درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:10   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51850صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 18 فروردین 1402 - 09:15
چهار راه برای استارت‌آپ‌ها برای ایجاد یک استراتژی روابط‌عمومی
نل کالاهان - به یاد داشته باشید که روابط‌عمومی چیزی فراتر از پوشش رسانه‌ای است. همچنین در مورد ایجاد روابط با مخاطبان کلیدی است. با صرف زمان برای در دسترس قرار دادن ماموریت و محتوای خود برای مخاطبان گسترده، افراد بیشتری می‌توانند با کار شما درگیر شوند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || در دنیای استارت‌آپ‌ها، روابط‌عمومی نقش اساسی در رساندن پیام شرکت به سرمایه‌گذاران، شرکا و مشتریان بالقوه دارد.

1. مخاطبان خود را تعریف کنید.


استراتژی روابط‌عمومی باید به شما کمک کند تا مخاطبان خود را درک کنید.

هدف این است که مخاطبان خود را در جایی که هستند ملاقات کنید. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مورد علاقه آن‌ها چیست؟ کدام رسانه‌ها را می‌خوانند، تماشا می‌کنند و گوش می‌دهند؟ آن‌ها با چه جوامعی در تعامل هستند؟ این‌ها همه عوامل مهمی برای در نظر گرفتن نحوه تعامل معنادار با مخاطبان خود هستند.

2. مفاهیم پیچیده را ترجمه کنید.


به استفاده از زبان ساده در هنگام برقراری ارتباط متعهد شوید و از استفاده از اصطلاحات تخصصی خودداری کنید. واضح و مختصر باشید تا پیام شما به وضوح بیان شود.

راه دیگر برای اطمینان از اینکه پیام شما به مخاطبان شما می‌رسد، گفتن یک داستان است. به داستان‌هایی فکر کنید که ممکن است بخواهید از طریق رسانه‌ها با مخاطبان هدف خود به اشتراک بگذارید: چرا کسب‌وکار کار خود را شروع کردید؟ چشم‌انداز آینده چیست؟ آدرس استارت‌آپ شما چیست؟

به یاد داشته باشید که روابط‌عمومی چیزی فراتر از پوشش رسانه‌ای است. همچنین در مورد ایجاد روابط با مخاطبان کلیدی است. با صرف زمان برای در دسترس قرار دادن ماموریت و محتوای خود برای مخاطبان گسترده، افراد بیشتری می‌توانند با کار شما درگیر شوند.

3. رهبر فکری باشید


به‌عنوان یک رهبر استارت‌آپ، نمی‌توانید صبر کنید تا اتفاقی وحشتناک بیفتد و شروع به فکر کردن درباره استراتژی روابط‌عمومی خود کنید. بسیار مهم است که به طور فعال شهرت خود را بسازید. چندین اقدام پیشگیرانه وجود دارد که می‌توانید برای رسیدن به این هدف انجام دهید:
• با تأثیرگذاران در بخش خود روابط ایجاد کنید. این‌ها می‌توانند رهبران فکری صنعت، روزنامه‌نگاران، وبلاگ‌نویسان و غیره باشند. ایجاد روابط مثبت با آن‌ها برای ایجاد اعتبار و دانش برند ضروری است.
• داستان‌های تاثیرگذاری را بگویید. داستان‌هایی در همه جا وجود دارد، چه در حال توضیح مشکلی باشید که سعی در حل آن دارید، چه تأثیرات مثبت محصول یا خدمات خود را نشان دهید یا فرهنگ شرکتی را که در حال ایجاد آن هستید برجسته کنید. راه‌هایی برای نشان دادن تأثیر و دیدگاه خود بیابید و آن‌ها را در رسانه‌ها، دارایی‌های دیجیتالی و رویدادها زنده کنید.
• حضور آنلاین خود را نظارت کنید. در عصر دیجیتال امروزی، توجه به آنچه در اینترنت درباره شما گفته می‌شود ضروری است. 
می‌توانید با نظارت بر رسانه‌های اجتماعی، بررسی سایت‌ها و سایر کانال‌هایی که ممکن است مردم درباره شما صحبت کنند، مکالمه های عمومی را بررسی کنید. در بحث مربوط به موسسه، شرکت کنید، به بازخوردها پاسخ دهید و نشان دهید که چگونه به مشتریان و شرکای خود خدمت می‌کنید.

4. در بلندمدت سرمایه‌گذاری کنید.


به‌ندرت یک استراتژی روابط‌عمومی تأثیر فوری دارد. همزمان با ایجاد تیم و برنامه‌ریزی، روی یک رویکرد بلندمدت و مقیاس‌پذیر سرمایه‌گذاری کنید.

استراتژی روابط‌عمومی شما باید بتواند با کسب‌وکار کار شما هماهنگ باشد، اما برای انجام آن به کار مداوم نیاز دارد.

در حالی که استارت‌آپ‌ها باید اولویت‌های متفاوتی برای زمان و منابع دقیق خود داشته باشند، اجازه ندهید استراتژی روابط‌عمومی از فهرست کارهایی که باید انجام شود خارج شود.

سرمایه‌گذاری‌های هوشمند، زودهنگام و پایدار می‌توانند در بلندمدت جواب دهند.

در روابط‌عمومی، شما می‌توانید کارهای زیادی برای پیشرفت انجام دهید، اما هرگز نمی‌توانید زمان از دست رفته را جبران کنید.

منبع: فوربس

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد