درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:25   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51822صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 14 فروردین 1402 - 16:05
تجارت نوین اینترنتی در سال 2023
برندها یاد می‌گیرند که حتی کاربرانی که کمترین فالوور را دارند می‌توانند بیشترین تأثیر را داشته باشند. تا زمانی که محتوای آنها کاملاً با برند شما همسو باشد، دنبال‌کنندگان آنها به محتوای آنها اعتماد کرده و اقدام به خرید محصول یا خدمات ارائه‌شده ازسوی شما می‌کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || در سال 2021 بیش از 4.26 میلیارد نفر در سراسر جهان از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کردند که پیش‌بینی می‌شود این رقم تا سال 2027 به تقریباً 6 میلیارد نفر افزایش یابد. علاوه‌براین، Statista اشاره می‌کند که کاربران روزانه 144 دقیقه را در رسانه‌های اجتماعی صرف می‌کنند که این باعث می‌شود رسانه‌های اجتماعی فرصتی امیدوارکننده برای بازاریابان و تبلیغ‌کنندگان باشند. درواقع، در سال 2020، تبلیغ‌کنندگان حدود 132 میلیارد دلار برای تبلیغات رسانه‌های اجتماعی هزینه کردند.

علاوه‌براین، بسیاری از افراد از برنامه‌های اجتماعی مانند تیک‌تاک برای جست‌وجوی نظرات و تأییدات محصولات، یافتن مشاغل و رستوران‌های محلی و حتی جست‌وجوی شغل استفاده می‌کنند. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی جایی هستند که برندها می‌توانند با ارسال پست‌ها و تبلیغات مرتبط و آموزنده به مشتریان در رسانه موردنظر خود دسترسی پیدا کنند. رسانه‌های اجتماعی به چیزی بیش از یک‌سری وب‌سایت‌هایی تبدیل شده‌اند که ما برای برقراری ارتباط با دوستان‌مان از آنها استفاده می‌کنیم. برندها و بیزینس‌ها با هر شکل و اندازه‌ای به رسانه‌های اجتماعی به‌‌عنوان وسیله‌ای اصلی برای تجارت الکترونیک روی می‌آورند و به مشتریان خود راهی مستقیم برای خرید می‌دهند.

گفته می‌شود که حفظ مشتریان آسان‌تر و کم‌هزینه‌تر از جذب یا تبدیل مشتریان جدید است و این هرگز به‌اندازه امروز صادق نبوده است. تحقیقات نشان داده است که مشتریان فعلی 50 درصد بیشتر احتمال دارد محصولات جدید را امتحان کنند و در مقایسه با مشتریان جدید 31 درصد بیشتر اقدام به خرید محصولات می‌کنند؛ از این رو ارائه خدمات باکیفیت بالا، خدمات پس از فروش، پیشنهادهای ویژه برای مشتریان و آگهی تخفیف محصولات می‌تواند در حفظ مشتریان شما تأثیر بسزایی داشته باشد.

موضع‌گیری برندها درمورد ارزش‌های‌شان روش جدیدی نیست اما استفاده از استراتژی‌های تأثیرگذار بازاریابی دیجیتال، نشان‌دهنده تغییر در نحوه قالب‌بندی برندها در پاسخ به رویدادهای جهانی است. مصرف‌کنندگان برندهایی را می‌خواهند که ابتکار عمل را به‌طور واقعی و آگاهانه انجام دهند و خود را حول ارزش‌ها و اخلاقیاتی که برای آن مطرح می‌کنند، متمرکز می‌کنند. محتوای رسانه‌های اجتماعی شما، محصولاتی که ارائه می‌دهید، موضوعات ایمیل شما و... همه اینها باید تحت‌تأثیر استراتژی تأثیرات اجتماعی شما قرار گرفته و به آن بازخورد داده شود تا محبوبیت بیشتری در بین مشتریان پیدا کند. ربات‌های چت یکی دیگر از انواع روش‌های دیجیتال مارکتینگ هستند که به شما این توانایی را می‌دهند که فرآیند بازاریابی را آسان‌تر و ساده‌تر کنید.

چت‌بات‌ها برای مدیریت مراحل اولیه فرآیند بازاریابی، چه جمع‌آوری جزئیات تماس و اطلاعات برای تماس فروش، پاسخ دادن به سؤالات کلی خدمات مشتری یا ارائه راهنمایی درمورد مسائل رایج فنی، یک گزینه عالی هستند. چت‌بات‌ها می‌توانند بخش عظیمی از فرآیند بازاریابی را خودکار کنند و ازآنجایی‌که بخش عظیمی از فرآیند بازاریابی شما خودکار است، به این معنی است که شما و تیم‌تان می‌توانید حجم بیشتری از مکالمات بازاریابی را انجام دهید و در نتیجه فروش بیشتری داشته باشید.

 

 اغراق کردن تأثیر تیک‌تاک بر دنیای دیجیتال مارکتینگ دشوار است اما یکی از تأثیرات بدیعی که تیک‌تاک بر مارکتینگ داشته است، ظهور محتوای صوتی است. باتوجه‌به اینکه 90 درصد از کاربران صدا را بخش مهمی از تجربه پلتفرم می‌دانند، 8 برابر بیشتر احتمال دارد محتوای برند را در صورت استفاده از تبلیغات صوتی به خاطر بیاورند.

 

 استفاده از بازاریابی صوتی به‌عنوان یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ، باعث می‌شود تبلیغات زیادی را به‌صورت آنلاین مشاهده کنیم، ازجمله نحوه انجام کار، نکات برجسته محصول و تیزرها و... . علاوه‌براین، 81 درصد از شنوندگان پادکست پس از شنیدن تبلیغات صوتی در برنامه‌های موردعلاقه خود، اقدام به بررسی محصول و خرید آن می‌کنند.

اینفلوئنسر مارکتینگ ممکن است روش جدیدی برای دیجیتال مارکتینگ نباشد اما سرمایه‌گذاری روی اینفلوئنسرها بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته است و یکی از انواع روش‌های دیجیتال‌مارکتینگ در سال 2023 محسوب می‌شود. تیک‌تاک نوع نگرش کاربران رسانه‌های اجتماعی به یکدیگر را تغییر و به هر کسی این امکان را داده است تا بدون نیاز به فیدهای کاملاً نظارت‌شده در اینستاگرام یا ایجاد محتوای طولانی‌مدت، تعداد زیادی دنبال‌کننده جمع‌آوری کند؛ بنابراین در سال 2023، شاهد افزایش تأثیرگذاری اینفلوئنسرهای تیک‌تاک در بازاریابی دیجیتال خواهیم بود.

 

برندها یاد می‌گیرند که حتی کاربرانی که کمترین فالوور را دارند می‌توانند بیشترین تأثیر را داشته باشند. تا زمانی که محتوای آنها کاملاً با برند شما همسو باشد، دنبال‌کنندگان آنها به محتوای آنها اعتماد کرده و اقدام به خرید محصول یا خدمات ارائه‌شده ازسوی شما می‌کنند.

منبع: REUTERS
tejaratetalaeenews

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد