درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:00   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51937صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 30 فروردین 1402 - 14:55
بیش از 500 شرکت تبلیغاتی و روابط‌عمومی متعهد شده‌اند که با شرکت‌های سوخت فسیلی همکاری نکنند
گروه کمپین Clean Creatives تأیید کرده است که بیش از 500 سازمان و فرد در سراسر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی به تعهد خود مبنی بر عدم همکاری با شرکت‌های سوخت فسیلی در مورد موضوعاتی مانند ارتباطات امضا کرده‌اند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || گروه کمپین Clean Creatives تأیید کرده است که بیش از 500 سازمان و فرد در سراسر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی به تعهد خود مبنی بر عدم همکاری با شرکت‌های سوخت فسیلی در مورد موضوعاتی مانند ارتباطات امضا کرده‌اند.

به گزارش شارا به نقل از edie، در دو سال ونیمی که این کمپین راه‌اندازی شده است، آژانس‌های تبلیغاتی، ارتباطات و گرافیک، روابط‌عمومی و آژانس‌های استخدام در سراسر جهان همگی این تعهد را داده‌اند.

"صنعت تبلیغات در حال تغییر است و این آژانس‌ها در خط مقدم تغییر تاریخی از مشتریان آلوده‌کننده هستند. دانکن مایزل، مدیر اجرایی Clean Creatives گفت: آن‌ها نشان می‌دهند که شما می‌توانید یک کسب‌وکار خلاقانه قدرتمند را بدون تکیه بر مشتریان سوخت فسیلی توسعه دهید.

سوالی که برای مدیران دیگر آژانس‌ها مطرح می‌شود ساده است: آیا می‌خواهید در این انتقال رهبر باشید یا از آن عقب خواهید ماند؟ باهوش‌ترین ذهن‌های صنعت ما آماده هستند تا برای مقابله با بحران آب‌وهوا گرد هم آیند و ما امیدواریم که این تعهدات، الهام‌بخش دیگران نیز باشد تا در این تلاش به ما بپیوندند.


Clean Creatives چندین کمپین را برای افزایش آگاهی در مورد تأثیر صنایع سوخت فسیلی در تبلیغات و بازاریابی اجرا کرد، از جمله گزارش سالانه نام و تعداد شرکت‌های تبلیغاتی و روابط‌عمومی که برای صنعت سوخت فسیلی کار می‌کنند.

سال گذشته بیش از 450 دانشمند طی نامه‌ای، شرکت‌های
روابط‌عمومی و تبلیغاتی را متهم به انتشار اطلاعات نادرست ‌کردند و از آن‌ها خواستند تا اقداماتی برای جلوگیری از گسترش "اطلاعات نادرست" آب‌وهوا انجام دهند و مشتریان سوخت فسیلی را رها کنند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد