درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 13:58   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51950صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیسه شنبه، 29 فروردین 1402 - 11:50
درآمد تبلیغات دیجیتال ایالات متحده برای اولین بار در سال 2022 به 200 میلیارد دلار رسید
درآمد تبلیغات دیجیتال بین سال‌های 2021 تا 2022 با 10.8 درصد افزایش در سال به 209.7 میلیارد دلار رسید و درآمد کلی به 20.4 میلیارد دلار در سال افزایش یافت.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || درآمد تبلیغات دیجیتال بین سال‌های 2021 تا 2022 با 10.8 درصد افزایش در سال به 209.7 میلیارد دلار رسید و درآمد کلی به 20.4 میلیارد دلار در سال افزایش یافت.
 
 به گزارش شارا به نقل adexchanger، از نیمه اول سال 2022، درآمد
تبلیغات از 100 میلیارد دلار فراتر رفت که 21.1 درصد در سه ماهه اول و 11.8 درصد در سه ماهه دوم رشد کرد. 
 
 درآمدهای تبلیغاتی در سه ماهه سوم (رشد 8.4 درصدی) و سه ماهه چهارم (رشد 4.4 درصدی) در پاسخ به اقتصاد نامطمئن کاهش یافت.
 
 درآمد تبلیغات رسانه‌های اجتماعی در سال 2022 به 59.7 میلیارد دلار رسید که شاهد رشد 3.6 درصدی سالانه بود.
 
  به نظر می‌رسد یک مسیر خوب باشد، اما این کمترین نرخ رشد درآمدی است که رسانه‌های اجتماعی در دهه گذشته دیده‌اند. 
 
 درآمد جستجو در سال 2022 سالانه 7.8 درصد رشد کرد، اما سهم بازار آن از سال 2021 به میزان 1.2 درصد کاهش یافت.
 
 درآمد تبلیغات موبایلی در سال 2022، 14.1 درصد رشد سالانه داشت و به بالاترین حد خود یعنی 154.1 میلیارد دلار رسید. در حال حاضر موبایل 73.5 درصد از کل درآمد تبلیغات اینترنتی را تشکیل می‌دهد.
 
 10 شرکت برتر تبلیغات اینترنتی با درآمد کلی 161.1 میلیارد دلار، 76.8 درصد از کل درآمد تبلیغات را به خود اختصاص داده اند. علیرغم تأثیر بزرگی که این بازیگران بر صنعت دارند، سهم بازار آنها در سال 2022 به میزان 1.8 درصد کاهش یافت که اولین کاهش از سال 2016 است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد