درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:15   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52099صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 12 اردیبهشت 1402 - 14:19
ماه می، ماه آگاهی از سلامت روان
اهمیت سلامت روان در روابط‌عمومی
ماه می، ماه آگاهی از سلامت روان است. هدف آن افزایش آگاهی و ارتقای سلامت روانی است. کسب‌وکارها می‌توانند با گنجاندن پیام‌های مثبت در ارزش‌ها، مأموریت و چشم‌انداز سازمان و شرکت شان، بهزیستی ذهنی را ارتقا دهند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || ماه می، ماه آگاهی از سلامت روان است. هدف آن افزایش آگاهی و ارتقای سلامت روانی است.

کسب‌وکارها می‌توانند با گنجاندن پیام‌های مثبت در ارزش‌ها، مأموریت و چشم‌انداز سازمان و شرکت شان، بهزیستی ذهنی را ارتقا دهند. 

برای نمونه، یک کسب‌وکار لباس می‌تواند پیراهن‌هایی برای آگاهی از سلامت روان با پیام‌هایی مانند «با خود مهربان باش» یا «مواظب ذهن، بدن و روحت باش» برای کمپین‌های روابط‌عمومی و بازاریابی طراحی کند. یک برند غذایی می‌تواند اهمیت تغذیه سالم را برای سلامت روان برجسته کند.

برای گرامی‌داشت ماه آگاهی از سلامت روان در سال 2023، یک برند تناسب اندام می‌تواند در خصوص مزایای ورزش پیام‌رسانی نماید.

همکاری با سازمان‌های بهداشت روان

کسب‌وکارها می‌توانند با همکاری سازمان‌های بهداشت روان، سلامت روان را در کمپین‌های
روابط‌عمومی و بازاریابی ادغام و مدنظر قرار دهند. 

این مشارکت می‌تواند به تلاش‌های ارتباطی اعتبار بخشد و تعهد واقعی به ارتقای بهزیستی ذهنی را نشان دهد. 

راه‌های مختلفی وجود دارد که کسب‌وکارها می‌توانند با سازمان‌های بهداشت روان همکاری کنند.

شرکت‌ها می‌توانند با سازمان‌های بهداشت روان برای تولید محتوا و میزبانی رویدادهای مشترک همکاری کنند. 

آن‌ها همچنین می‌توانند از طرح ها یا کمپین‌های بهداشت روان حمایت کنند. به عنوان نمونه، یک برند مراقبت از پوست و یک سازمان بهداشت روان می‌توانند مراقبت از خود و عشق به خود را به عنوان مؤلفه‌های بهزیستی روانی ترویج دهند. 

به همین ترتیب، یک شرکت فناوری و یک سازمان سلامت روان می‌تواند از طریق یک کمپین آگاهی از سلامت روان، آگاهی را افزایش دهد.

تامین منابع برای سلامت روان

کسب‌وکارها باید منابع حمایت از سلامت روان را به عنوان بخشی از کمپین‌های روابط‌عمومی و بازاریابی در این مدت ارایه دهند. این شامل اطلاعات مربوط به خدمات سلامت روان و همچنین گروه‌های پشتیبانی و سایر منابع مرتبط می‌شود. 

شرکت‌ها می‌توانند یک بخش اختصاصی در وب‌سایت شرکت یا نمایه رسانه‌های اجتماعی با پیوندهایی به این منابع ایجاد کنند. 

پیام‌های کلیشه‌ای هرگز

پیام‌های کلیشه‌ای می‌توانند غیرصادقانه به نظر برسند و بیشتر از اینکه مفید باشند، ضرر دارند. پیام‌رسانی باید با ارزش‌های برند و مخاطب هدف هم‌خوانی داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد