درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:42   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51766صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیپنجشنبه، 3 فروردین 1402 - 10:46
فکر می‌کنید رئیس‌ها دوباره مسئول هستند؟
پس از دور دوم اخراج های دسته جمعی، مارک زاکربرگ، بنیانگذار متا، از کارکنان خواست تا «فرصت های بیشتری برای کار با همکاران خود به صورت حضوری بیابند». این نشانه واضحی است که کارگران دیگر همان قدرت چانه زنی را که در دوران همه گیری و دوران استعفای بزرگ داشتند، ندارند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || از آنجایی که کشورهای سراسر جهان با سطوح متفاوتی از مشکلات اقتصادی مواجه هستند، رهبران کسب‌وکار تلاش کرده‌اند تا بخشی از اهرمی را که کارمندان خود در دوران رونق به دست آورده‌اند، پس بگیرند.

پس از دور دوم اخراج های دسته جمعی، مارک زاکربرگ، بنیانگذار
متا، از کارکنان خواست تا «فرصت های بیشتری برای کار با همکاران خود به صورت حضوری بیابند».

این نشانه واضحی است که کارگران دیگر همان قدرت چانه زنی را که در دوران همه گیری و دوران استعفای بزرگ داشتند، ندارند.

با در خطر بودن امنیت مالی، کارفرمایان امیدوارند که کارگران بپرسند "چقدر بالا؟"

در خبری دیگر، تیم کوک، مدیرعامل اپل اخیراً اخراج کارکنان را "آخرین راه حل" نامیده است.

اپل نمی‌خواهد به اخراج‌ها متوسل شود، برخلاف بسیاری دیگر از شرکت‌های فناوری بزرگ، که از اواخر سال 2023 در حال کاهش کارمندان خود هستند.

این غول فناوری نمی‌خواهد به سرنوشت شرکت هایی مانند گوگل، مایکروسافت یا متای دیگری تبدیل شود...

رهبران همیشه مجبور نیستند برای کاهش هزینه ها به کاهش نیروی انسانی متوسل شوند.

اپل یکی از معدود غول‌های فناوری است که با وجود کاهش‌های گسترده در سراسر صنعت، از اخراج گسترده کارکنان خودداری کرده است. دلیل؟

سازنده آیفون چندین گام پیشگیرانه برای جلوگیری از سرنوشت همتایان خود برداشت و همچنان محافظه کارانه در استخدام حرکت کرد.

1. استخدام کند. در حالی که بسیاری از کارفرمایان فناوری در فکر استخدام در دوره همه گیری بودند، اپل استخدام خود را آهسته و پیوسته ادامه داد.

طبق داده‌های بلومبرگ، در واقع، این شرکت نسبت به رقبای فناوری بزرگ خود، کارمندان کمتری استخدام کرد و در عین حال درآمد بیشتری به ازای هر استخدام جدید نسبت به همتایان خود داشت.

از سال 2020 تا 2022، تعداد کارکنان اپل 20 درصد افزایش یافت، در حالی که آلفابت 60 درصد نیروی کار خود را افزایش داد و آمازون تقریباً دو برابر شد.

2. رهبران اپل تصمیم گرفتند استخدام در حوزه های تجاری خاص را متوقف کنند، به ویژه کاهش تحقیقات و توسعه خارجی.

3. تقویت منابع انسانی. این شرکت در ماه فوریه اعلام کرد که کارول سرفیس را به عنوان اولین مدیر ارشد خود برای تقویت فعالیت های منابع انسانی خود استخدام می کند . رئیس خرده‌فروشی اپل، دیره اوبراین، مدیریت منابع انسانی را پیش از اعلام این خبر بر عهده داشت. از نظر بسیاری، این تغییر به عنوان تلاشی برای ارزش دادن به مدیریت استعداد بیشتر در نظر گرفته می شود.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد