درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 12:15   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52120صفحه نخست » روابط عمومی الکترونیک و هوش مصنوعیچهارشنبه، 13 اردیبهشت 1402 - 15:50
شروع تحول دیجیتال در روابط‌عمومی
رویکردهای حرفه‌ای روابط‌عمومی در زمان معاصر گویای این است که روابط‌عمومی با تکیه بر اطلاعات داده‌بنیاد از اهمیت و ضرورت ویژه‌ای برخوردار شده است. این اهمیت به‌گونه‌ای است که مبنای عمل و کارکرد روابط‌عمومی‌ها بر پردازش اطلاعات استوار شده و استفاده از تکنیک‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحقیقات، تبلیغات، انواع مختلف ارتباطات اعم از ارتباطات رسانه‌ای، ارتباطات با ذی نفعان، ارتباطات اقناعی، ارتباطات با مشتری و... بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.
  

پیشینه روابط‌عمومی و نحوه توسعه آن در دوران‌های قبل از قرن نوزدهم و دوران‌های بعد از آن که نقطه شروع روابط‌عمومی نوین است چه آن زمان که سازمان‌ها، شرکت‌ها و حتی دولت‌های گوناگون و ادیان جهان تحت هدایت رهبران قدرتمند بودند و از ارتباط برای مدیریت اعتبار خود، هماهنگ‌سازی ساختارها و برقراری قواعد برای وفاداری افراد تحت سرپرستی خود استفاده می‌کردند و چه در دوران معاصر که ارتباطات تعاملی و دوسویه به منصه ظهور رسیده و رویکردهای سنتی روابط‌عمومی به رویکردهای مدرن گذر کرده بدون استفاده و به‌کارگیری داده‌ها و بهره‌مندی از فناوری ارتباطات و اطلاعات اهداف آن محقق نمی‌شد و در عصر کنونی نیز سخنی از مدیریت روابط‌عمومی در میان نبود.


رویکردهای حرفه‌ای روابط‌عمومی در زمان معاصر گویای این است که روابط‌عمومی با تکیه بر اطلاعات داده‌بنیاد از اهمیت و ضرورت ویژه‌ای برخوردار شده است. این اهمیت به‌گونه‌ای است که مبنای عمل و کارکرد روابط‌عمومی‌ها بر پردازش اطلاعات استوار شده و استفاده از تکنیک‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحقیقات، تبلیغات، انواع مختلف ارتباطات اعم از ارتباطات رسانه‌ای، ارتباطات با ذی نفعان، ارتباطات اقناعی، ارتباطات با مشتری و... بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

 

فهرست مطالب
تحول دیجیتال روابط‌عمومی فرا رسیده است
نقشه‌ر‌اهی برای تحول دیجیتال در روابط‌عمومی
دیجیتالی شدن چگونه به ارتقای صنعت روابط‌عمومی منتهی می‌شود
روندهای کلیدی حاکم بر توسعه و گسترش روابط‌عمومی در عصر جهانی شدن ارتباطات اینترنتی
 


لینک فروشگاه: https://kpri.ir/?p=10796

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد