درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 23:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52247صفحه نخست » ادامه مطلب سهچهارشنبه، 27 اردیبهشت 1402 - 07:55
کارگاه آموزشی روابط‌عمومی برگزار شد
در آستانه روز ارتباطات و روابط‌عمومی به همت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری سیرجان، مراسم تجلیل از روابط‌عمومی‌های شهرستان همراه با ارائه کارگاه آموزشی در این حوزه، برگزار شد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در آستانه روز ارتباطات و روابط‌عمومی به همت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری سیرجان، مراسم تجلیل از روابط‌عمومی‌های شهرستان همراه با ارائه کارگاه آموزشی در این حوزه، برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری، دکتر قربانعلی تنگ‌شیر، مدرس ارتباطات، نایب‌رییس و عضو هیئت‌مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی کشور به دعوت شهرداری سیرجان در این مراسم حضور یافت. عمده مباحث مطرح شده در این کارگاه آموزشی، اصول تشریفات در روابط‌عمومی شامل مباحث برنامه‌های تشریفات میهمان(داخلی و خارجی)، تشریفات برگزاری سمینارها، اجرای مراسم‌های ویژه، سالگردها و اعیاد و روزهای تاریخی و سیاسی، تهیه و تنظیم برنامه‌های مربوط در این حوزه‌ها بود. همچنین شیوه‌های ارتباط اجتماعی، روانشناسی، توصیه‌های مهم در خصوص رعایت گفتار، رفتار و اخلاق حرفه‌ای توسط این استاد بیان شد. وی در این زمینه با روابط‌عمومی‌ها به تبادل نظر و پرسش و پاسخ پرداخت.

در این مراسم محمد معتمدی‌زاده قائم‌مقام شهردار، با معرفی سیرجان به عنوان شهر رسانه و صنعت و معدن، لزوم فعالیت‌های بیشتر در بخش‌های مختلف از سوی روابط‌عمومی‌ها را مهم ذکر کرد و گفت: روابط‌عمومی، پیشانی هر نهادی است و در جذب مردم و تکریم ارباب‌رجوع موثر است. وی اظهار امیدواری کرد این جلسات جهت کمک به شهرندوندان سیرجانی و بالابردن سطح فرهنگ عمومی شهر استمرار داشته باشد.

دکتر تنگ‌شیر نیز با بیان تاثیرگذاری دوره‌های آموزشی، اظهار کرد: در دنیای کنونی، آموزش رکن اساسی برای بهتر کار کردن و بیشتر مفید بودن است.

وی فعالیت در حوزه
روابط‌عمومی را کاری دشوار خواند و افزود: آموزش به مدیران روابط‌عمومی شهر کمک می‌کند در راستای اطلاع رسانی بیشتر و احقاق حق مردم گام بردارند. در این دوره نیازهای آموزشی مسئولان و کارکنان روابط‌عمومی بررسی و مشخص گردید در آینده به چه دوره‌های دیگری نیازمند هستند.

این متخصص و استاد روابط‌عمومی، برگزاری دوره آموزشی تشریفات برای روابط‌عمومی‌ها شهرستان را ارزشمند توصیف کرد و از حسن توجه شهرداری سیرجان در برگزاری این دوره جهت ارائه راهکارهای مهم به روابط‌عمومی‌ها، تشکر نمود.

در آستانه روز ارتباطات و روابط‌عمومی، با نظر مساعد شهردار سیرجان و به همت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری، مراسم تجلیل از روابط‌عمومی‌های شهرستان همراه با برگزاری کارگاه آموزشی در این حوزه، انجام شد.


در این مراسم محمد معتمدی‌زاده قائم‌مقام شهردار، با معرفی سیرجان به عنوان شهر رسانه و صنعت و معدن، لزوم فعالیت‌های بیشتر از سوی روابط‌عمومی‌ها را در بخش‌های مختلف شهر، مهم ذکر کرد و گفت: روابط‌عمومی، پیشانی هر نهادی است و در جذب مردم و تکریم ارباب‌رجوع موثر است. وی از برگزاری این دوره ابراز رضایت کرد و افزود: در این دوره‌ی آموزشی مباحث خوب و کاربردی مطرح شد. قائم‌مقام شهردار، اظهار امیدواری کرد؛ این جلسات جهت کمک به شهرندوندان سیرجانی و بالابردن سطح فرهنگ عمومی شهر استمرار داشته باشد.

 

 


یکی از تکنیک‌های روابط‌عمومی، تشریفات است


دکتر قربانعلی تنگ ‌شیر، مدرس ارتباطات، نایب‌رییس و عضو هیئت‌مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی کشور به دعوت شهرداری سیرجان در این مراسم حضور یافت و نکات آموزشی متعددی را برای مدیران روابط عمومی‌ها بازگو کرد.


اصول تشریفات در روابط‌عمومی شامل مباحث برنامه‌های تشریفات میهمان(داخلی و خارجی)، تشریفات برگزاری سمینارها، اجرای مراسم‌های ویژه، سالگردها و اعیاد و روزهای تاریخی و سیاسی، تهیه و تنظیم برنامه‌های مربوط در این حوزه‌ها بخشی از عمده مباحث مطرح شده در این کارگاه آموزشی بود. همچنین شیوه‌های ارتباط اجتماعی، روانشناسی، توصیه‌های مهم در خصوص رعایت گفتار، رفتار و اخلاق حرفه‌ای توسط این استاد بیان شد. وی در این زمینه با روابط‌عمومی‌ها به تبادل نظر و پرسش و پاسخ پرداخت.

وی در اولین مبحث، انواع مراسم در روابط‌عمومی را توضیح داد و نشست‌ها، سمینارها گردهمایی‌ها، برگزاری نمایشگاه‌ها و بازدیدها را جزو این دسته برشمرد و در توضیح بخشی از این موضوع گفت: در غرفه‌ی نمایشگاه‌ها افراد که دانش و علم در این زمینه را داشته باشند و بتوانند اطلاعات مورد نظر را منتقل کنند، قرار گیرد.


نایب‌رییس و عضو هیئت‌مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی کشور، ادامه داد: یکی از تکنیک‌های روابط‌عمومی، تشریفات است. تشریفات به معنای پروتکل و قراردادها و روابط است. بیشتر تشریفات را در وزارت امور خارجه و در رفتار و سیاست می‌بینیم.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد