درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:55   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5209صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 27 شهریور 1392 - 05:56
انتشار 273 هزار محصول فرهنگی در روابط عمومی آستان قدس رضوی
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)- حدود 273 هزار و 500 محصول فرهنگی توسط اداره‌کل روابط عمومی آستان قدس رضوی از دهه کرامت سال گذشته تا دهه کرامت سال جاری چاپ و منتشر شده است.

به گزارش شارا به نقل از ایکنا، حسین یوسفی، مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی گفت: اداره‌کل روابط عمومی آستان قدس رضوی فعالیت‌های فرهنگی متنوعی را با هدف اطلاع‌رسانی به زائرین بارگاه ملکوتی علی ابن‌موسی‌الرضا(ع) در تمام طول سال انجام می‌دهد.

وی افزود: فعالیت‌های فرهنگی این اداره شامل چاپ و انتشار کتاب، کتابچه و ویژه‌نامه‌هایی با موضوعات گوناگون در مناسبت‌های مختلف است.

یوسفی ادامه داد: 26 محصول فرهنگی از میلاد امام رضا(ع) در سال گذشته تا میلاد امام رضا(ع) سال جاری چاپ و منتشر شده است که از این تعداد 8 کتابچه با عناوین «سرزمین خورشید»، «راهنمای جامع اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی» به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی، «حسن جاوید» مروری بر موقوفات آستان قدس رضوی، «صحیفه‌های رضوان» و «در مسیر بهشت» در شمارگان بیش از 80 هزار چاپ و منتشر شده است.

مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی تصریح کرد: محصولات فرهنگی چاپ شده در این اداره 3کتاب با عناوین «مسافران آفتاب»، مجموعه پنج جلدی «بوی بهشت» و «چهل آینه» در شمارگان 7 هزار چاپ و منتشر شده است.

یوسفی افزود: همچنین، چاپ پوستر‌هایی وی‍ژه شهادت و ولادت امام رضا(ع،) پازل‌های چهارگانه، پازل کودکانه و تکثیر لوح‌های فشرده از دیگر محصولات فرهنگی این اداره‌کل به حساب می‌آید.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد