درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 18:03   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5215صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 27 شهریور 1392 - 13:01
کاربرد خبرخوان در روابط عمومی
عادل میرشاهی (سردبیر شارا) - برای استفاده از خبرخوان نیازمند بهره گیری از نرم افزاری هستید که خوشبختانه با حجم پایینی که دارند به راحتی از طریق اینترنت قابل دستیابی هستند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فید یا خبرخوان یکی از ابزارهای مفید برای روابط عمومی در اینترنت است که اغلب روابط عمومی ها از آن استفاده نمی کنند.
به گزارش شارا، این ابزار ارتباطی به روابط عمومی ها این اجازه را می دهد که سرعت دریافت اطلاعات خود را به شدت افزایش دهند.
یکی از وظایف روابط عمومی ها نظارت یا به اصطلاح مانیتورینگ رسانه ای است. روابط عمومی با استفاده از خبرخوان می تواند تنها با قرار دادن آدرس خبرخوان سایت های مورد نظر در نرم افزارهای خبرخوان، به محض انتشار اخبار در سایت از آن مطلع شوند.



آخرین اخبار یک سایت در سایت شما
سایت هایی که صفحه خبرخوان را در خود دارند به کاربران دیگر این اجازه را می دهند که با استفاده از کدهای خاصی محتوای سایتشان در سایت های دیگر نمایش داده شود.
بالطبع اگر بازدید کننده از عنوان خبر شما خوشش بیاید، می تواند با کلیک بر روی لینک خبرخوان وارد سایت شما شود. در واقع شما با این کار بازدید کننده بیشتری را به سایت خودتان جذب کرده اید.


نرم افزار خبرخوان فارسی
با گسترش استفاده از اینترنت در کشورهای فارسی زبان، استفاده از خبرخوان در این کشورها نیز به شدت رواج یافته است. به طوری که برخی از نرم افزارهای خبرخوان در اینترنت به زبان فارسی نیز ارائه می شوند.
برای استفاده از این ویژگی تنها کافی است از بخش تنظیمات این نرم افزار که به صورت پیشفرض به زبان انگلیسی می باشند، زبان فارسی را انتخاب کنید.


نرم افزارهای خبرخوان
برای استفاده از خبرخوان نیازمند بهره گیری از نرم افزاری هستید که به همین منظور نوشته شده است. خوشبختانه نرم افزارهای خبرخوان حجم پایینی دارند و به راحتی از طریق اینترنت قابل دستیابی می باشند.
برای دریافت این نرم افزارها فقط کافی است که در یکی از موتورهای جستجو گر، عبارت «Download Free Feed Reader» را جستجو کرده و پس از ورود به سایت، نرم افزار مورد نظر را دانلود نمایید. معمولا در قسمت «Help» که به زبان انگلیسی می باشد می توانید نحوه استفاده خبرخوان را مطالعه کنید.
غفلت سایت های روابط عمومی از خبرخوان
متاسفانه با وجود اینکه قرار گرفتن خبرخوان باعث افزایش بازدید سایت از طریق موتوهای جستجو می شود، اما بسیاری از سایت های به نام در حوزه روابط عمومی، لینک خبرخوان را در صفحه اصلی خود قرار نداده اند.
در این شرایط حتی کسانی که از نرم افزار خبرخوان استفاده می کنند، نمی توانند از اطلاعات به روز شده این سایت ها استفاده کنند.


نحوه استفاده از خبرخوان
این اطلاع رسانی به این صورت است که پنجره کوچکی در بالای منوی تنظیمات ساعت (Tray) باز شده و عنوان خبر یا مطلب درج شده در سایت را نمایش می دهد و در صورتی که کارگزار روابط عمومی نیاز به مطالعه کامل مطلب داشته باشد می تواند بر روی آن کلیک کرده و از متن کامل آن استفاده کند.
با استفاده از خبرخوان یا فید، دیگر نیازی به چک کردن سایت وجود ندارد و تنها زمانی به سایت مراجعه می کنید که خبر مورد نظرتان در سایت منتشر شده باشد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد