درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 23:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52248صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 27 اردیبهشت 1402 - 08:05
تجویز اصالت و تزریق انگیزه به مجموعه روابط‌عمومی‌ها‌...
سونیا فرهادی کارشناس ارشد روزنامه نگاری - روابط‌عمومی‌ها‌ تنها مجموعه‌هایی هستند که نمی‌توانند زمان را متوقف کنند چون باید در راه رضایتمندی جامعه قدم بردارند لذا تغییر و تحول در نوع نگاه به این مجموعه می‌تواند کارکرد آن را دو چندان کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || ذهن، جسم، زمان و خانواده تنها بخشی از واژگانی هستند که تو باید از مرز آنها عبور کنی تا به خط مقدم روابط‌عمومی‌ پویا برسی جایی که هزاران اندیشه خام، ناپخته و حتی پخته شده برایت تصمیم می‌گیرند بر چگونگی انجام و پیشبرد امورت.


تدبر و تخصص، درایت و هوشمندی لایق کار روابط‌عمومی‌ها‌ست اما منوط به شرط و شروطی!


اگر بخواهیم از ضعف ساختار اداری، کمبود نیرو و امکانات در مجموعه روابط‌عمومی‌ها‌ فاکتور بگیریم تنها با دو واژه عشق و هنر می توان روابط‌عمومی‌ را به تعالی رساند و این دو واژه هیچ هزینه ای برای دستگاه اجرایی ندارد فقط باید به اهلش سپرده شود اما گاهی هم در این تندباد ها قدرتت کاهش می یابد دیگر دوست نداری قوی بمانی علت آن هم بی انگیزگی است.


روابط‌عمومی‌ می‌تواند نقش دو بال را برای مجموعه داشته باشد، اگر این بال‌ها قوی باشند باعث اوج گرفتن سازمان می‌شوند و اگر ضعیف عمل کنند می‌تواند مجموعه و مدیریت را از اوج به زیر بکشاند پس نقش انگیزه که متکی به تشویق و ترغیب مدیران است پررنگ تر می شود. مدیری که بتواند با مدیریت درست بهایی جانانه به روابط‌عمومی‌ بدهد بدون شک توانسته مسیر درستی را برای ادامه کار دستگاه اش انتخاب کند.


از حق نباید گذشت چون در سالهای اخیر همان اندازه که پیچیدگی های حوزه کار در روابط‌عمومی‌ها‌ صد چندان شده اما این مجموعه از حالت ایستا به پویایی رسیده است اما این مثل که میگویند که کوزه گر از کوزه شکسته آب می خورد مصداق همین موضوع است جایی که روابط‌عمومی‌ها‌ باید یک صدا و هم صدا شوند، بیان چالش ها همیشه ارجحیت داشته است و آن طور که شایسته و بایسته بوده نتوانسته ایم خود را مورد تشویق قرار دهیم گاهی رنگ ها هم از بی انگیزگی رنگ می بازند چه برسد به انسان ها.!!


روابط‌عمومی‌ها‌ تنها مجموعه‌هایی هستند که نمی‌توانند زمان را متوقف کنند چون باید در راه رضایتمندی جامعه قدم بردارند لذا تغییر و تحول در نوع نگاه به این مجموعه می‌تواند کارکرد آن را دو چندان کند.


کلام آخر اینکه اصالت و انگیزه می توانند موجبات تحول مجموعه سترگ روابط‌عمومی‌ فراهم کنند. سر منزل مقصود آن وصال به تعالی و رشد است واژگانی که جای خالی اش همچنان احساس می شود ... به هر حال باز هم روزمون مبارک ...

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد