درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 01:06   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51767صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 3 فروردین 1402 - 01:27
پنج پیش‌بینی برای پی آر ایران در سال جدید
فرزانه بنی هاشمی - نظامی که دیگر ابایی از پذیرفتن شکاف میان خود و افکار عمومی نداره کمتر از همیشه به پی آر نیاز خواهد داشت. فعالان پی‌آر بخش خصوصی غیرواقعی امسال بازیگردانان واقعی این عرصه خواهند بود: خصولتی‌ها، خصوصی‌نماهای تا دسته وابسته، رانت خورهایی شبیه واردکنندگان خودرو در صدر این دسته اند.
  

یکم:
خودمون و جهان رو با چت‌جی‌پی‌تی خفه می‌کنیم . مجله درمیاریم سراسر با مقالاتش، رویداد برگزار می‌کنم که همه سخنرانی هاشو اون نوشته باشه و از این "اولین‌"هایی که فقط نبوغ ایرانی کشفش میکنه. خلاصه اونقدر گندشو درمیاریم که شش‌ماه دیگه همه از شنیدن اسم هوش مصنوعی حالشون به هم بخوره

دوم:
با تشدید فیلترینگ و از دست دادن مخاطبان اینستا و سایر شبکه‌های اجتماعی، به جای روش‌های خلاقانه در تعامل با مخاطبان، اونقدر از رسانه‌های در دسترس مثل همین لینکدین بد استفاده می‌کنیم که مخاطبان فهیم ایرانی! خودشون بقیه رو فیلتر کنن

سوم:
تورم اثرش رو بر این حرفه هم میذاره و بیکاری بیشتر میشه در عوض شارلاتان رسانه ای و خبرفروش‌ها کسب و کارشون بسی و بسیار داغ میشه
تشدید سیاست سرکوب رسانه‌ای حتما در ایجاد این وضعیت و بی اعتمادی افکار عمومی به فرآیندهای نظام مند اطلاع رسانی موثره .

چهارم:
نظامی که دیگر ابایی از پذیرفتن شکاف میان خود و افکار عمومی نداره کمتر از همیشه به پی آر نیاز خواهد داشت. فعالان پی‌آر بخش خصوصی غیرواقعی امسال بازیگردانان واقعی این عرصه خواهند بود:
خصولتی‌ها، خصوصی‌نماهای تا دسته وابسته، رانت خورهایی شبیه واردکنندگان خودرو در صدر این دسته اند.

پنجم:
روابط‌عمومی‌‌ در بیراهه ی ایران در سال 1402 بیراه تر خواهدرفت. چون مدیریت در ایران در سراشیبی خطرناکی قرار گرفته و هیچ سازمان و مدیر بدی نمیتونه مدیر
روابط‌عمومی‌‌ خوبی رو جذب کنه یا رشد بده.
کماکان فکر می کنیم دولت باید آیین نامه بده برای تقویت جایگاه این حرفه کماکان در حالی که از تربیت کارشناس به دردبخور عاجزیم، دنبال کارشناسی ارشد این رشته‌ایم

پیشنهاد سال:
با صبر و حوصله بزرگترین کارفرماهای تبلیغات و فعالیت‌های پی آر امسال رو رصد کنین.

 پ.ن:
اصلا و ابدا قصدم تخریب کوشش‌های عاشقانه و خلاقیت‌های دلنواز همکاران متخصص و سخت کوشمان در اینجا و آنجا نیست.
این تک‌خال‌ها تنها کورسوهای امید ماست که گرچه کم اند ولی هستند.


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد