درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 16:37   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52259صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیپنجشنبه، 28 اردیبهشت 1402 - 11:46
پر بازدیدترین مقاله‌های علمی حوزه روابط‌عمومی‌‌‌‌ در SID
مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)، پربازدیدترین مقاله‌های علمی نمایه‌شده در این پایگاه با موضوع روابط‌عمومی‌‌‌‌ براساس میزان بازدید مخاطبان را مشخص و معرفی کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)، پربازدیدترین مقاله‌های علمی نمایه‌شده در این پایگاه با موضوع روابط‌عمومی‌‌‌‌ براساس میزان بازدید مخاطبان را مشخص و معرفی کرد.

روابط‌عمومی‌‌‌‌ در سازمان‌ها و شرکت‌ها به‌عنوان بخش جدایی‌ناپذیر از تیم مدیریت تبدیل شده که می‌تواند منجربه دستیابی به اهداف سازمانی شود. به‌دلیل اینکه روابط‌عمومی‌‌‌‌ به منزله یک پل ارتباطی بین سازمان و مخاطبان است، می‌تواند سیاست‌ها، برنامه‌ها و عملکردهای سازمان را برای استفاده مخاطبان فراهم کرده و نیازها و خواسته‌های مخاطبان را نیز به سازمان منتقل کند.

هدف روابط‌عمومی‌‌‌‌ این است که به عموم مشتریان، سرمایه‌گذاران و کارمندان اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام دهد. هم‌چنین روابط‌عمومی‌‌‌‌ می‌تواند روی مخاطب تأثیر گذاشته و بر بهبود عملکرد سازمان نیز تأثیر گذارد. روابط‌عمومی‌‌‌‌ نقش تعیین کننده‌ای در روندهای رقابت، تضادها و توسعه روحیه‌گرایی دارد.

ارتباطات علمی کاربردی است و یک رشته مدیریت محسوب می‌شود. براساس نظریه دهکده جهانی، دهکده‌های امروزی به‌دلیل محیط رسانه‌ای جدید باهم مرتبط شده‌اند. رشد سریع فناوری‌های ارتباطی باعث ایجاد ارتباط سریع‌تر بین افراد شده است. به‌همین دلیل توسعه هر روز بر اهمیت و فعالیت‌های ارتباطی و اطلاعاتی افزوده شده تا امروزه
روابط‌عمومی‌ها نقشی تعیین کننده در روندهای رقابتی و توسعه همگرایی و تفاهم داشته باشند.

به همین مناسبت، مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) به بررسی مقاله‌های فارسی با موضع روابط‌عمومی‌‌‌‌ در حوزه‌های موضوعی مختلف پرداخته است.

معرفی مقاله‌های پربازدید علمی با موضوع روابط‌عمومی‌‌‌‌

مقاله‌های «نقش ارتباطات الکترونیک بر فرآیند ارتباطات سازمانی»، «نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک ها در جذب و حفظ مشتری» و «تاثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری مشتریان» به ترتیب پربازدیدترین مقاله‌های فارسی مرتبط با روابط‌عمومی‌‌‌‌ هستند.

مقاله «نقش ارتباطات الکترونیک بر فرآیند ارتباطات سازمانی» در سال ۱۳۹۱ و در مجله مطالعات رسانه‌ای منتشر شده است. مقاله‌ مذکور با همکاری نازنین ملکیان و رضا علی‌پور نگارش شده و به موضوع تغییرات بسیار گسترده در امر ارتباطات پرداخته است.

هدف این مقاله، تعیین نقش ارتباطات الکترونیک بر ارتباطات سازمانی بوده که جامعه آماری این پژوهش سیصد نفر از کارمندان سازمان بازرسی شهرداری تهران بودند. در نهایت این مقاله به این نتیجه می‌رسد که ارتباطات الکترونیک بر ابعاد ارتباطات سازمانی تأثیرگذار است.

تأثیر این ارتباط بر سازمان، افزایش بهره‌وری کارکنان، کاهش تنش در محیط کار، تربیت نیروی انسانی کارآمد و ماهر، کاهش بوروکراسی اداری و سلسله مراتب سازمانی قابل رؤیت است.

علاوه‌بر این، استفاده از ارتباطات الکترونیک منجر به کاهش زمان تبادل اطلاعات و دسترسی آسان به منابع اطلاعاتی شده و در ایجاد کانال‌های جدید ارتباطی موفق عمل خواهد کرد. جلوگیری از برخی ارتباطات غیرضروری در کار منجر به کاهش تنش در محیط کار خواهد شد که یکی از فواید بکارگیری ارتباطات الکترونیک در سازمان‌ها است.

بیشتر مقاله‌های فارسی مرتبط با روابط‌عمومی‌‌‌‌ در حوزه‌های موضوعی «مدیریت»، «علوم سیاسی» و «علوم اجتماعی» منتشر شده‌اند.






 

معرفی مجله‌های علمی پربازدید با موضوع روابط‌عمومی‌‌‌‌

مجله‌های «مطالعات رسانه‌ای»، «مدیریت بازاریابی» و «مطالعات فرهنگ – ارتباطات» به‌ترتیب مجله‌هایی هستند که بیشترین تعداد مقاله‌های فارسی با موضوع روابط‌عمومی‌‌‌‌ را منتشر کرده‌اند.

معرفی نویسندگان با انتشار بیشترین تعداد مقاله فارسی با موضوع روابط‌عمومی‌‌‌‌

افسانه مظفری (دانشیار گروه ارتباطات اجتماعی واحد علوم تحقیقات) و محمدرضا حقیقی (دکترای ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال) به‌ترتیب نویسندگانی هستند که بیشترین تعداد مقاله‌های فارسی مرتبط با روابط‌عمومی‌‌‌‌ را منتشر کرده‌اند.

کلمه‌های کلیدی مقاله‌های فارسی با موضوع روابط‌عمومی‌‌‌‌

کلمه‌های کلیدی عصاره هر مقاله است و نویسنده موضوعات مقاله خود را در کلمه‌های کلیدی نشان می‌دهد.

«روابط‌عمومی‌‌‌‌ الکترونیک»، «سرمایه اجتماعی سازمانی»، «بازاریابی»، «رسانه‌های اجتماعی» و «جامعه اطلاعاتی» کلمه‌هایی هستند که بیشترین بسامد را در مقاله‌های فارسی مرتبط با روابط‌عمومی‌‌‌‌ داشته‌اند.

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد