درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51714صفحه نخست » انتصابات روابط عمومیدوشنبه، 22 اسفند 1401 - 15:13
رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شد
«سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حکمی «مهدی رضوی‌کیا» را به‌عنوان رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل منصوب کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حکمی «مهدی رضوی‌کیا» را به‌عنوان رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل منصوب کرد.

به گزارش مرکز
روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، متن حکم به شرح ذیل است:


نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جناب‌عالی به موجب این حکم به‌عنوان «رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل» منصوب می‌شوید.

در ادامه این متن آمده است: با عنایت به ابعاد گسترده و فرابخشی بودن مأموریت‌های وزارت متبوع شایسته است نسبت به برنامه‌ریزی و انجام اقدامات ذیل، اهتمام لازم را معمول و ان‌شاء‌الله منشاء خدمات مؤثر در این بخش باشید.
۱- تعامل سازنده با جامعه رسانه‌ای و فرهنگی کشور، اصحاب مطبوعات، خبرنگاران و خصوصاً رسانه ملی
۲- فعال‌سازی شورای اطلاع‌رسانی وزارت متبوع در راستای تبیین اهداف مهم پیش‌رو از جمله اشتغال، رفاه اجتماعی، بیمه‌های تکمیلی و همگانی و ...
۳- اطلاع‌رسانی شفاف و به‌هنگام فعالیت‌ها و دستاوردهای دولت مردمی و وزارت متبوع خصوصاً به جامعه هدف از جمله کارگران عزیز و شرکای محترم اجتماعی
۴- تعامل سازنده با سازمان‌های وابسته، شرکت‌ها، بانک‌ها و صندوق‌های بازنشستگی به‌منظور هم‌افزایی و پیشبرد مطلوب امور و فعالیت‌ها
۵- پیگیری و تأمین اعتبارات لازم، تجهیزات، نیروی انسانی متعهد، انقلابی و کارآمد برای مجموعه روابط‌عمومی و شورای اطلاع‌رسانی
۶- تمهید و اجرای برنامه‌های ملی و مذهبی فاخر در مجموعه وزارتخانه با همکاری همه واحدهای ستادی و استانی
۷- نظارت بر فعالیت‌های مرتبط با حوزه روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاه‌ها، سازمان‌های وابسته و استان‌ها
امید است با اتکال به ذات اقدس الهی و به تأسی از اهداف و رویکردهای دولت مردمی مبتنی بر «مردم‌مداری، عدالت‌محوری، فسادستیزی و پاکدستی» در خدمت به آحاد مردم عزیز و انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.
«مهدی رضوی‌کیا» دارای سوابق اجرایی و علمی همچون مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی آستان قدس رضوی، رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد و مشاور شهردار مشهد، رئیس گروه مشاوران شهرداری مشهد، عضو هیئت‌مدیره مؤسسه و روزنامه شهرآرا و دانشجوی دکتری مدیریت دولتی است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد