درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 18:22   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52201صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 24 اردیبهشت 1402 - 13:32
بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
انجمن متخصصان روابط‌عمومی بر این باور است که 27 اردیبهشت‌ماه روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی‌ را باید به فرصتی برای تبیین و تشریح موانع توسعه روابط‌عمومی و رسیدن به راه‌کارهای عملی و تلاشی جدی برای تغییرِ عملیِ وضعِ موجود تبدیل کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || امروزه تعهد و رسالت حرفه‌ای روابط‌عمومی در قبال سازمان و مردم در راستای پاسخگویی، شفاف‌سازی، اعتمادسازی، اعتباربخشی، رضایت‌مندی و در نهایت بازتولید، حفظ و نگهداشت سرمایه اجتماعی، بیانگر رسالت خطیر متخصصان روابط‌عمومی در عصر حاضر است. بهره‌گیری از ظرفیت نیروی انسانی متخصص، تولید محتوای تاثیرگذار و انگیزشی با بهره‌گیری از آخرین ابزارها و فناورهای جدید ارتباطی از ضرورت‌های یک روابط‌عمومی کارآمد محسوب می‌شود.


خوشبختانه فناوری‌های نوآورانه و ابزارهای هوش مصنوعی مولد همچنان در حال توسعه و اصلاح هستند و بسترهای لازم را برای توسعه ارتباط و تعامل اثربخش متخصصانِ روابط‌عمومیِ‌ با انبوه مخاطبان خود فراهم آورده‌اند؛ متاسفانه علیرغم این پیشرفت‌ها و تغییرات شگرف در تکنولوژهای نوین ارتباطی هنوز بسیاری از واحدهای روابط‌عمومی در سازمان‌ها به شکل سنتی و مراسم‌گرایی عمل کرده و خود را همگام با این پیشرفت‌ها نکرده‌اند و نتوانسته‌اند پاسخگوی نیازهای امروز مخاطبان در درون و برون سازمان باشند و همین امر سبب گردید در بسیاری موارد استقلال حرفه‌ای هنرهشتم و جایگاه تخصصی روابط‌عمومی به عنوان یک حرفه‌ی تاثیرگذار در معادلات سازمانی و اجتماعی به‌رسمیت شناخته نشود و روابط‌عمومی در سازمان در جایگاه بایسته و شایسته خود قرار نگیرد. لذا روابط‌عمومی‌ها در ایران تنها زمانی موفق می‌شوند که در جایگاه واقعی و حرفه‌ای خود قرار گیرند و خود را همگام با تحولات به‌روز کنند و در قامت یک روابط‌عمومی هوشمند، مقتدر، کارآمد و مولد نقش‌آفرینی کنند.


انجمن متخصصان روابط‌عمومی بر این باور است که 27 اردیبهشت‌ماه روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی‌ را باید به فرصتی برای تبیین و تشریح موانع توسعه روابط‌عمومی و رسیدن به راه‌کارهای عملی و تلاشی جدی برای تغییرِ عملیِ وضعِ موجود تبدیل کرد.


درپایان انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ ضمن گرامی‌داشت و تبریک این روز به تمامی خانواده بزرگ روابط‌عمومی، اعم از اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان و شاغلان این حرفه از تلاش‌های پیگیر و حرفه‌ای همه عزیزانی که در این عرصه مهم فعالیت می‌کنند تقدیر نموده و امیدوار است در سایه اتحاد و انسجام علمی و عملی شاهد توسعه و بالندگی بیش از پیش روابط‌عمومی در کشور عزیزمان ایران باشیم.

 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد