درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 02:45   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52024صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 5 اردیبهشت 1402 - 09:13
گپ آنلاین کارآفرینی با بحث و گفتگو پیرامون نقش روابط‌عمومی در توسعه کسب و کارها
به مناسبت فرارسیدن سوم اردیبهشت ماه روز ملی کارآفرینی، گپ آنلاین کارآفرینی، با بحث و گفتگو پیرامون نقش روابط عمومی در توسعه کسب و کارها و با حضور بلال عسگری رئیس اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی و ابراهیم مولائی رئیس شورای سیاست گذاری انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی برگزار شد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || به مناسبت فرارسیدن سوم اردیبهشت ماه روز ملی کارآفرینی، گپ آنلاین کارآفرینی، با بحث و گفتگو پیرامون نقش روابط عمومی در توسعه کسب و کارها و با حضور بلال عسگری رئیس اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی و ابراهیم مولائی رئیس شورای سیاست گذاری انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی برگزار شد.
 
 به گزارش شارا، بلال عسگری در این نشست با تاکید بر توسعه هنر و فرهنگ کارآفرینی، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در حوزه های مختلف کارآفرینی را یک امر خطیر در تشکیل و پایداری زیست بوم کار آفرینی دانست و گفت: فرهنگ کارآفرینی یک خرده فرهنگ از کل فرهنگ حاکم بر جامعه میباشد و به نظر می رسد قبل از پرداختن به این موضوع باید تعریف صحیح و درستی از فرهنگ غالب بر جامعه بیان شود که در این میان انجمن روابط‌عمومی‌ استان برای اشاعه هنر و فرهنگ کارآفرینی و فرهنگ سازی ها می توانند دارای نقشی تعیین کننده، بی بدیل و مثبتی داشته باشد.
 
 رئیس اداره توسعه کارآفرینی آذربایجان شرقی در ادامه افزود: کارآفرینی در انزوا و بدون حمایت نهادها، سازمان ها و مردم امکان پذیر نیست و برای ایجاد یک اکوسیتم کارآفرینی پویا و ارزش آفرینی باید تمامی اجزای سیستم به صورت هماهنگ و هارمونیک فعالیت نماید. تمامی بخش های اجتماعی، هنری، فرهنگی و اقتصادی در بخش های خصوصی، عمومی و نهادهای دولتی (حاکمیتی) از اجزای موثر در زیست بوم کارآفرینی می باشند، بنابراین اگر این اجزا به صورت هماهنگ و مستمر فعالیت نمایند کارآفرینی می تواند ارزشهای مضاعف را در تمامی عرصه های امنیتی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به ارمغان آورد.
 
 ابراهیم مولائی نیز در این نشست، روابط عمومی را کلید رشد پایدار کسب و کارها دانست و گفت: یکی از وظایف عمده و بی بدیل روابط عمومی ها آگاهی بخشی است و کارآفرینان را قادر می‌سازد تا ارزش، دانش و منافع خود را که برای توسعه پایدار کسب‌وکار ضروری است، شناسایی و ارائه کنند.
 
 وی در ادامه افزود: روابط عمومی همچنین می‌تواند راهی برای دسترسی به بخش بازاری که کارآفرین و کسب‌وکار ایشان به آن علاقه دارد، فراهم کند.
 
 رییس شورای سیاست گذاری انجمن روابط‌عمومی‌ استان خاطرنشان کرد: کارآفرینی موتور محرکه رشد و پیشرفت کشور است و در جامعه باید به صورت یک باور همگانی وجود داشته باشد، انجمن روابط عمومی استان نیز آمادگی دارد تا با فرهنگ سازی مناسب در پیشبرد این اهداف، اداره توسعه و کارآفرینی را یاری دهد.
 
 مولائی در پایان از برگزاری وبیناری با محوریت کسب و کارها خبر داد و گفت: ﺩﺭ ﺭﺍﺳﺘﺎﯼ ارتقای جایگاه حرفه روابط عمومی و ارتباطات، با همکاری موسسه راهبرد در حال برنامه ریزی برای برگزاری وبینار “روابط عمومی و کسب و کارهای آنلاین” هستیم که ﭘﯿﺮﻭ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ ﻫﺎﯼ ﻗﻠﯽ، سخنران های اصلی این وبینار، مدیران روابط عمومی دو استارتاپ موفق ایران خواهند بود.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد