درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 02:44   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52075صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 10 اردیبهشت 1402 - 10:03
نتایج نظرسنجی مرتبط با سنجش رضایت مشتریان شعب بانک سینا منتشر شد
بر اساس نتایج حاصله از این نظرسنجی، کارکنان بانک سینا در شعب در حوزه تعامل با مشتری امتیاز بسیار خوبی را با کسب امتیاز 4.77 از پنج به‌دست آوردند و مشتریان بر رفتار محترمانه همکاران این بانک با مشتریان، راهنمایی مشتری در کمال صبر و حوصله، توانمندی قابل قبول در پاسخ به پرسش‌های بانکی مشتریان و آراستگی و نظم همکاران شعب صحه گذاشنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || نتایج نظرسنجی مرتبط با سنجش رضایت مشتریان شعب بانک سینا منتشر شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، امیر لعلی، مدیر امور روابط‌عمومی و مشتریان بانک سینا در توضیح چگونگی انجام این نظرسنجی گفت: رضایت‌سنجی مشتریان از طریق توزیع پرسشنامه حضوری در 17 منطقه بانک در سراسر کشور و 165 شعبه منتخب صورت گرفته است که نتایج بر اساس چهار هزار و 328 پرسشنامه مورد تحلیل قرار گرفتند.


وی افزود: بر اساس نتایج حاصله از این نظرسنجی، کارکنان بانک سینا در شعب در حوزه تعامل با مشتری امتیاز بسیار خوبی را با کسب امتیاز 4.77 از پنج به‌دست آوردند و مشتریان بر رفتار محترمانه همکاران این بانک با مشتریان، راهنمایی مشتری در کمال صبر و حوصله، توانمندی قابل قبول در پاسخ به پرسش‌های بانکی مشتریان و آراستگی و نظم همکاران شعب صحه گذاشنند.


مدیر امور روابط‌عمومی و مشتریان بانک سینا تصریح کرد: «اعتماد به بانک» موضوع دیگری بود که امتیاز بالایی در نظرسنجی از مشتریان کسب کرده است و نتایج حاصله نشان می‌دهد مشتریان نسبت به حفظ محرمانگی اطلاعات خود در بانک و امنیت بالای سامانه‌های بانکداری الکترونیک در بانک سینا اطمینان بالایی دارند.


لعلی ادامه داد: نتایج این نظرسنجی نقاط بهبودی نیز در خصوص لزوم افزایش تعداد شعب، توجه به فضای فیزیکی شعب، افزایش دستگاه‌های خودپرداز و موضوعاتی از این دست به بانک سینا ارائه کرده است که نتایج در کمیته‌های تخصصی بانک در حال پیگیری و اصلاح است.


گفتنی است رضایت‌سنجی مشتریان بانک سینا با هدف ارزیابی و سنجش عملکرد بانک در شش بُعد محصولات و خدمات، دسترسی و کانال‌های توزیع، شواهد فیزیکی شامل چیدمان شعب، آراستگی و ...، راحتی مشتری، اعتماد به بانک و تعامل کارکنان با مشتری با نظارت اداره ارتباط با مشتریان انجام شد.


ابزار گردآوری اطلاعات در این پژوهش، پرسشنامه استاندارد 26 سؤالی شامل پنج سؤال جمعیت‌شناختی، 19 سؤال پنج‌گزینه‌ای طیف لیکرت و یک سؤال در خصوص شاخص مُرو�'جان خالص (NPS) بوده است.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد