درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 08:43   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52079صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 10 اردیبهشت 1402 - 11:19
روابط‌عمومی‌ و رویداد روز روابط‌عمومی‌
در این یک‌سال گذشته هر مسوولی از هر رسانه و تریبونی بر تقویت روابط‌عمومی‌ و ایضا نقش بی‌بدیل آن در اطلاع‌رسانی و غیره بسیار سخن گفت و شاید تیتر برخی پایگاه‌های خبری و ... نیز شده است اما در بطن روابط‌عمومی‌ چه اتفاقی روی داد و به چه منزلت و جایگاه والایی دست یافت.
  

غلامرضا شمس ناتری


شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || کمتر از بیست روز دیگر به زمان فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط‌عمومی‌ در کشور باقی نمانده است.


در طی یکسال گذشته از ۲۷اردیبهشت سال ۱۴۰۱تا امسال برای روابط‌عمومی‌ها‌ خصوصا دولتی چه چیزی تغییر کرده است؟!


به چه میزان مشکلات روابط‌عمومی‌ مرتفع گشت و به چه میزان اعتبار برای سرپا نگاه‌داشتن آن تخصیص داده شد؟!


آیا ردیف اعتباری مشخص از سوی دولت برای روابط‌عمومی‌ها‌ اختصاص یافت یا خیر؟!


چند دوره آموزشی و سمینار مهم پژوهشی برگزار شد و چه تعداد نیروی کارشناسی به بدنه روابط‌عمومی‌ها‌ تزریق شد؟


همه این سوالات و سوالات مشابه آن در ذهن فعالان روابط‌عمومی‌ رژه می‌رود و جوابی شاید نتوان برای آن یافت!


در این یک‌سال گذشته هر مسوولی از هر رسانه و تریبونی بر تقویت روابط‌عمومی‌ و ایضا نقش بی‌بدیل آن در اطلاع‌رسانی و غیره بسیار سخن گفت و شاید تیتر برخی پایگاه‌های خبری و ... نیز شده است اما در بطن روابط‌عمومی‌ چه اتفاقی روی داد و به چه منزلت و جایگاه والایی دست یافت.


روابط‌عمومی‌ همچنان مظلومانه و بی‌پناه بر رسالت خود پای می‌فشارد تا از غافله عقب نماند.


اگر به سخنرانی‌ها و پیام‌های سال گذشته بنگریم جملات پر طمطراق بسیار گفته شد و بر لزوم نگاه جامع به روابط‌عمومی‌ تاکید شد.


در همین رسانه و سایر رسانه‌ها اخبار گوناگونی از مسوولان در این ارتباط منعکس شد ولی اینکه برای مهم دانستن روابط‌عمومی‌ چه مقدار آستین بالا زده شد را می‌بایست از همان مسوولان ذیربط جویا شد.


زمانی روابط‌عمومی‌ در امور خطیر خود موفق خواهد بود که مدیر سازمان قویا چون کوهی پشت روابط‌عمومی‌ بایستد و تمام قد از اهداف و برنامه‌های آن که اهداف غایی سازمان است دفاع نماید.


اگر چنین نباشد روابط‌عمومی‌ در بزنگاه‌ها و در تلاطم بی‌اعتباری مالی و سایر بی‌مهری‌ها به خطر خواهد افتاد و به ساحل نجات نخواهد رسید.


به عنوان فردی که از برخی از مدیران دستگاه نسبت به روابط‌عمومی‌ بی‌مهری‌ها دیدم امیدوارم خوانندگان این سطور در این مدت باقی مانده برای ارج و قرب روابط‌عمومی‌ها‌ی تحت امر از هم اکنون طرحی نو در اندازند تا این مشعل، همیشه فروزان و فروزنده بماند و با رویکردی مناسب و دور اندیشی زمینه رفع مشکلات روابط‌عمومی‌ را از حیث مالی و نیروی انسانی مورد نیاز بر طرف سازند.


به نظر می رسد دولت کریمه هم با ایجاد بانک اطلاعاتی از روابط‌عمومی‌ها‌ی دستگاه‌های اجرایی از وزارت‌خانه تا ادارات جز امور مربوط‌ به این بخش را رصد کرده تا نقاط مثبت و منفی روابط عمومی‌ها مشخص شود و با برنامه‌ریزی میان‌مدت و درازمدت موجبات ارتقای روابط‌عمومی‌ را فراهم سازد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد