درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:34   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52018صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 5 اردیبهشت 1402 - 08:58
نشست مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با کارکنان روابط‌عمومی
کوهی، استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی را برای روابط‌عمومی بسیار ضروری دانست و گفت: روابط‌عمومی در راستای حفظ و تقویت برند باید نمایه مشخصی برای شرکت تعیین کند و بر حفظ آن نظارت دقیق داشته باشد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || مهدی کوهی مدیرعامل به همراه مسعود باباخانی سرپرست حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه‌ای با حضور در روابط‌عمومی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، با مسئولین و کارکنان این مدیریت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی ذوب آهن، مدیرعامل شرکت، در این نشست طی سخنانی، روابط‌عمومی را همپای بخش‌های تولیدی و مهندسی شرکت، پیشران توسعه دانست و گفت: استراتژی تحول که همانند تولید، از جمله اولویت‌های اصلی شرکت است ، نگاه به آینده دارد و همه بخش‌های شرکت همانند روابط‌عمومی باید آینده‌پژوهی داشته باشند تا از چرخه تحولات و رشد جهانی عقب نمانند.

کوهی، استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی را برای روابط‌عمومی بسیار ضروری دانست و گفت: روابط‌عمومی در راستای حفظ و تقویت برند باید نمایه مشخصی برای شرکت تعیین کند و بر حفظ آن نظارت دقیق داشته باشد.

 

مدیرعامل شرکت با اشاره به قدمت زیاد روابط‌عمومی ذوب‌آهن که همواره از پیشگامان این حوزه بوده است ، گفت : این میزان تجربه و مهارت بسیار ارزشمند است و قطعاً می‌تواند نقش مؤثری درحرکت تحولی شرکت ایفا نماید.

وی ، خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان را اولویت و محور اصلی بسیاری فعالیت‌های روابط‌عمومی دانست و افزود : برنامه‌های مربوط به بازدید خانواده‌ها از خط تولید ، تورهای خانوادگی ، کوه گشت ، جشن‌های دانش‌پژوهان و .... قطعاً به‌صورت گسترده‌تر دنبال می‌شود و توسعه این برنامه‌ها یکی از مأموریت‌های اصلی روابط‌عمومی است .

 

کوهی در ادامه سخنان خود ، اطلاع‌رسانی و فعالیت‌های رسانه‌ای را بسیار مهم دانست و گفت : هر یک از کارکنان روابط‌عمومی باید همچون یک رسانه عمل کنند و باقابلیت‌ها و توانایی‌های خود ، میز خطابه برای بیان دستاوردها و افتخارات شرکت باشند.

مدیرعامل شرکت، خلاقیت و ایده‌های نو را یک اصل حیاتی برای روابط‌عمومی دانست و گفت: در ارائه این ایده‌های نو باید نگاه دانش‌بنیان حاکم باشد یعنی روح اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی در آن جاری باشد تا بتواند برای شرکت ارزش‌آفرینی کند. وی در پایان ابراز امیدواری نمود که
روابط‌عمومی در کنار سایر بخش‌های شرکت بتوانند در تحقق شعار سال که به تدبیر مقام معظم رهبری، مهار تورم و رشد تولید تعیین‌شده است، با تمام قدرت گام بردارند.

حمیدرضا رضایی سرپرست و تعدادی از سایر تلاشگران مدیریت روابط‌عمومی در ابتدای این جلسه توضیحاتی در خصوص فعالیت های این مدیریت ارائه نمودند.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد