درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 20:19   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52150صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 17 اردیبهشت 1402 - 13:52
نخستین سمینار تخصصی مدیریت تشریفات در تبریز برگزار شد
در این سمینار که در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شد، احمد یحیایی ایله ای، چهره مطرح حوزه روابط‌عمومی‌ کشور به بررسی و ارائه نکات مهم در خصوص تشریفات در حوزه روابط‌عمومی‌ پرداخت.
  

 

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || نخستین سمینار تخصصی مدیریت تشریفات به همت انجمن روابط‌عمومی‌ آذربایجان شرقی و با حضور مقامات استانی، فعالان عرصه روابط‌عمومی‌ و رسانه در تبریز برگزار شد.
 
 در این سمینار که در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شد، احمد یحیایی ایله ای، چهره مطرح حوزه روابط‌عمومی‌ کشور به بررسی و ارائه نکات مهم در خصوص تشریفات در حوزه روابط‌عمومی‌ پرداخت.
 
 وی با تاکید بر نقش سازنده رعایت اصول تشریفات در ارتقای عملکرد فعالان
روابط‌عمومی‌ گفت: تشریفات هنر اصولی و کاربردی اجرای صحیح مراسمات است.
 
 چهره ی ماندگار روابط‌عمومی‌ کشور در ادامه به تشریح اصول و مراتب انجام تشریفات پرداخت و گفت: با پیاده سازی صحیح آیین تشریفات شاهد نتایج مطلوب و مثمر به ثمر هر جلسه، بازدید یا دیدار خواهیم بود.
 
 یحیایی ایله ای همچنین به بیان بخشی از تکنیک های اجرایی در این حوزه پرداخت و تصریح کرد: اطلاع از وضعیت فرهنگی و ارزش های اخلاقی مشترک بین میزبان و مهمان می تواند سنگ بنای یک رویداد مبتنی بر تفاهم باشد.
 
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری نیز در این مراسم ضمن بزرگداشت فعالان حوزه روابط‌عمومی‌ افزود: با تلاش هدفمند و سیاست گذاری صحیح شاهد شکوفایی هرچه بهتر عملکرد فعالان روابط‌عمومی‌ استان خواهیم بود.
 
 تراب محمدی با تقدیر از عملکرد انجمن روابط‌عمومی‌ های استان در راستای تقویت علمی و عملی فعالیت روابط‌عمومی‌ ها تاکید کرد: شکوفایی فضای سیاسی و امنیتی هر جامعه ای در گرو ایجاد فضای پر از امید فعالان حوزه رسانه و روابط‌عمومی‌ است.
 
 صابر پرنیان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز در این نشست با بیان این که روابط عمومی‌ها نقش برجسته‌ای در شکل گیری افکار عمومی در جامعه دارند، گفت: از سال گذشته با تشکیل انجمن روابط عمومی‌ استان، شاهد فعالیت ویژه ای در این عرصه هستیم.
 
 حبیب ماهوتی، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز نیز در این سمینار گفت: روابط‌عمومی‌ ها به عنوان ویترین هر سازمانی مطرح بوده و عملکرد درخشان این واحد می تواند موجب درخشان دیده شدن عملکرد کل مجموعه شود.
 
 ابراهیم مولائی، رییس شورای سیاست گذاری انجمن روابط‌عمومی‌ استان نیز در حاشیه این سمینار از برگزاری همایش ویژه برای گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی‌ در روز ۲۸ اردیبهشت در تبریز خبر داد.
 
 وی، انجمن روابط‌عمومی‌ استان را تشکلی مستقل و غیروابسته به هر سازمان یا نهادی دانسته و گفت: این انجمن فعالیت خود را از سال گذشته آغاز کرده و برنامه های متنوعی را پیش رو خواهد داشت.
 
 همچنین در پایان این مراسم از مقام شامخ استاد یحیایی ایله ای تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد