درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 05:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51731صفحه نخست » پنجشنبه، 25 اسفند 1401 - 20:02
تصاویر گوشی‌های هوشمند سامسونگ از ماه جعلی‌اند»
یک کاربر در پست طولانی ردیت نوشت: «تصاویر ماه سامسونگ جعلی‌اند، بازاریابی سامسونگ فریب‌آمیز است». کاربران گوشی هوشمند فلگ‌شیپ سامسونگ، این شرکت را به [انتشار] تصاویر جعلی از ماه با کمک قابلیت «اسپیس زوم» (Space Zoom) مجهز به هوش مصنوعی متهم کرده‌اند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || یک کاربر در پست طولانی ردیت نوشت: «تصاویر ماه سامسونگ جعلی‌اند، بازاریابی سامسونگ فریب‌آمیز است».


کاربران گوشی هوشمند فلگ‌شیپ سامسونگ، این شرکت را به [انتشار] تصاویر جعلی از ماه با کمک قابلیت «اسپیس زوم» (Space Zoom) مجهز به هوش مصنوعی متهم کرده‌اند.


u/ibreakphotos، کاربر ردیت، در پستی که به‌ طرز گسترده‌ای در رسانه‌های اجتماعی بازنشر شد، قابلیت‌های «گلکسی اس‌۲۰ اولترا» را آزمایش کرد تا ثابت کند که سطح زوم ۱۰۰ برابری آن در تلاش برای تولید تصاویر با جزئیات بسیار بالا از ماه، از حقه و فریب استفاده می‌کند.


این آزمایش شامل ثبت تصویری عمدا با وضوح پایین از ماه بود که روی صفحه رایانه نمایش داده می‌شد. سپس گلکسی اس‌۲۰ اولترا جزئیاتی به این تصویر تار ماه افزود که در تصویر اصلی وجود نداشت.


این کاربر در پست طولانی ردیت نوشت: «تصاویر ماه سامسونگ جعلی‌اند. بازاریابی سامسونگ فریب‌آمیز است.»


«این شرکت، جزئیاتی را به جاهایی اضافه می‌کند که هیچ چیزی وجود ندارد (در این آزمایش، جاهایی که عامدانه حذف شده بودند).... واقعیت این است که این هوش مصنوعی است که بیشتر کار را انجام می‌دهد، نه اپتیک، اپتیک قادر به رفع اشکال جزئیاتی که می‌بینید، نیست. از آنجایی که ماه به صورت کشندی به زمین قفل شده است، آموزش به مدلتان بر اساس سایر تصاویر ماه بسیار آسان است و کافی است هر زمان که چیزی شبیه به ماه تشخیص داده ‌شود، آن بافت [جزئیات سطح ماه از تصویرهای دیگر] را زمینه بیندازد.»

این کاربر افزود: «بین پردازش اضافی و وضوح فوق‌العاده، تفاوت وجود دارد، [یعنی بین] زمانی که چند فریم با هم ترکیب می‌شوند تا جزئیاتی را بازیابی کنند که در غیر این صورت از بین می‌روند، و این [دستگاه]، که در آن یک مدل هوش مصنوعی خاص دارید که بر اساس مجموعه‌ای از تصاویر ماه، آموزش داده شده است تا [تصویر] ماه را تشخیص دهد و بافت زمینه ماه را روی آن بیندازد (وقتی که در وهله اول هیچ جزئیاتی برای بازیابی وجود ندارد؛ مانند این آزمایش).


«این همان نوع پردازشی نیست که هنگام زوم روی چیز دیگری انجام می‌شود؛ زمانی که نوردهی‌های متعدد و داده‌های متفاوت از هر فریم، چیزی را تشکیل می‌دهد. این مخصوص ماه است.»


بررسی‌های پیشین در مورد ویژگی اسپیس‌زوم سامسونگ در طیف تلفن‌های هوشمند گلکسی اولترا در سال ۲۰۲۱، در مورد چگونگی دست‌یافتن آن به نتایج با کیفیت بالا، به نتایج مشابهی رسید.


اینپوت‌مگ چند آزمایش برای تعیین اینکه آیا سامسونگ از یک ترفند تشخیص تصویر برای «عکس‌هایی با جزئیات جعلی بالا از ماه» استفاده می‌کند، انجام داد، و این غول فناوری در آن زمان ادعا کرد که «فرایند بهینه‌ساز نما هیچ بافت تصویری روی هم نمی‌گذارد یا تصاویر جعلی اضافه نمی‌کند».


سامسونگ به درخواست ایندیپندنت برای اظهارنظر در مورد جدیدترین ادعاها پاسخی نداده است.

منبع: independentpersian
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد