درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 18:01   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52242صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 26 اردیبهشت 1402 - 12:39
خبر و اطلاع رسانی بخشی از روابط‌عمومی‌ است
رباب موحد - روابط‌عمومی‌ تبلور ضرورت حق دسترسی مردم به اطلاعات صحیح و دقیق و سریع از هر سازمان است. جوامع آگاه، جوامع پرسشگری نیز هستند. جامعه پرسشگر و کنشگری فعال تنها با دسترسی به اطلاعات صحیح ممکن است کسی که اطلاعی ندارد پرسشی هم ندارد در واقع می‌توان گفت: روابط‌عمومی‌ بر اساس یک ضرورت به پاسخگویی صحیح و سریع سازمان‌ها به نیازها و پرسش‌های جامعه و کنشگران پژوهشگر شکل گرفته و این همان نقطه‌ای است که حقوق شهروندی تجلی می‌یابد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || جامعه امروز جامعه ای آگاه و مملو از پرسش است ابزارهای یک جامعه آگاه نهادهای اجتماعی چون مدرسه ودانشگاه هستند و اگر این نهادها فعال و مترقی باشند و با مدرنیته اختلاط کرده باشند خود می تواند منشا اثر شوند و انسان آگاه تولید کند.


انسان آگاه است که جامعه را آگاه می سازد و جامعه آگاه انسان آگاه باز تولید می کند نمی توان گفت اول کدام باید باشد و باید در هر دو سویه این اتفاق بیفتد تا جامعه به آگاهی نزدیک شود. در این میان اطلاع رسانی ، اخبار و تلاش روابط‌عمومی‌ ها و تمام شاه راه های ارتباطی نیز بر رشد جامعه آگاه تأثیر گذار است.


روابط‌عمومی‌ تبلور ضرورت حق دسترسی مردم به اطلاعات صحیح و دقیق و سریع از هر سازمان است. جوامع آگاه، جوامع پرسشگری نیز هستند. جامعه پرسشگر و کنشگری فعال تنها با دسترسی به اطلاعات صحیح ممکن است کسی که اطلاعی ندارد پرسشی هم ندارد در واقع می‌توان گفت: روابط‌عمومی‌ بر اساس یک ضرورت به پاسخگویی صحیح و سریع سازمان‌ها به نیازها و پرسش‌های جامعه و کنشگران پژوهشگر شکل گرفته و این همان نقطه‌ای است که حقوق شهروندی تجلی می‌یابد.


روابط‌عمومی‌ بصورت هوشمندانه، خلاقانه و پیوسته در حال خلق و مبادله و به اشتراک گذاری معنا و پیام بین سازمان و مخاطب است و پرچمدار حرکت سازمان ها بسوی حکمرانی خوب و شفافیت سازمان در خصوص اطلاعات تصمیم ها و عملکردهای سازمان و شکل گیری سازمان های شیشه ای است


در سال های گذشته روابط‌عمومی‌ بر مدار اطلاع رسانی حرکت نموده فعالیت این حوزه با شکل دهی ابزارهای اطلاع یابی به سمت هموار کردن جاده اطلاع رسانی حرکت کرده اند و به خوبی توانسته اند اطلاعات، آمار، اخبار و نیازمندهای های مخاطبان را به صورت خطی به آنها انتقال دهند


در این میان روابط‌عمومی‌ با عبور از مرز اطلاع رسانی صرف و روابط خطی می تواند با تولید محتوا و ایجاد بینش در مخاطب بر ساخت اطلاعات، اطلاع یابی، اطلاع رسانی، بازخورد، تحلیل محتوا، افکار سازی و اقناع تأثیر بگذارد و بصورت هدفمند بر روی پل دو سویه اطلاع رسانی و آگاهی قدم بزند و گفتمان سازی را در کنار ایجاد محتوا چون شمعی بر مسیر آگاهی و شفافیت روشن کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد