درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 14:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51734صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریپنجشنبه، 25 اسفند 1401 - 20:13
تاکید وزیر اطلاع‌رسانی سعودی بر اهمیت استفاده از رسانه‌ها برای ترویج گفتگو و رواداری
در نشست دفتر اجرایی وزرای اطلاع‌رسانی کشورهای عربی در شانزدهمین نشست خود در کویت، با اشاره بر اهمیت اتخاذ موضع واحد عربی برای مقابله با محتوای پخش شده از برخی رسانه‌های بین‌المللی که با موازین اسلامی و ارزش‌های جوامع عربی مخالف است، خواستار توسعه مکانیسم‌ اجرایی مشترک برای تبلور موضعی واحد جهت رد آن محتواها شد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || الدوسری خواستار اتخاذ موضع مشترک رسانه‌های کشورهای عربی برای مقابله با محتوای رسانه‌‌هایی شد که اصول و ارزش‌های عربی و اسلامی را نقض می‌کنند
 
 سلمان الدوسری، وزیر اطلاع‌رسانی سعودی چهارشنبه 24 اسفند بر اهمیت استفاده از رسانه‌ برای ترویج فرهنگ گفتگو، رواداری، همکاری و احترام به ارزش‌ها و فرهنگ‌ها به عنوان رویکردی برای تحقق پیشرفت ملت‌ها تاکید کرد.
 
 به گزارش روزنامه «الشرق الاوسط»، الدوسری، در نشست دفتر اجرایی وزرای اطلاع‌رسانی کشورهای عربی در شانزدهمین نشست خود در کویت، با اشاره بر اهمیت اتخاذ موضع واحد عربی برای مقابله با محتوای پخش شده از برخی رسانه‌های بین‌المللی که با موازین اسلامی و ارزش‌های جوامع عربی مخالف است، خواستار توسعه مکانیسم‌ اجرایی مشترک برای تبلور موضعی واحد جهت رد آن محتواها شد.
 
 الدوسری همچنین خواستار پیگیری میزان پایبندی این پلت‌فرم‌ها به شرایط نشر در کشورهای عربی و اتخاذ اقدامات مشترک برای ناقضان آن شد.
 
 وزیر اطلاع‌رسانی سعودی اظهار داشت که این نشست با هدف توسعه فعالیت‌های مشترک رسانه‌ای عربی برگزار می‌شود.
 
 او افزود که این نشست، مهم‌ترین چالش‌های رسانه‌ای پیش روی کشورهای عربی را با توجه به توسعه بی‌سابقه‌ای که بخش رسانه در زمینه‌های مختلف شاهد آن است، مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.
 
 الدوسری همچنین بر تعهد وزارت اطلاع‌رسانی سعودی برای حمایت از این تلاش‌ها به منظور تحقق امیدها و آرزوهای رهبران و مردم کشور تاکید کرد.
 
 سلمان الدوسری یکی از روشنفکران و نویسندگان سعودی بوده و به عنوان یک شخصیت‌ رسانه‌ای در این کشور مطرح است.
 
 او پیش از تصدی پست وزارت اطلاع‌رسانی در روزنامه «الشرق الاوسط» قلم فرسایی می‌کرد.
 
 ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه سعودی یکشنبه 14 اسفند با صدور حکمی سلطنتی، الدوسری را به عنوان وزیر اطلاع‌رسانی جدید پادشاهی عربی سعودی منصوب کرد.
 
 منبع: العربیه
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد