درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:59   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52225صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 25 اردیبهشت 1402 - 12:54
روابط‌عمومی علمی است که با هنر ساخته می شود
بهمن علی بخشی مدیر روابط‌عمومی بیمه سینا - روابط‌عمومی از آن جهت که با عموم تعامل دارد بسیار شبیه یک صحنه در یک نمایشنامه است. شما گوش می دهید، اطلاعات دریافت می کنید و پاسخ می دهید، سپس دوباره این کار را انجام می دهید. البته دستورالعمل ها و قوانین مشخصی نیز در این زمینه نیز وجود دارد دارد اما شهود و احساسات انسان در روابط‌عمومی به همان اندازه مهم هستند که در هر شکل هنری مهم است، روابط‌عمومی یک هنر است و من بسیار مفتخرم که خودم را هنرمند می نامم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || به طور کلی، روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی فرصتی عالی برای شناخت اهمیت ارتباطات مؤثر است و روابط‌عمومی نقشی مهم در ارتقای درک متقابل، ایجاد اعتماد و تغییرات مثبت در جامعه فراهم را می‌کند. روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی فرصتی برای متخصصان این حوزه است تا فعالیت های متمایز خود را به نمایش بگذارند، بهترین تجربیات را ارائه و از یکدیگر بیاموزند؛ همچنین بر نقش حیاتی ارتباطات و روابط‌عمومی در ارتقای شفافیت، پاسخگویی و شیوه های اخلاقی تاکید می کند. در حقیقت روابط‌عمومی یک هنر محسوب می‌شود. این هنر شامل توانایی برقراری ارتباطات صحیح با افراد و نهادها، نوآوری، استفاده از روش‌های کارآمد در گفتگو و مذاکره، مدیریت ارتباطات عمومی، و توانایی های دیگری مانند ارتباطات بین فرهنگی و رهبری را شامل می‌شود. هنرمندی در روابط‌عمومی می‌تواند باعث بالا رفتن اعتماد عمومی، رشد فردی و حرفه‌ای، و ایجاد ارتباط بلند مدت با مشتریان، بازاریابان، و همکاران شود.


در صنعت بیمه، ایجاد رضایتمندی، به وجود آوردن حس آرامش برای حفظ و جذب مشتریان جدید بسیار ضروری است. عوامل متعددی بر رضایتمندی مشتریان در صنعت بیمه نقش دارند، از جمله پاسخگویی مناسب و دقیق، پیشنهادات و محصولات بیمه ای متنوع، رسیدگی به مطالبات و در سطح کلی ارائه خدمات به مشتریان. ارتباطات دوسویه، تعامل و شفافیت در مورد شرایط و ضوابط سیاست های شرکت نیز در تضمین رضایت مشتری بسیار مهم است. برخی مطالعات نشان داده است که مشتریانی که از تجربه خرید بیمه نامه رضایت دارند، تمایل بیشتری به تمدید بیمه نامه های خود دارند و آن شرکت بیمه یا آن بیمه نامه خاص را به سایرین نیز توصیه می کنند. اما در نقطه مقابل، مشتریان ناراضی بیشتر احتمال دارد که شرکت بیمه‌گر را تغییر دهند و نظرات منفی خود را در شبکه های اجتماعی و سایر رسانه ها به اشتراک بگذارند، که می‌تواند به اعتبار شرکت آسیب برساند. بنابراین شرکت های بیمه باید رضایت مشتری را در اولویت قرار دهند تا در بازار رقابتی باقی بمانند.


یکی از نقش اصلی روابط‌عمومی در صنعت بیمه، مدیریت و ارتقای شهرت یک شرکت بیمه است. متخصصان روابط‌عمومی برای ایجاد تصویری مثبت برای شرکت، افزایش آگاهی از برند و حفظ روابط خوب با مشتریان، ذینفعان و رسانه ها تلاش می کنند. برخی از مسئولیت‌های کلیدی روابط‌عمومی در صنعت بیمه عبارت اند از ایجاد و اجرای استراتژی‌های ارتباطی همسو با اهداف تجاری، مدیریت بحران‌ها و تبلیغات منفی، تعامل با خبرنگاران و اصحاب رسانه، سازمان‌دهی رویدادها و مناسبت ها، تحلیل پوشش رسانه ای، ترویج ابتکارات، اختراعات و محصولات شرکت و فعالیت‌های CSR و به صورت کلی نظارت است.


نقش دیگر روابط‌عمومی در صنعت بیمه مدیریت بحران است. شرکت‌های بیمه باید برای مقابله با بحران‌هایی مانند بلایای طبیعی در مقیاس بزرگ یا پرونده‌های قضایی پرمخاطب آماده باشند. روابط‌عمومی موثر می تواند با ارائه اطلاعات دقیق و حفظ ارتباط شفاف با ذینفعان کلیدی مانند بیمه گذاران حقیقی و حقوقی، مشتریان، کارکنان و رسانه ها به مدیریت شرایط کمک کند.


روابط‌عمومی با ارتقای شهرت شرکت و برقراری ارتباط موثر و تعامل با مشتریان، ذینفعان و رسانه ها، نقش مهمی در پویایی و بالندگی صنعت بیمه ایفا می کند. موفقیت یک بیمه‌گر اغلب به این بستگی دارد که چگونه می‌تواند تلاش‌های روابط‌عمومی خود را به‌ویژه در یک صنعت به شدت رقابتی و تحت نظارت مدیریت کند. روابط‌عمومی در صنعت مهم است زیرا می تواند به ایجاد شهرت مثبت، متمایز کردن شرکت ها از رقبای خود و مدیریت موثر بحران‌ها کمک کند. این مزایا در نهایت می تواند منجر به کسب و کار بیشتر و موفقیت بیشتر برای شرکت های بیمه شود.


متخصصان روابط‌عمومی در حقیقت با اثر گذاری و خلاقیتشان نقش مهمی در شکوفایی و شناساندن صنعت بیمه به عموم مردم ایفا می کند چرا که می تواند به ایجاد و حفظ شهرت مثبت شرکت های بیمه کمک کند. این مهم است زیرا بیمه اغلب با حوادث منفی مانند اتفاقات ناگوار، بیماری ها و بلایا همراه است. بنابراین، ایجاد و حفظ یک تصویر مثبت می تواند به بهبود درک عمومی از صنعت کمک کند. Pr ابزاری ضروری برای شرکت‌های بیمه است که می‌خواهند برند خود را بسازند، با مشتریان ارتباط برقرار کنند و با عموم مردم تعامل کنند. روابط‌عمومی می تواند به شرکت‌های بیمه در ایجاد اعتماد، افزایش شهرت و ایجاد پوشش رسانه ای مثبت کمک کند. به طور کلی، تغییر نگاه به روابط‌عمومی برای شرکت های بیمه که به دنبال محبوبیت برند خود، ارتباط با مشتریان و تعامل با عموم مردم هستند، ضروری است. شرکت های بیمه با ایجاد روابط قوی با اصحاب رسانه، استفاده از رسانه های اجتماعی، توسعه محتوای رهبری فکری و فعال ماندن، می توانند تصویر مثبتی ایجاد کنند و خود را به عنوان رهبران صنعت معرفی کنند.


چشم انداز ارتباطات و روابط‌عمومی دائما در حال تغییر است. برای اینکه متخصصان روابط‌عمومی بتوانند مشاوره موثری ارائه دهند، باید از آخرین روندها در چشم انداز ارتباطات آگاه باشند. متخصصان روابط‌عمومی باید از آخرین روندهای ارتباطات به روز باشند و بیشتر در مورد روندهای نوظهور بنویسند یا صحبت کنند تا دیگران بتوانند از آنها بیاموزند. من معتقدم به اشتراک گذاری دانش برای صنعت بیمه بسیار مهم است، زیرا بسیاری می توانند از بینش ما در این چشم انداز دائما در حال تغییر، بهره مند شوند.


روابط‌عمومی از آن جهت که با عموم تعامل دارد بسیار شبیه یک صحنه در یک نمایشنامه است. شما گوش می دهید، اطلاعات دریافت می کنید و پاسخ می دهید، سپس دوباره این کار را انجام می دهید. البته دستورالعمل ها و قوانین مشخصی نیز در این زمینه نیز وجود دارد دارد اما شهود و احساسات انسان در روابط‌عمومی به همان اندازه مهم هستند که در هر شکل هنری مهم است، روابط‌عمومی یک هنر است و من بسیار مفتخرم که خودم را هنرمند می نامم.



 

 

 









 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد