درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 12:38   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51709صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 21 اسفند 1401 - 13:47
گزارش برگزاری گردهمایی مسئولان روابط‌عمومی ادارات کل نوسازی مدارس سراسر کشور
گردهمایی دو روزه مسئولان روابط‌عمومی ادارات کل نوسازی مدارس کل کشور طی روزهای شنبه و یکشنبه 20 و 21 اسفند در محل سازمان نوسازی مرکز برنامه ریزی شد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) ||  گردهمایی دو روزه مسئولان روابط‌عمومی ادارات کل نوسازی مدارس کل کشور طی روزهای شنبه و یکشنبه 20 و 21 اسفند در محل سازمان نوسازی مرکز برگزار شد.


 شهریار خواجه صالحانی در گردهمایی مسئولان روابط‌عمومی ادارات کل نوسازی مدارس سراسر کشور؛
 روابط‌عمومی چشم بینا، گوش شنوا، زبان گویا و قلب تپنده سازمان

 افتتاح بزرگترین مجتمع آموزشی در کشور مزین به نام سردار سلیمانی در استان مازندران و هدیه آن به دختران عزیز اتفاق بزرگی بود که در ایام تلاش دشمنان بر عدم توجه به دختران می تواند معنای بزرگی را را منتشر نماید.
 روابط‌عمومی چشم بینا، گوش شنوا، زبان گویا و قلب تپنده سازمان
 
 شهریار خواجه صالحانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط‌عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور در آغاز گردهمایی دو روزه مسئولان روابط‌عمومی ادارات کل نوسازی مدارس استان های سراسر کشور ضمن تبریک سالروز تولد سردار سلیمانی، گفت: تقارن این گردهمایی با زادروز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به فال نیک می گیریم و امیدواریم در مسیر ارائه خدمات خیرخواهانه و خداپسندانه در مجموعه سازمان نوسازی مدارس کشور میراث دار امین خون شهدای گرانقدر باشیم.
 
 صالحانی ضمن تشکر از حضور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در جمع همکاران روابط‌عمومی گفت: آقای خان محمدی توجه ویژه ای به این بخش دارد و همواره بر اهمیت و مسئولیت والای حوزه روابط‌عمومی تأکید نموده است.
 
 وی با قدردانی از زحمات و تلاش شبانه روزی همکاران در سراسر کشور، گفت: روابط‌عمومی چشم بینا، گوش شنوا، زبان گویا و قلب تپنده سازمان است.
 
 مدیرکل حوزه ریاست و روابط‌عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور،گفت: تفاوت کار در روابط‌عمومی سازمان نوسازی مدارس با سایر دستگاهها این است که در واقع جنس کار روابط عمومی‌ها به نوعی بزرگنمایی در انعکاس وقایع است، اما در سازمان نوسازی به جهت حجم بالای خدمات نه تنها نیازی به بزرگنمایی وجود ندارد بلکه گاهاً در انعکاس واقعیت های موجود نیز عقب می مانیم. به عنوان نمونه افتتاح بزرگترین مجتمع آموزشی در کشور مزین به نام سردار سلیمانی در استان مازندران و هدیه آن به دختران عزیز اتفاق بزرگی بود که در ایام تلاش دشمنان بر عدم توجه به دختران می تواند معنای بزرگی را را منتشر نماید.
 
 وی افزود: اینکه مجموعه همراهان سازمان نوسازی توانسته است بیش از ۵ هزار کلاس درس را در کمتر از سه ماه تکمیل و تحویل دهد اتفاق بسیار بزرگی است که علیرغم تمامی تلاش های انجام شده به خوبی انعکاس نیافته است.
 
 خواجه صالحانی با اشاره به خوشحالی و شور و هیجان کودکان در هنگام افتتاح مدرسه جدید، گفت: این زیبایی هیچ جا یافت نمی شود و خدا ما را دوست داشته تا در این مسیر سهمی داشته باشیم.
 
 مدیرکل حوزه ریاست و روابط‌عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور، همچنین بیان کرد: از دیگر برکات کار ما ارتباط با خیرین، این انسان های شریف، عاشق و عارف است که یکی از اضلاع زیبایی کار روابط‌عمومی نوسازی مدارس است.
 
 صالحانی در ادامه ابراز امیدواری کرد با بهره مندی از تجارب همکاران و در راستای اهداف سازمان در دوره جدید، برنامه های مدون با نگاه ویژه­تر داشته باشیم.

 شناخت مخاطب یک اصل جدی می باشد و لازم است مهمترین پرسش ها و ابهامات ذهن مخاطب را بشناسیم
واعظی مشاور قائم مقام رسانه ملی در گردهمایی دو روزه مسئولان روابط‌عمومی ادارات کل نوسازی مدارس استان های سراسر کشور ضمن تأکید بر حجم فعالیت ها و خدمات نظام در حوزه مدرسه سازی، گفت: نقش آفرینی مناسب در حوزه اطلاع رسانی در فرهنگ سازی موضوع مهم مدرسه سازی اثربخش خواهد بود.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط‌عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛  این مدرس دانشگاه گفت: شناخت مخاطب یک اصل جدی می باشد و لازم است مهمترین پرسش ها و ابهامات ذهن مخاطب را بشناسیم، احصا کنیم و اطلاع رسانی باور پذیر یک راهبرد مهم و کلان در حوزه روابط‌عمومی باشد.
 
 وی افزود: دقت، نویسندگی، بی طرفی، روز آمدی و پوشش ۵ معیار اصلی باورپذیری در ارتباطات است.
 
 واعظی همچنین نکاتی را پیرامون اهمیت روابط‌عمومی و کارکردهای رسانه در دنیای امروز بیان کرد و گفت: شناخت مزیت های سازمان در ارتباط با مخاطب بسیار مهم و موثر است و در طول سالیان گذشته فعالیت ها و خدمات سازمان نوسازی به عنوان نکته مثبت و اثرگذار در سطح جامعه به خوبی دیده نشده است.

 
 گفتنی است گفتگو با مدیران ستادی و برگزاری جلسات آموزشی با حضور اساتید دانشگاه در این دوره مورد توجه قرار گرفت.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد