شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : مديرعامل جديد توييتر كيست؟
شنبه، 23 اردیبهشت 1402 - 12:45 کد خبر:52191
مارك دي‌ماسيمو، بنيانگذار و رئيس دفتر تبليغاتي «DiGo» گفت كه ياكارينو، با موفقيت فروش تبليغات را در شبكه «كامكست» و «ان‌بي‌سي» يكپارچه و ديجيتالي كرد. همچنين ركورد او در تبليغات متقابل فروش در پلتفرم‌هاي مختلف مي‌تواند جذابيتي براي ماسك باشد كه سعي دارد توئيتر را از يك رسانه اجتماعي به يك پلت‌فرم رسانه‌اي بزرگ‌تر تبديل كند.

شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي‌ ايران (شارا) || ايلان ماسك روز جمعه تاييد كرد كه ليندا ياكارينو مديرعامل جديد توييتر و جايگزين ايلان ماسك در اين سمت خواهد بود.

ماسك، مالك توييتر، روز جمعه در توييتي نوشت: «براي استقبال از ليندا ياكارينو به عنوان مديرعامل جديد توييتر هيجان‌زده هستم.» به گفته او، ياكارينو در بخش تجاري و ماسك در بخش فناوري و طراحي محصولات فعال خواهند بود.

در ماه دسامبر، ماسك يك نظرسنجي در توييتر انجام داد و از كاربران پرسيد كه آيا بايد از سمت مديرعاملي توييتر كناره‌گيري كند يا خير كه با راي مثبت اكثريت كاربران به پايان رسيد.

ماسك سپس گفت كه از نتايج نظرسنجي تبعيت خواهد كرد، اما بعداً عقب‌نشيني كرد و گفت: «به محض اينكه كسي را به اندازه كافي احمق بيايم كه بتواند اين كار را بپذيرد، مديريت را واگذار مي‌كنم» او در ماه فوريه بار ديگر تاكيد كرد كه قصد دارد تا پايان سال جانشيني پيدا كند.

به نوشته رسانه‌ها براي ماسك و توئيتر، جذب تبليغ‌كنندگان بسيار حائز اهميت است.

مارك دي‌ماسيمو، بنيانگذار و رئيس دفتر تبليغاتي «DiGo» گفت كه ياكارينو، با موفقيت فروش تبليغات را در شبكه «كامكست» و «ان‌بي‌سي» يكپارچه و ديجيتالي كرد. همچنين ركورد او در تبليغات متقابل فروش در پلتفرم‌هاي مختلف مي‌تواند جذابيتي براي ماسك باشد كه سعي دارد توئيتر را از يك رسانه اجتماعي به يك پلت‌فرم رسانه‌اي بزرگ‌تر تبديل كند.

ايلان ماسك بعد از تصاحب توييتر حدود ۸۰ درصد از كاركنان آن را اخراج كرد و خودش به عنوان مديرعامل سكان فعاليت شركت را هم در دست گرفت.

تغيير خط مشي ماسك منجر به بحث و جدل در ميان كاربران شده است و برخي از آنها اين پلتفرم را ترك كرده‌اند.

مالك شركتهاي بزرگ «تسلا» و «اسپيس ايكس» سال گذشته در يك معامله ۴۴ ميليارد دلاري همه سهام توييتر را از آن خود كرد.

 

منبع: صداي