درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 12:37   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52079صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 10 اردیبهشت 1402 - 10:43
روابط‌عمومی‌ و رویداد روز روابط‌عمومی‌
در این یک‌سال گذشته هر مسوولی از هر رسانه و تریبونی بر تقویت روابط‌عمومی‌ و ایضا نقش بی‌بدیل آن در اطلاع‌رسانی و غیره بسیار سخن گفت و شاید تیتر برخی پایگاه‌های خبری و ... نیز شده است اما در بطن روابط‌عمومی‌ چه اتفاقی روی داد و به چه منزلت و جایگاه والایی دست یافت.
  

غلامرضا شمس ناتری


شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || کمتر از بیست روز دیگر به زمان فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط‌عمومی‌ در کشور باقی نمانده است.


در طی یکسال گذشته از ۲۷اردیبهشت سال ۱۴۰۱تا امسال برای روابط‌عمومی‌ها‌ خصوصا دولتی چه چیزی تغییر کرده است؟!


به چه میزان مشکلات روابط‌عمومی‌ مرتفع گشت و به چه میزان اعتبار برای سرپا نگاه‌داشتن آن تخصیص داده شد؟!


آیا ردیف اعتباری مشخص از سوی دولت برای روابط‌عمومی‌ها‌ اختصاص یافت یا خیر؟!


چند دوره آموزشی و سمینار مهم پژوهشی برگزار شد و چه تعداد نیروی کارشناسی به بدنه روابط‌عمومی‌ها‌ تزریق شد؟


همه این سوالات و سوالات مشابه آن در ذهن فعالان روابط‌عمومی‌ رژه می‌رود و جوابی شاید نتوان برای آن یافت!


در این یک‌سال گذشته هر مسوولی از هر رسانه و تریبونی بر تقویت روابط‌عمومی‌ و ایضا نقش بی‌بدیل آن در اطلاع‌رسانی و غیره بسیار سخن گفت و شاید تیتر برخی پایگاه‌های خبری و ... نیز شده است اما در بطن روابط‌عمومی‌ چه اتفاقی روی داد و به چه منزلت و جایگاه والایی دست یافت.


روابط‌عمومی‌ همچنان مظلومانه و بی‌پناه بر رسالت خود پای می‌فشارد تا از غافله عقب نماند.


اگر به سخنرانی‌ها و پیام‌های سال گذشته بنگریم جملات پر طمطراق بسیار گفته شد و بر لزوم نگاه جامع به روابط‌عمومی‌ تاکید شد.


در همین رسانه و سایر رسانه‌ها اخبار گوناگونی از مسوولان در این ارتباط منعکس شد ولی اینکه برای مهم دانستن روابط‌عمومی‌ چه مقدار آستین بالا زده شد را می‌بایست از همان مسوولان ذیربط جویا شد.


زمانی روابط‌عمومی‌ در امور خطیر خود موفق خواهد بود که مدیر سازمان قویا چون کوهی پشت روابط‌عمومی‌ بایستد و تمام قد از اهداف و برنامه‌های آن که اهداف غایی سازمان است دفاع نماید.


اگر چنین نباشد روابط‌عمومی‌ در بزنگاه‌ها و در تلاطم بی‌اعتباری مالی و سایر بی‌مهری‌ها به خطر خواهد افتاد و به ساحل نجات نخواهد رسید.


به عنوان فردی که از برخی از مدیران دستگاه نسبت به روابط‌عمومی‌ بی‌مهری‌ها دیدم امیدوارم خوانندگان این سطور در این مدت باقی مانده برای ارج و قرب روابط‌عمومی‌ها‌ی تحت امر از هم اکنون طرحی نو در اندازند تا این مشعل، همیشه فروزان و فروزنده بماند و با رویکردی مناسب و دور اندیشی زمینه رفع مشکلات روابط‌عمومی‌ را از حیث مالی و نیروی انسانی مورد نیاز بر طرف سازند.


به نظر می رسد دولت کریمه هم با ایجاد بانک اطلاعاتی از روابط‌عمومی‌ها‌ی دستگاه‌های اجرایی از وزارت‌خانه تا ادارات جز امور مربوط‌ به این بخش را رصد کرده تا نقاط مثبت و منفی روابط عمومی‌ها مشخص شود و با برنامه‌ریزی میان‌مدت و درازمدت موجبات ارتقای روابط‌عمومی‌ را فراهم سازد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد