درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 19:44   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52224صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 25 اردیبهشت 1402 - 12:17
نشست مشترک هیئت رئیسه با روسای بیمارستان ها، دانشکده ها و مسئولان روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران
به مناسبت گرامیداشت روز روابط‌عمومی و ارتباطات، نشست مشترک هیئت رئیسه با روسای بیمارستان ها، دانشکده ها و مسئولان روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با محوریت مدیریت تصویر و شهرت و بررسی ابعاد آن برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || به مناسبت گرامیداشت روز روابط‌عمومی و ارتباطات، نشست مشترک هیئت رئیسه با روسای بیمارستان ها، دانشکده ها و مسئولان روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با محوریت مدیریت تصویر و شهرت و بررسی ابعاد آن برگزار شد.

در نشست 24 اردیبهشت 1402، دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، با قدردانی از دکتر ترابی مدیر روابط‌عمومی و تیم روابط‌عمومی در انعکاس فعالیت های دانشگاه گفت: جلسه امروز هیئت رئیسه به روابط‌عمومی و رسانه و کمکی که این مجموعه به اطلاع رسانی آنچه در دانشگاه می گذرد؛ تعلق دارد.


دکتر قناعتی با اشاره به نقش مهم رسانه در تحولات جهانی گفت: امروزه با ابزار رسانه می توان ذائقه مردم را تغییر داد و بسیاری از تحولات رقم زد.


رئیس دانشگاه، با بیان اینکه رسانه به طور مستقیم بر ذهن افراد تاثیر می گذارد افزود: در این بین برخی رسانه ها با بزرگنمایی وقایع سعی دارند تغییر رفتار را در مخاطبان ایجاد کنند همانند جریان سازی رسانه ای که در اتفاقات اخیر کشور صورت گرفت.


دکتر قناعتی با تاکید بر کارکرد آموزشی رسانه گفت: رسانه در آموزش و آگاهی بخشی جامعه می تواند نقش مهمی داشته باشد. درصد قابل توجهی از بیماری ها با آموزش سبک صحیح زندگی قابل پیشگیری است و این وظیفه مهمی است که روابط‌عمومی باید به انجام برساند.


رئیس دانشگاه با بیان اینکه فضای مجازی از جنبه های مختلف به ما کمک می کند افزود: رسانه رکن چهارم دموکراسی و اداره جامعه است و باید به عنوان آیینه جامعه ابعاد مختلف آن را به نمایش بگذارد این نقش مهم رسانه سبب شده هر کاری که مسئولان انجام می دهند به سرعت منتشر شود.


دکتر قناعتی رویکرد مهم رسانه دانشگاه را در بیان حقایق دانست و با تاکید براینکه باید کمک کنیم قطار پیشرفت دانشگاه در مسیر درست حرکت کند افزود: فضای نقد در دانشگاه وجود دارد و ما به مسائل مختلف گوش می دهیم اما اجازه نمی دهیم باوجود کارهای بزرگی که در مراکز مختلف دانشگاه صورت گرفته افرادی به ناحق این فضا را مخدوش کنند. با هر نگرشی باید کمک کنیم دانشگاه به روند پیشرفت خود ادامه دهد.


دکتر قناعتی در بخش دیگری از سخنان خود پس از شنیدن برنامه عملیاتی روابط‌عمومی با بیان اینکه روابط‌عمومی از ارکان توسعه دانشگاه اجتماعی است گفت: یکی از نکات مهم، انتشار خبر دستاوردهای دانشگاه در عرصه جامعه است. اینگونه به رسالت دانشگاه اجتماعی کمک می کنید.


رئیس دانشگاه بر توانمندسازی همکاران روابط‌عمومی مراکز تاکید کرد و گفت: برای ارتقای همکاران می توانید دوره هایی را در آموزش ضمن خدمت تعریف و به توانمندی افراد کمک کنید.


دکتر قناعتی با بیان اینکه به همکاران روابط‌عمومی امتیاز ارتقا اعطا شود گفت: پیشنهاد خود را به هیئت رئیسه بیاورید تا این امتیاز به همکارانی که بیشترین فعالیت اجتماعی را دارند اختصاص یابد.


بررسی فرایند مدیریت تصویر و شهرت در دانشگاه


سپس دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط‌عمومی دانشگاه ابعاد مدیریت تصویر و شهرت در روابط‌عمومی را تشریح کرد و گفت: برنامه عملیاتی روابط‌عمومی از سال 1400 تدوین شد و براساس آن سینا رسانه به عنوان یک رسانه علمی در تراز جهانی فعالیت خود را آغاز کرد.


دکتر ترابی با اشاره به ابعاد مدیریت تصویر و شهرت در دانشگاه گفت: در این زمینه برند آفرینی، گفتمان سازی، مرجعیت رسانه ای، شبکه های اجتماعی و فناوری رسانه محور فعالیت های روابط‌عمومی قرار گرفت.


مدیر روابط‌عمومی دانشگاه، با بیان اینکه در عرصه برندآفرینی مطالعات گسترده ای صورت گرفت گفت: زمانی که مسئولیت روابط‌عمومی را برعهده گرفتم فضای روابط‌عمومی در دانشگاه و کشور با فضای علمی روز دنیا فاصله داشت براین اساس تحقیق در عرصه برند افرینی آغاز و پروژه های HSR تعریف و تیم های تولید محتوا تشکیل شد و در حدود 48 جلسه برندافرینی، فعالیت ها و اقدامات مربوط به این عرصه تبیین شد.


دکتر ترابی آفرینش قلب برند و ذهن برند را اجزای مهم برند افرینی دانست و گفت: برای ایجاد وفاداری و حمیت در خانواده دانشگاه، نیاز به آفرینش قلب و ذهن برند داریم. در قلب برند توسعه هوش ارتباطی و آموزش مدل های تسهیل ارتباط بین بخش های داخلی دانشگاه صورت می گیرد. در ذهن برند نیز خلاقیت، خلق و ارزیابی ایده های جذاب و موثر برای ارتباط با مخاطبان مورد توجه قرار دارد.


مدیر روابط‌عمومی دانشگاه، با اشاره به برنامه روابط‌عمومی در ایجاد انگیزه در ذینفعان به منظور تولید محتوای مناسب از دستاوردها و پیشرفت های دانشگاه گفت: در این زمینه سه محور «آموزش چهره به چهره و انتشار کلیپ در وب برندینگ دانشگاه»، «تصویر ذهنی سرمایه انسانی از برنامه های حوزه روابط‌عمومی دانشگاه» و «تحلیل جامعه شناختی مصرف شبکه های اجتماعی مجازی در بین دانشجویان» در دستورکار است.


دکتر ترابی با تاکید بر رویکرد گفتمان سازی در دانشگاه گفت: به این منظور برنامه عملیاتی روابط‌عمومی هر واحد متناظر با برنامه مصوب چهارساله آن مرکز تدوین شد. از سوی دیگر باتوجه به اهمیت برگزاری هدفمند رویدادها،همایش ها و مناسبت ها در واحدهای مختلف دانشگاه، اهداف مشخص نمایش پیشرفت ها و دستاوردهای دانشگاه، متناسب با هر مراسم، تبیین شد.


دکتر ترابی تشکیل قطب های رسانه ای در واحدهای منتخب را بخشی از فرآیند گفتمان سازی در دانشگاه دانست و افزود: دانشگاه در 16 حوزه مرجعیت علمی دارد و باید بتواند حداقل در این 16 محور به قطب رسانه ای تبدیل شود. تشکیل قطب رسانه ای از مسائل جدی روابط‌عمومی است که می تواند تحولات رسانه ای را رقم بزند.


مدیر روابط‌عمومی دانشگاه با اشاره به برنامه های روابط‌عمومی در دستیابی به مرجعیت رسانه ای گفت: به این منظور 15 برنامه تامز طراحی شده که گوشه ای از دستاوردهای دانشگاه را به نمایش می گذارد.


دکتر ترابی فعالیت در شبکه های اجتماعی را از برنامه های مهم روابط‌عمومی بیان کرد و گفت: حضور دانشگاه در شبکه های اجتماعی باید بیش از این باشد. به این منظور سعی کردیم از ظرفیت پیام رسان ها، حداکثر استفاده را ببریم. پخش زنده برنامه ها از دیگر اقداماتی است که در این عرصه صورت می گیرد و مورد توجه مخاطبان قرار دارد. به منظور باز انتشار دستاوردهای مهم دانشگاه، شبکه های اجتماعی مراکز زیرمجموعه را ایجاد کرده ایم. افزون بر این، باتوجه به اهمیت سلیقه مخاطبان در برنامه های تولیدی، میزان بازدید مخاطبان از محتوای منتشر شده در پیام رسان ها را به طور مستمر ارزیابی و به همکاران حوزه تولید محتوا بازخورد می دهیم.


دکتر ترابی با اشاره به محتواهای تولید شده ای که بیشترین مخاطب را داشته گفت: 5 هزار و 854 مخاطب از شهرها و کشورهای مختلف، بیش از2 هزار پستی که تاکنون منتشر شده را دنبال می کنند.


مدیر روابط‌عمومی دانشگاه، در توضیح برنامه دانشگاه در عرصه فناوری رسانه گفت: بهینه سازی ایندکس در موتورهای جستجوی اینترنتی، مدلسازی فناوری، شبکه سازی وب و آموزش فنی سئو محور این برنامه را تشکیل می دهد.


دکتر ترابی یکپارچه سازی وب سایت ها، طراحی جدید صفحه اصلی دانشگاه در قالب سینا رسانه، سامانه مهر و سامانه سرآمد (سامانه رزومه اطلاعات هیات علمی) را از اقدامات در دست اجرای محور فناوری رسانه برشمرد و گفت: با اقداماتی که در زمینه یکپارچه سازی وب سایت های مراکز صورت گرفت، مرکز قلب تهران در رتبه 6 و بیمارستان فارابی در رتبه 13 و بیمارستان شریعتی در رتبه 19 کشور قرار گرفتند.


مدیر روابط‌عمومی دلیل فاصله رتبه بندی وب سایت مراکز را میزان استقبال مخاطبان از محتواهای تولید شده دانست و گفت: بیماری های قلب و عروقی مورد توجه جامعه قرار دارد از سوی دیگر دسته بندی مرکز قلب در انتشار دستاوردهای این حوزه به گونه ای بوده که این مرکز در رتبه بالاتری قرار گیرد.


دکتر ترابی در پایان سخنان خود با معرفی نمونه ای از برنامه عملیاتی روابط‌عمومی واحدها تاکید کرد: به تصویر کشیدن عظمت دانشگاه با تعداد محدود نیرو ممکن نیست و باید همه بخش های آن فعال شوند.

پیش از دستور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میر مجید سید قریشی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، با اشاره به ضرورت انس با قرآن و تدبر در قوانین حاکم بر جهان هستی گفت: برای مدیرانی که مسئولیت جوانان را در دانشگاه برعهده دارند ضرورت انس با قرآن دو چندان است. یک مدیر اگر از قوانین، سنت ها و جریان های حاکم بر جهان آگاه نباشد هدایتگری او با نقصان همراه خواهد بود.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد