درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:43   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51753صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 1 فروردین 1402 - 12:43
مدیران عامل در توانمندسازی روابط‌عمومی‌های‌ خودشان اهتمام کامل داشته باشند
آیین تجلیل از تلاشگران عرصه روابط‌عمومی‌ صنعت آب و برق استان ، با حضور مدیرکل روابط‌عمومی‌ وزارت نیرو، مدیران عامل صنعت آب و برق استان یزد و کارکنان روابط‌عمومی‌ این صنعت برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || آیین تجلیل از تلاشگران عرصه روابط‌عمومی‌ صنعت آب و برق استان ، با حضور مدیرکل روابط‌عمومی‌ وزارت نیرو، مدیران عامل صنعت آب و برق استان یزد و کارکنان روابط‌عمومی‌ این صنعت برگزار شد.


مدیرکل روابط‌عمومی‌ وزارت نیرو در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات همکاران عرصه روابط‌عمومی‌ صنعت آب و برق، افزود: سال 1401 برای صنعت آب و برق سالی سخت و همراه با نا ترازی بزرگ در آب و برق بود که خوشبختانه با همت همه همکاران وزارت نیرو، این نا ترازی‌ها بدون کمترین تنش و با موفقیت پشت سر گذاشته شد.


علی‌اکبر کاظمی آب و برق را به‌عنوان یک کالای ارزشمند عنوان کرد و با اشاره به اینکه در زمینه مدیریت مصرف ارتباطی دوسویه بین مردم و وزارت نیرو وجود دارد افزود: مأموریت روابط عمومی‌ها کمک به مدیریت مصرف، آگاه‌سازی مردم از اقدامات، دستاوردها و برنامه‌های سازمان، انعکاس نظرات مردم،‌ همکاران و ذینفعان به مدیریت، تعامل، ارتباط، رصد و پایش موارد مرتبط به سازمان و انجام برخی اقدامات فرهنگی در سازمان است.


مدیرکل روابط‌عمومی‌ وزارت نیرو در بیان پیچیدگی امور در روابط‌عمومی‌ گفت:‌ روابط‌عمومی‌ می‌بایست از چالش‌ها آگاه بوده و از ایجاد تنش در سازمان و جامعه پیشگیری و جلوگیری کند، همچنین باید در جریان تمامی فعالیت‌های سازمان بوده و اهمیت، پیچیدگی‌ها، پیشرفت‌ها و دستاوردهای ناشی از اقدامات انجام‌شده را برای مخاطب تبیین نماید.


ابوالفضل اسدی رئیس شورای انسجام‌بخشی مدیران صنعت آب و برق استان یزد نیز در این مراسم پوشش نا ترازی تولید و مصرف آب و برق را یکی از مهم‌ترین اقدامات صنعت آب و برق استان عنوان کرد و افزود: خوشبختانه با پیگیری‌ها و اقدامات انجام‌شده در صنعت آب و برق، در زمینه تولید، انتقال و توزیع آب و برق، با موفقیت از ایام سخت گذر کردیم.


دکتر اسدی ضمن قدردانی از تلاش همکاران خود در روابط‌عمومی‌ صنعت آب وبرق افزود: تمامی زحمات انجام‌شده در صنعت آب و برق در حوزه‌های فنی، اداری، مالی و حقوقی توسط روابط‌عمومی‌های‌ این صنعت به‌ نحو مناسب تبیین و اطلاع‌رسانی شده است.


وی ادامه داد: همچنین اطلاع‌رسانی در مورد خدمات انجام‌شده در حوزه توسعه شبکه، بهره‌برداری، مدیریت بار تابستان، مدیریت انرژی زمستان، مدیریت مصرف آب و تمامی خدمات و اقدامات انجام‌شده نیز توسط روابط‌عمومی‌های‌ این صنعت صورت گرفته تا بتوانیم با مشارکت و همراهی بیشتر مردم، از نا ترازی انرژی و سوخت به‌خوبی گذر کرده و با مصرف صحیح انرژی، به چالش‌های پیش رو در این حوزه چیره شویم.


در پایان این مراسم نیز با حضور مدیرکل روابط‌عمومی‌ وزارت نیرو، از تلاش مدیران عامل، مدیران و همکاران روابط‌عمومی‌ صنعت آب و برق استان یزد به‌پاس اقدامات انجام‌شده برای عبور از پیک‌بار تابستان 1401 قدردانی شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد