درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 15:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52248صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 27 اردیبهشت 1402 - 11:59
تجویز اصالت و تزریق انگیزه به مجموعه روابط‌عمومی‌ها‌...
سونیا فرهادی کارشناس ارشد روزنامه نگاری - روابط‌عمومی‌ها‌ تنها مجموعه‌هایی هستند که نمی‌توانند زمان را متوقف کنند چون باید در راه رضایتمندی جامعه قدم بردارند لذا تغییر و تحول در نوع نگاه به این مجموعه می‌تواند کارکرد آن را دو چندان کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || ذهن، جسم، زمان و خانواده تنها بخشی از واژگانی هستند که تو باید از مرز آنها عبور کنی تا به خط مقدم روابط‌عمومی‌ پویا برسی جایی که هزاران اندیشه خام، ناپخته و حتی پخته شده برایت تصمیم می‌گیرند بر چگونگی انجام و پیشبرد امورت.


تدبر و تخصص، درایت و هوشمندی لایق کار روابط‌عمومی‌ها‌ست اما منوط به شرط و شروطی!


اگر بخواهیم از ضعف ساختار اداری، کمبود نیرو و امکانات در مجموعه روابط‌عمومی‌ها‌ فاکتور بگیریم تنها با دو واژه عشق و هنر می توان روابط‌عمومی‌ را به تعالی رساند و این دو واژه هیچ هزینه ای برای دستگاه اجرایی ندارد فقط باید به اهلش سپرده شود اما گاهی هم در این تندباد ها قدرتت کاهش می یابد دیگر دوست نداری قوی بمانی علت آن هم بی انگیزگی است.


روابط‌عمومی‌ می‌تواند نقش دو بال را برای مجموعه داشته باشد، اگر این بال‌ها قوی باشند باعث اوج گرفتن سازمان می‌شوند و اگر ضعیف عمل کنند می‌تواند مجموعه و مدیریت را از اوج به زیر بکشاند پس نقش انگیزه که متکی به تشویق و ترغیب مدیران است پررنگ تر می شود. مدیری که بتواند با مدیریت درست بهایی جانانه به روابط‌عمومی‌ بدهد بدون شک توانسته مسیر درستی را برای ادامه کار دستگاه اش انتخاب کند.


از حق نباید گذشت چون در سالهای اخیر همان اندازه که پیچیدگی های حوزه کار در روابط‌عمومی‌ها‌ صد چندان شده اما این مجموعه از حالت ایستا به پویایی رسیده است اما این مثل که میگویند که کوزه گر از کوزه شکسته آب می خورد مصداق همین موضوع است جایی که روابط‌عمومی‌ها‌ باید یک صدا و هم صدا شوند، بیان چالش ها همیشه ارجحیت داشته است و آن طور که شایسته و بایسته بوده نتوانسته ایم خود را مورد تشویق قرار دهیم گاهی رنگ ها هم از بی انگیزگی رنگ می بازند چه برسد به انسان ها.!!


روابط‌عمومی‌ها‌ تنها مجموعه‌هایی هستند که نمی‌توانند زمان را متوقف کنند چون باید در راه رضایتمندی جامعه قدم بردارند لذا تغییر و تحول در نوع نگاه به این مجموعه می‌تواند کارکرد آن را دو چندان کند.


کلام آخر اینکه اصالت و انگیزه می توانند موجبات تحول مجموعه سترگ روابط‌عمومی‌ فراهم کنند. سر منزل مقصود آن وصال به تعالی و رشد است واژگانی که جای خالی اش همچنان احساس می شود ... به هر حال باز هم روزمون مبارک ...

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد