درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:12   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52211صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 24 اردیبهشت 1402 - 15:55
در سمینار تخصصی روابط‌عمومی در کرمان مطرح شد: از معیار ارزیابی روابط عمومی‌ها تا لزوم ترویج فرهنگ یاریگری
یک مدرس ارتباطات گفت: شاخص کار روابط‌عمومی تعداد اخبار نیست، بلکه معیار و شاخص در میزان و کیفیت حل مسائل ارتباطی سازمان است، اینکه چند مشکل سازمان را حل و دغدغه‌ها را مدیریت کردید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || حمید شکری خانقاه صبح امروز ۲۴ اردیبهشت ماه در سمینار تخصصی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به مناسبت هفته ارتباطات و روابط‌عمومی در محل دانشگاه پیام نور کرمان اظهار کرد: روابط عمومی‌هایی کارآمد، اثرگذار و توانمند هستند که قادر باشند از رنج ها و مسائل ارتباطی دستگاه گذر و آنها را درمان کنند.

وی افزود: شاخص کار روابط‌عمومی تعداد اخبار نیست، بلکه معیار و شاخص در میزان و کیفیت حل مسائل ارتباطی سازمان است، اینکه چند مشکل سازمان را حل و دغدغه‌ها را مدیریت کردید.

شکری بیان کرد: باید تلاش کنیم یاد بگیریم چگونه از دردها بگذریم و بر رنج های سازمان غلبه و آن را درمان کنیم.

این پیشکسوت روابط‌عمومی گفت:
روابط‌عمومی در واقع مدیریت پیشرفته اقناع و جلب اعتماد و افزایش سرمایه اعتماد سازمان است.


وی تصریح کرد: روابط‌عمومی، مدیریت هوشمندانه ارتباطات انسانی است.

به گزارش ایسنا، دکترعلی بیگ زاده معاون استاندار کرمان نیز در این سمینار اظهار کرد: باید در هر کاری که به عهده داریم، درست انجام وظیفه کنیم که این در گرو آگاهی، آگاهی در گرو شناخت و شناخت در گرو آموزش است.

همچنین محمدرضا بهرامی مدیرعامل انجمن یاس(حمایت از بیماران سرطانی) کرمان در این سمینار با اشاره به عملکرد این مجموعه در حمایت از بیماران و خدمات ارائه شده، گفت: نیازمند همکاری روابط عمومی‌ها در ترویج فرهنگ یاریگری و مسئولیت اجتماعی هستیم.

وی افزود: متاسفانه اکنون خیلی‌ها فقط به فکر خودشان هستند در حالی که قبلا همه در مراسم شادی و غم در کنار هم بودند و همکاری و همراهی داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد