درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 18:04   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51800صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیجمعه، 11 فروردین 1402 - 11:28
نقش روابط‌عمومی‌های منابع طبیعی در روز طبیعت
غلامرضا شمس ناتری - بی تردید روابط‌عمومی در این روز کار سخت و دشواری دارد که می تواند از هم اکنون تمهیدات لازم را اندیشیده و روز طبیعت را با کمترین خسارت ممکن به پایان رساند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || سیزدهمین روز از فروردین ماه در تقویم رسمی کشور به نام «روز طبیعت» نامگذاری گردید.


پیوند ناگسستنی مردم با طبیعت بالاخص در این روز ویژه و خاص که مردم از هر طبقه اجتماعی را به دامان سبز و پر مهر طبیعت می کشاند تا در این روز سیزده خود را بدر کنند از اهمیت وافری برخور دار است.


دستگاه های متولی محیط زیست و منابع طبیعی در این روز کار سخت و دشواری به عهده دارند! چرا که کوچکترین بی احتیاطی در دامان بهاری طبیعت می تواند فاجعه یی بزرگ بیافریند و توان نیروها را برای مهار آتش سوزی بگیرد.


از این رو می بایست روابط‌عمومی‌ها با نگاه کردن به اوضاع جوی و پایداری هوا از حیث گرم بودن هشدارهای لازم را به آحاد جامعه داده و در این روز خود را وقف اطلاع رسانی ممتد و سریع نمایند.


در طبیعت شمال کشور مردم به پارک ها و تفرجگاه های جنگلی رفته یا اینکه در حاشیه جاده های جنگل های اطراق می کنند.


با اینکه سیزدهمین روز فروردین در ماه مبارک رمضان قرار گرفته اما مسافران و گردشگران قطعا در تعطیلات نوروزی خود را برای آرامش و تسکین به جنگل ها می رسانند و عدم آشنایی با چگونگی خاموش کردن آتش برای طبخ غذا و غیره می تواند جنگل‌بانان را به دردسر بکشاند.


از این رو روابط‌عمومی‌ها از طریق شبکه های اجتماعی و رسانه ها و پایگاه های خبری کد امداد جنگل را برای مردم مرتبا بازگو نموده تا اگر خدای ناکرده اتفاقی افتاد با تماس با کد ۱۵۰۴و سامانه ۱۳۹هر گزارش و خبری در خصوص وقوع حریق را می توانند به اطلاع یگان حفاظت منابع طبیعی رسانده تا در اسرع وقت نیروها خود را به مکان مورد نظر برسانند.


این شماره ها بدون هزینه برای تماس گیرنده خواهد بود.


صرف نظر از این نوع اطلاع رسانی، نصب بنرهای هشدار دهنده و در اختیار قرار دادن بروشور در پارک ها و تفرجگاه های جنگلی می تواند سبب آشنایی بیشتر مردم شده و خطر را به حداقل ممکن رساند.


افرادی که به دامان طبیعت می‌روند می بایست قبل از ترک مکان از خاموش کردن آتش مطمئن شوند.


آمارها نشان می دهد سهل انگاری و بی دقتی سبب آتش سوزی در طبیعت شده است. ‌


همراه داشتن کیسه زباله و عدم رها سازی زباله وظیفه فرد فرد ما در طبیعت است.


همانطور که دوست نداریم یک تکه اشغال بر روی فرش خانه ما باشد بدانیم زمین هم فرش خانه ی ماست و روی فرش خانه ی ما زباله نریزیم.


گفت و گو و مصاحبه های خبری با مسوولان منابع طبیعی قبل از فرارسیدن روز طبیعت از دیگر راهکارها برای اطلاع رسانی است که هشدارهای لازم به کرات داده شود.


بی تردید روابط‌عمومی در این روز کار سخت و دشواری دارد که می تواند از هم اکنون تمهیدات لازم را اندیشیده و روز طبیعت را با کمترین خسارت ممکن به پایان رساند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد