسویه‌ی موفق را برقرار و مدیریت کند و این ظرفیت را تنها می‌توان در روابط‌عمومی‌ها یافت.


و اما نقش یک روابط‌عمومی هوشمند و اثرگذار در صنعت بیمه به‌دلیل ماهیت فعالیت‌های بیمه‌گر، اهمیتی دوچندان می‌یابد. حفظ ارتباطات درون‌سازمانی، انتشار به‌موقع اخبار و شفاف‌سازی فعالیت‌ها، حرکت در مسیر اهداف و چشم‌اندازها، معرفی خلاقانه محصولات بیمه‌ای متناسب با نیاز مشتریان، ارتباط مؤثر با نهادهای ناظر و انعکاس به‌موقع مطالبات بیمه‌شدگان به مدیران ارشد، طراحی و مدل‌سازی تبلیغات اثرگذار و طراحی مدل‌های رفتاری سازمانی جهت جلب اعتماد مخاطبان تنها بخشی از ضرورت‌هایی است که فعالان عرصه روابط‌عمومی‌‌‌‌‌ باید به آن توجهی خاص داشته باشند، چراکه حساسیت و دانش زیادی را طلب می‌کند.


روابط‌عمومی کارآمد در صنعت بیمه هنگام استفاده از ابزارها و برنامه‌های تبلیغاتی، هوشمند عمل کرده، نقش و اثرگذاری تبلیغات را به‌خوبی می‌شناسد و به‌طور همزمان در مسیر ترویج و توسعه فرهنگ بیمه از یک‌سو و حضور در بازارهای رقابتی به‌منظور فروش بیشتر از دیگر سو گام برمی‌دارد.


در واقع، روابط‌عمومی در صنعت بیمه باید یک روابط‌عمومی پویا و به‌روز باشد به‌گونه‌ای که بتواند هرلحظه خود را متناسب با نیاز سازمان و مخاطبان در مسیر رشد و هم‌افزایی قرار دهد.


***
فرارسیدن روز روابط‌عمومی و روز جهانی ارتباطات را به همه‌ی فعالان حوزه‌ی روابط‌عمومی، رسانه و در سطح کلان‌ آن «ارتباطات» به‌ویژه فعالان روابط‌عمومی در صنعت بیمه تبریک می‌گویم و برای‌شان چشم‌اندازی روشن را در مسیر تعالی و موفقیت سازمانی و فردی آرزو دارم.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد