درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 20:56   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52235صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 26 اردیبهشت 1402 - 09:34
روابط‌عمومی‌ها یک حلقه وصل و واسط بین دستگاه ها و مردم و جامعه هستند
علی جوادی در مراسم شورای روابط‌عمومی‌ اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت : روابط‌عمومی‌ها یک حلقه وصل و واسط بین دستگاه ها و مردم و جامعه هستند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || علی جوادی در مراسم شورای روابط‌عمومی‌ اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت : روابط‌عمومی‌ها یک حلقه وصل و واسط بین دستگاه ها و مردم و جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ در مراسم شورای
روابط‌عمومی‌ اداره کل ورزش و جوانان که به مناسبت "روز روابط‌عمومی و ارتباطات" با حضور صائبی مشاور استاندار و مدیرکل روابط‌عمومی‌ استانداری، اژدر شهابی معاون مرکز روابط‌عمومی‌ و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، قربانی مشاور فرماندار و مدیر روابط‌عمومی‌ فرمانداری تهران، معاونین و مدیران ستادی اداره کل و مسئولان روابط‌عمومی‌ ادارات ورزش و جوانان حوزه و شهرستان، امروز(دوشنبه) در استودیو خبر ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد، "علی جوادی" ابراز امیدواری کرد با حضور و همراهی مدیران روابط‌عمومی‌، روزهای خوب و خوشی را پیش رو ورزش و جوانان استان تهران داشته باشیم.


وی ابتدا از حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، استانداری تهران و فرمانداری پایتخت در این مراسم قدردانی کرد و گفت: جای بزرگان بویژه مسئولان وزارت ورزش و جوانان، استاندار و فرماندار تهران در این جمع خودمانی کوچک، اما پر اثر خالیست و این استودیو خبر، یک ظرف است که می توان از آن برای انتشار اخبار مد نظر استانداری و فرمانداری بهره برد تا از این طریق با مردم گفت و گو شود و گزارشی از زحمات و فعالیت های خودشان و همکاران شان را به مردم استان تهران ارائه دهند. این استودیو فقط برای اداره کل نیست و خالصانه دراختیار سایر دستگاه ها از جمله وزارت ورزش و جوانان است تا از امکان تولید و انتشار خبر برخوردار شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان از اثرگذاری روابط‌عمومی‌ها گفت و افزود: روابط‌عمومی‌ها یک حلقه وصل و واسط بین دستگاه ها و مردم و جامعه هستند. هر دستگاه و مجموعه ای یک مسئولیت، ماموریت و نظام قدرتمندی دارد که اگر به منزله یک خودروی در حال حرکت تداعی شود، روابط‌عمومی‌ آن مانند تمام علائم هشدار دهنده دیداری است و با علائمی که برای مسئولان می فرستد، فضا و نقاط کور را روشن می کند تا مدیران مسیر را بهتر ببینند و ترسیم کنند. در واقع هدف نهایی، رسیدن به مقصد، منزل و مقصودیست که قرار است حرکتی داشته باشد تا پس از یک بازده زمانی به نقطه ای برسد که نسبت به قبل، جلوتر از نقطه آغاز حرکت، باشد.

علی جوادی ادامه داد: بعد مسافت برگرفته از چند مولفه از جمله سرعت و زمان است که همه از کانال روابط‌عمومی‌ و ارتباطات به مدیر و راس مجموعه منتقل می شود، لذا کارکرد شما مسئولان روابط‌عمومی‌ها چند نقش مهم دارد؛ الزام به رفتار برونگرایی سازمان و الزام به انتقال اتفاقات برون جامعه که نیاز هست افراد داخل مجموعه و بالاترین سطح آن، از این اتفاقات اطلاع داشته باشند. هر چقدر مردم و جامعه بیشتر در جریان توفیقات و یا شکست های هر مجموعه ای قرار بگیرند، بیشتر همراهی می کنند، یعنی هراندازه بتوانیم مجموعه ها را با مردم پیوند بزنیم، به سمت مردمی شدن می رویم و همراهی مردم، کمک مردم، مشارکت و مساعدت مردم و جامعه برای ایجاد توفیقات، بیشتر خواهد شد.

وی گفت: امروز، اصلی ترین موضوع، توفیق مدیران دستگاه ها و سازمان های پیشرو است که فضای رقابتی دارند و نه سازمان هایی که صرفاً جریان ایستایی دارند و با روش های سنتی کار می کنند. در قوانین مدیریتی جدید، هر سازمان که خودش را تجهیز نکند و به ابزار و تغییرات روز، همگون، همگام و همساز نکند، محکوم به شکست است و خیلی از سازمان های بزرگ چون به روش مدیریتی سنتی، اداره می شوند و با تغییرات همراه نشده اند، از بین رفته اند و در بین مردم جایگاهی ندارند.

مدیرکل ادامه داد: اداره کل و وزارت ورزش، یکی از مردمی ترین سازمان های تعریف شده در دستگاه های اجرایی هستند، چرا که با همه سنین و با آقایان و بانوان سروکار دارند و از ویژگی جذابیت بخشی به رویدادها و اتفاقات برخوردارند، لذا اداره کل ورزش و جوانان در بین سایر دستگاه های استان تهران، یک دستگاه اجتماعی، اجتماع ساز و مردمی است و مردم به و اسطه فرزندان، خانواده و دوستان دغدغه دارند و توفیقات خود را در ورزش، رصد می کنند.

جوادی تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان یک نهاد مردمی ساز است و با مردم گره خورده و برای آنکه کانالی با مردم داشته باشیم، یک خلا وجود داشت تا از طریق آن بتوانیم ورزشکاران و قهرمانان خود را به مردم و جامعه معرفی کنیم. برای این مهم همواره دست به دامان صدا و سیما می شدیم، اما به دلیل ابعاد گسترده فعالیت صدا و سیما، وقت کافی به ورزش و جوانان نمی رسید و نیاز بود این توان را در خودمان ایجاد کنیم و براساس منویات رهبری که در شرایط بحرانی باید به توان افزایی برسیم و خودمان را تقویت کنیم، استودیو خبر را راه اندازی کردیم و سعی شد تجهیزات آن بروز باشد و حتی در تعامل با صدا و سیما، این استودیو بتواند برای تولید برنامه و ارتباط زنده مورد بهره برداری قرار بگیرد. در این بین نگاه ما، سود بردن نیست و نگاه مان مسئولیتی است. برخی از ورزشکاران و قهرمانان ما که مدال جهانی و المپیک دارند، این دغدغه را دارند که هیچ کس آنها را نمی شناسد و ما به دنبال برطرف کردن این خلا بودیم و این ظرفیت را برای خودمان ایجاد کردیم و این فضا را برای هر برنامه ای که نیاز به ضبط و یا ارتباط مستقیم داشته با شد، در اختیار وزارت هم قرار می دهیم.

وی از مسئولیت مهم، پرکار و پر حجم روابط‌عمومی‌ها قدردانی کرد و گفت: به فرموده رهبری، در هر مسئولیتی و در هر جایی که کار می کنید، فکر کنید که مرکز شغل عالم است، لذا در هر حوزه و شهرستانی که هستید، فکر کنید مرکز همه فعالیت های ورزشی استان تهران آنجاست و در همان حد تلاش کنید. امیدوارم با حضور و همراهی شما، روزهای خوب و خوشی را پیش رو خودمان داشته باشیم و جا دارد از زحمات آینده و گذشته شما قدردانی کنم.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد