درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 19:45   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52143صفحه نخست » ادامه مطلب چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1402 - 13:41
فناوری پوشیدنی که با هوش مصنوعی بیماری‌ها را زودتر شناسایی می‌کند
کریستوفر گریدل، از فرماندهان نیروی هوایی ایالات متحده ضمن استقبال از این پروژه گفت: «تکنولوژی سرانجام محصولی تولید کرد که به سلامتی و تندرستی افرادی توجه دارد که بارها حفظ جان افراد دیگر را بر جان خود ترجیح داده‌اند.»
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || واحد نوآوری دفاعی وزارت دفاع آمریکا با مشارکت بخش خصوصی، یک فناوری پوشیدنی مجهز به هوش مصنوعی را توسعه داده که پیش از این در شناسایی عفونت‌ها در جریان همه‌گیری کووید۱۹ بسیار موفق بوده است.

این فناوری پوشیدنی می‌‎تواند بیماری‌ها را ۶ روز قبل از شروع آن شناسایی کند و اکنون جف اشنایدر، مدیر پروژۀ «ارزیابی سریع مواجه با تهدید» می‌گوید که قصد دارند استفاده از این فناوری را، با هدف تشخیص دیگر بیماری‌های عفونی، در میان پرسنل نظامی آمریکا گسترش دهند.

او در ۲۸ آوریل اعلام کرد: «وزارت دفاع سرمایه‌گذاری زیادی را با هدف حفظ آمادگی پرسنل خود برای انجام ماموریت‌های اساسی انجام داده است. با این وجود، خطر ابتلا به بیماری‌های عفونی مانند کووید۱۹ برای مدت‌ها یک متغیر غیرقابل پیش‌بینی محسوب می‌شده است. اکنون وزارت دفاع می‌تواند به کمک این فناوری، بر وضعیت سلامت اعضای خود نظارت داشته باشد و هشدارهای اولیه را در مورد عفونت‌های احتمالی قبل از گسترش آن‌ها، صادر کند.»

پروژۀ «ارزیابی سریع مواجه با تهدید» پیش از این طی سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ میلادی با تشخیص عفونت کووید آن هم ۲ تا ۳ روز قبل از تشخیص آن از مسیر آزمایش، به موفقیت قابل توجهی دست یافته بود.

این فناوری در حال حاضر برای تشخیص عفونت‌ها از داده‌های بیومتریک ابزارهای پوشیدنیِ تجاری مانند ساعت‌های «گارمین» و حلقه‌های هوشمند «اورا» استفاده می‌کند؛ اما متخصصان این پروژه قصد دارند امکانی را فراهم کنند تا استفاده از داده‌های نشانگر زیستی از مسیر هر دستگاه پوشیدنی هوشمندی ممکن شود.

آنها همچنین می‌خواهند حدود ۴۵۰۰ نفر دیگر از پرسنل نظامی ایالات متحده را نیز بویژه در نیروی هوایی این کشور تحت پوشش این پروژه قرار دهند.

کریستوفر گریدل، از فرماندهان نیروی هوایی ایالات متحده ضمن استقبال از این پروژه گفت: «تکنولوژی سرانجام محصولی تولید کرد که به سلامتی و تندرستی افرادی توجه دارد که بارها حفظ جان افراد دیگر را بر جان خود ترجیح داده‌اند.»

شرکت فناوری فیلیپس که در توسعه این فناوری پوشیدنی مشارکت دارد نیز اعلام کرد که این دستگاه، طی سال‌ها آزمایش‌های میدانی لازم را پشت سر گذاشته است و سازمان غذا و داروی ایالات متحده نیز این فناوری را به عنوان دستگاهی برای سلامت عمومی طبقه‌بندی کرده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد