درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:05   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5196صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 26 شهریور 1392 - 07:04
پدر علم و فناوری اطلاعات ایران:استفاده درست از فیس بوک موجب افزایش درآمد ناخالص داخلی می شود
تجار ایرانی می توانند کالاهای خود را از طریق فیس بوک به جهان معرفی کنند و حوزه های مختلف نیز با اعلام نظرات خود باعث ایجاد تغییرات شوند بطور مثال هنگامی که اسم مجهولی بر روی خلیج فارس گذاشته شد کاربران فیس بوک با رایزنی و ارتباطات گسترده با مردم جهان توانستند خلیج فارس را به عنوان سرزمین دائمی ایران معرفی کنند.
  

  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)- امروزه فیس بوک بستر تجارت الکترونیک است و برخلاف نظر عموم جامعه چنانچه درست مدیریت و استفاده شود ابزار سرگرمی و وقت گذرانی نخواهد بود.

دکتر علی اکبر جلالی، پدر علم و فناوری اطلاعات ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تجار ایرانی می توانند کالاهای خود را از طریق فیس بوک به جهان معرفی کنند و حوزه های مختلف نیز با اعلام نظرات خود باعث ایجاد تغییرات شوند بطور مثال هنگامی که اسم مجهولی بر روی خلیج فارس گذاشته شد کاربران فیس بوک با رایزنی و ارتباطات گسترده با مردم جهان توانستند خلیج فارس را به عنوان سرزمین دائمی ایران معرفی کنند.


وی با تأکید بر اینکه شبکه های اجتماعی فرصت تأثیر گذاری و تأثیر پذیری را در جامعه افزایش می دهند گفت: اگر بتوان ایده های نو و جدیدی را در فیس بوک مطرح کرد می توان باعث ایجاد سرمایه، کار و شغل جدید برای افراد زیاد شد.


وی با اشاره به اینکه در برخی موارد نیز گروه هایی با استفاده از این شبکه بر علیه امنیت ملی فعالیت میکنند خاطرنشان کرد:استفاده سوء از این شبکه در برخی مواقع سبب شده تا فیس بوک در کشور ما فیلتر شود و این درحالی است که با مدیریت صحیح آگاهی رسانی و آموزش مردم می توان استفاده بهینه از این فناوری را داشت.


به گفته دکتر جلالی استفاده از فیس بوک ارزش بیشتری از فیلتر کردن آن برای کشور دارد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد