درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 مرداد 1403 - 13:13   

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟

  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی: پیامدهای رویکرد شتاب‌زده به سرمایه انسانی
  بحران اطلاع‌رسانی در بحران گرما
  قطع جهانی فناوری و سوء استفاده سایبری
  کاسوهارا: زنگ خطر برای مهمان‌نوازی ژاپنی
  اختلالات سایبری به برند ممتاز دلتا آسیب زد
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52191صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 23 اردیبهشت 1402 - 12:09
مدیرعامل جدید توییتر کیست؟
مارک دی‌ماسیمو، بنیانگذار و رئیس دفتر تبلیغاتی «DiGo» گفت که یاکارینو، با موفقیت فروش تبلیغات را در شبکه «کامکست» و «ان‌بی‌سی» یکپارچه و دیجیتالی کرد. همچنین رکورد او در تبلیغات متقابل فروش در پلتفرم‌های مختلف می‌تواند جذابیتی برای ماسک باشد که سعی دارد توئیتر را از یک رسانه اجتماعی به یک پلت‌فرم رسانه‌ای بزرگ‌تر تبدیل کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || ایلان ماسک روز جمعه تایید کرد که لیندا یاکارینو مدیرعامل جدید توییتر و جایگزین ایلان ماسک در این سمت خواهد بود.

ماسک، مالک توییتر، روز جمعه در توییتی نوشت: «برای استقبال از لیندا یاکارینو به عنوان مدیرعامل جدید توییتر هیجان‌زده هستم.» به گفته او، یاکارینو در بخش تجاری و ماسک در بخش فناوری و طراحی محصولات فعال خواهند بود.

در ماه دسامبر، ماسک یک نظرسنجی در توییتر انجام داد و از کاربران پرسید که آیا باید از سمت مدیرعاملی توییتر کناره‌گیری کند یا خیر که با رای مثبت اکثریت کاربران به پایان رسید.

ماسک سپس گفت که از نتایج نظرسنجی تبعیت خواهد کرد، اما بعداً عقب‌نشینی کرد و گفت: «به محض اینکه کسی را به اندازه کافی احمق بیایم که بتواند این کار را بپذیرد، مدیریت را واگذار می‌کنم» او در ماه فوریه بار دیگر تاکید کرد که قصد دارد تا پایان سال جانشینی پیدا کند.

به نوشته رسانه‌ها برای ماسک و توئیتر، جذب تبلیغ‌کنندگان بسیار حائز اهمیت است.

مارک دی‌ماسیمو، بنیانگذار و رئیس دفتر تبلیغاتی «DiGo» گفت که یاکارینو، با موفقیت فروش تبلیغات را در شبکه «کامکست» و «ان‌بی‌سی» یکپارچه و دیجیتالی کرد. همچنین رکورد او در تبلیغات متقابل فروش در پلتفرم‌های مختلف می‌تواند جذابیتی برای ماسک باشد که سعی دارد توئیتر را از یک رسانه اجتماعی به یک پلت‌فرم رسانه‌ای بزرگ‌تر تبدیل کند.

ایلان ماسک بعد از تصاحب توییتر حدود ۸۰ درصد از کارکنان آن را اخراج کرد و خودش به عنوان مدیرعامل سکان فعالیت شرکت را هم در دست گرفت.

تغییر خط مشی ماسک منجر به بحث و جدل در میان کاربران شده است و برخی از آنها این پلتفرم را ترک کرده‌اند.

مالک شرکتهای بزرگ «تسلا» و «اسپیس ایکس» سال گذشته در یک معامله ۴۴ میلیارد دلاری همه سهام توییتر را از آن خود کرد.

 

منبع: صدای

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی


  بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند


  شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی


  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


  واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی


  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی


  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی


  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد