درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 18:28   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51920صفحه نخست » ادامه مطلب چهارشنبه، 26 فروردین 1402 - 17:41
تبادل؛ نگاهی به بازار عظیم تأمین امنیت سایبری
امنیت سایبری از نظر کلی به اندازهٔ کافی قابل‌اعتماد است، حتی با این‌که فضای مجازی در نظر بی‌انتهاست، البته در عمل، هر روز هزاران اتفاق می‌افتد و حملهٔ سایبری روی می‌دهد. حملاتی هم شناسایی می‌شوند که گزارش نمی‌شوند، چون مقامات و مدیران نمی‌خواهند کاربران را بترسانند یا اطلاعات نادرست به آنها بدهند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || کسب‌وکار تأمین امنیت سایبری و نظارت بر داده‌های اطلاعاتی رشدی چشمگیر دارد. اما در جهانی به‌شدت پرتنش و پیچیده، مدیران باید تا چه حد احساس امنیت داشته باشند؟
 
 پیش‌بینی می‌شود که مقررات حفظ
اطلاعات و حریم خصوصی در سال ۲۰۲۳ حدود ۵ میلیارد کاربر را دربر بگیرد. درواقع برآورد می‌شود که مقرراتی که شرکت‌ها را ملزم به رعایت حریم خصوصی افراد می‌کند شامل ۷۰ درصد از منابع تولید ناخالص داخلی در جهان می‌شود.
 
 اوگوستو کوریگلیونی، کارشناس امنیت سایبری و شریک اجرایی شرکت اس‌بی‌اس می‌گوید: «امنیت سایبری از نظر کلی به اندازه کافی قابل‌اعتماد است، حتی با این‌که فضای مجازی در نظر بی‌انتهاست، البته در عمل، هر روز هزاران اتفاق می‌افتد و حمله سایبری روی می‌دهد. حملاتی هم شناسایی می‌شوند که گزارش نمی‌شوند، چون مقامات و مدیران نمی‌خواهند کاربران را بترسانند یا اطلاعات نادرست به آنها بدهند.»
 
 دولت‌ها هم نقش بسیار مهمی در تأمین امنیت سایبری دارند. سری به پایگاه هوایی دخان قطر زدیم تا در گفتگو با فرمانده مارک بیگادایک، و کاپیتان طلال بورشائر ببینیم همکاری میان کشورها در خلال جام جهانی قطر چطور امنیت سایبری همگان را تأمین کرده است.
 
 فرمانده مارک بیگادایک معتقد است که همکاری قطر با ایالات متحده، فرانسه، ایتالیا، ترکیه و پاکستان سامانه امنیتی بسیار مطمئنی برای برگزاری مسابقات جام جهانی قطر ایجاد کرد او همچنین درباره رابطه نهادهای نظامی و تجاری می‌گوید:‌ «من معتقدم ارتش، به‌ویژه نیروی هوایی بریتانیا رابطه نزدیکی با تجارت و به‌ویژه فناوری دارد. امر دفاع حوزه درحال‌رشدی دارد، و ما بسیار مشتاق همکاری با شرکای بین‌المللی درموردِ طرح‌های دفاعی هستیم.»
 
 اما افراد جامعه نیز در دنیای مجازی برای اطمینان از درامان‌بودن هنگام گشت‌وگذار روی اینترنت ‌باید مراقب باشند.
 
 لوری مک‌لاگلان از شرکت عظیم «لانچ دارکلی» معتقد است که دستورالعمل‌های امنیتی فراوانی برای مقابله با این مشکلات به جریان افتاده است. او می‌گوید: «البته افراد هنوز حق انتخاب دارند و قطعا می‌توانند برخی از این خدمات را به‌کار نگیرند. اما اگر ۹۴ درصدِ شرکت‌ها از کلاود استفاده می‌کنند روشن است که زیرساخت کل سامانه کلاود امنیت بسیار زیادی دارد.»
 
 منبع: euronews
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد