درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 16:33   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51950صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیسه شنبه، 29 فروردین 1402 - 11:50
درآمد تبلیغات دیجیتال ایالات متحده برای اولین بار در سال 2022 به 200 میلیارد دلار رسید
درآمد تبلیغات دیجیتال بین سال‌های 2021 تا 2022 با 10.8 درصد افزایش در سال به 209.7 میلیارد دلار رسید و درآمد کلی به 20.4 میلیارد دلار در سال افزایش یافت.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || درآمد تبلیغات دیجیتال بین سال‌های 2021 تا 2022 با 10.8 درصد افزایش در سال به 209.7 میلیارد دلار رسید و درآمد کلی به 20.4 میلیارد دلار در سال افزایش یافت.
 
 به گزارش شارا به نقل adexchanger، از نیمه اول سال 2022، درآمد
تبلیغات از 100 میلیارد دلار فراتر رفت که 21.1 درصد در سه ماهه اول و 11.8 درصد در سه ماهه دوم رشد کرد. 
 
 درآمدهای تبلیغاتی در سه ماهه سوم (رشد 8.4 درصدی) و سه ماهه چهارم (رشد 4.4 درصدی) در پاسخ به اقتصاد نامطمئن کاهش یافت.
 
 درآمد تبلیغات رسانه‌های اجتماعی در سال 2022 به 59.7 میلیارد دلار رسید که شاهد رشد 3.6 درصدی سالانه بود.
 
  به نظر می‌رسد یک مسیر خوب باشد، اما این کمترین نرخ رشد درآمدی است که رسانه‌های اجتماعی در دهه گذشته دیده‌اند. 
 
 درآمد جستجو در سال 2022 سالانه 7.8 درصد رشد کرد، اما سهم بازار آن از سال 2021 به میزان 1.2 درصد کاهش یافت.
 
 درآمد تبلیغات موبایلی در سال 2022، 14.1 درصد رشد سالانه داشت و به بالاترین حد خود یعنی 154.1 میلیارد دلار رسید. در حال حاضر موبایل 73.5 درصد از کل درآمد تبلیغات اینترنتی را تشکیل می‌دهد.
 
 10 شرکت برتر تبلیغات اینترنتی با درآمد کلی 161.1 میلیارد دلار، 76.8 درصد از کل درآمد تبلیغات را به خود اختصاص داده اند. علیرغم تأثیر بزرگی که این بازیگران بر صنعت دارند، سهم بازار آنها در سال 2022 به میزان 1.8 درصد کاهش یافت که اولین کاهش از سال 2016 است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد