درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 18:48   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52265صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 28 اردیبهشت 1402 - 13:23
روابط‌عمومی در عصر آگاهی و جهانی‌شدن اطلاعات
محمود سلطان‌آبادی مدیر روابط‌عمومی بیمه دانا - برخلافِ گذشته که روابط‌عمومی در هر نهاد و سازمانی مغفول واقع‌شده و کم‌ترین توجه را از رأس هرم مدیریتی دریافت می‌کرد، امروز در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که عصر ارتباطات، جایگاه روابط‌عمومی را در همه‌ی سازمان‌ها و به‌ویژه بنگاه‌های اقتصادی، به یکی از اثرگذارترین و مهم‌ترین ارکان پیشرفتِ هر سازمانی ارتقاء داده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || اکنون در عصری زندگی می‌کنیم که به‌خوبی می‌توان نقش مؤثر روابط‌عمومی‌ها را در تمامی راهبردها، اهداف و چشم‌اندازهای تعریف‌شده در هر مجموعه‌ای مشاهده کرد.

برخلافِ گذشته که روابط‌عمومی در هر نهاد و سازمانی مغفول واقع‌شده و کم‌ترین توجه را از رأس هرم مدیریتی دریافت می‌کرد، امروز در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که عصر ارتباطات، جایگاه روابط‌عمومی را در همه‌ی سازمان‌ها و به‌ویژه بنگاه‌های اقتصادی، به یکی از اثرگذارترین و مهم‌ترین ارکان پیشرفتِ هر سازمانی ارتقاء داده است.


با توجه به آن‌که در عصر آگاهی و جهانی‌شدن اطلاعات و ارتباطات قرار داریم و مطالبه‌گری از سوی مخاطبان هر روز نسبت به گذشته پررنگ‌تر می‌شود، برقراری ارتباط مؤثر میان سازمان و مخاطبانش نیازمندِ هوشمندی، خلاقیت، پاسخگوییِ به‌موقع و انعطاف‌پذیری است تا بتواند یک ارتباط دوسویه‌ی موفق را برقرار و مدیریت کند و این ظرفیت را تنها می‌توان در روابط‌عمومی‌ها یافت.


و اما نقش یک روابط‌عمومی هوشمند و اثرگذار در صنعت بیمه به‌دلیل ماهیت فعالیت‌های بیمه‌گر، اهمیتی دوچندان می‌یابد. حفظ ارتباطات درون‌سازمانی، انتشار به‌موقع اخبار و شفاف‌سازی فعالیت‌ها، حرکت در مسیر اهداف و چشم‌اندازها، معرفی خلاقانه محصولات بیمه‌ای متناسب با نیاز مشتریان، ارتباط مؤثر با نهادهای ناظر و انعکاس به‌موقع مطالبات بیمه‌شدگان به مدیران ارشد، طراحی و مدل‌سازی تبلیغات اثرگذار و طراحی مدل‌های رفتاری سازمانی جهت جلب اعتماد مخاطبان تنها بخشی از ضرورت‌هایی است که فعالان عرصه روابط‌عمومی‌‌‌‌‌ باید به آن توجهی خاص داشته باشند، چراکه حساسیت و دانش زیادی را طلب می‌کند.


روابط‌عمومی کارآمد در صنعت بیمه هنگام استفاده از ابزارها و برنامه‌های تبلیغاتی، هوشمند عمل کرده، نقش و اثرگذاری تبلیغات را به‌خوبی می‌شناسد و به‌طور همزمان در مسیر ترویج و توسعه فرهنگ بیمه از یک‌سو و حضور در بازارهای رقابتی به‌منظور فروش بیشتر از دیگر سو گام برمی‌دارد.


در واقع، روابط‌عمومی در صنعت بیمه باید یک روابط‌عمومی پویا و به‌روز باشد به‌گونه‌ای که بتواند هرلحظه خود را متناسب با نیاز سازمان و مخاطبان در مسیر رشد و هم‌افزایی قرار دهد.


***
فرارسیدن روز روابط‌عمومی و روز جهانی ارتباطات را به همه‌ی فعالان حوزه‌ی روابط‌عمومی، رسانه و در سطح کلان‌ آن «ارتباطات» به‌ویژه فعالان روابط‌عمومی در صنعت بیمه تبریک می‌گویم و برای‌شان چشم‌اندازی روشن را در مسیر تعالی و موفقیت سازمانی و فردی آرزو دارم.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد