درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:24   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51653صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 13 اسفند 1401 - 23:38
رشته روابط‌عمومی به مقطع کارشناسی ارشد خواهد پیوست
انجمن علمی رشته روابط‌عمومی، در نشست هم اندیشی با حضور برخی اساتید شاخص دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی، به گزارش عملکرد و رونمایی از نخستین نشریه تخصصی خود پرداخت. در این نشست ضمن تقدیر از نفرات برتر رشته روابط‌عمومی، پرسش و پاسخی میان دانشجویان و اساتید حاضر در جلسه برگزار شد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || انجمن علمی رشته روابط‌عمومی، در نشست هم اندیشی با حضور برخی اساتید شاخص دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی، به گزارش عملکرد و رونمایی از نخستین نشریه تخصصی خود پرداخت. در این نشست ضمن تقدیر از نفرات برتر رشته روابط‌عمومی، پرسش و پاسخی میان دانشجویان و اساتید حاضر در جلسه برگزار شد.

در ابتدای این نشست علیرضا عبداللهی نژاد، دانشیار گروه آموزشی روابط‌عمومی، ضمن تقدیر از تلاش و فعالیت‌های دانشجویان در انجمن علمی روابط‌عمومی گفت که امیدوار است برگزاری این نشست‌ها توسط اعضای انجمن علمی روابط‌عمومی تداوم داشته باشد چرا که انجمن علمی، میدان عمل و کنش قوی برای تمرین مهارت‌ها و ایجاد آمادگی برای حضور در عرصه‌های بزرگ‌‍تر است. وی همچنین تاکید کرد که فعالیت‌های خودجوش دانشجویی بایستی مورد استقبال و حمایت اساتید قرار بگیرد.


در بخش بعدی مراسم، محسن حبیبی، مدیر حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه علامه طباطبائی، روابط‌عمومی را وجه مهمی از رسانه خواند و توضیح داد که اگر سازمانی از روابط‌عمومی فعال برخوردار نباشد در فعالیت خود ناموفق خواهد بود. حبیبی همچنین افزود که دانشگاه علامه طباطبائی سعی کرده است که دانش آموختگان این حوزه را مورد حمایت قرار دهد و در حال حاضر نیز تعدادی از کارشناسان حوزه روابط‌عمومی از فارغ التحصیلان همین دانشگاه هستند.


مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علامه طباطبائی همچنین تاکید کرد: برنامه ما برای سال ۱۴۰۲ تاسیس رسانه دانشگاه علامه طباطبائی به همت اساتید است که کارکردی فراتر از تلویزیون خواهد داشت. این رسانه در برندینگ دانشگاه نقش اساسی را رقم خواهد زد که با یاری دانشجویان و اساتید دانشکده علوم ارتباطات به سرانجام خواهد رسید.


همچنین در بخش هم اندیشی و پرسش و پاسخ با حضور استاد کیا، مهدی‌زاده، افخمی و عبداللهی نژاد به برخی اقدامات دانشکده در یک سال اخیر و برنامه‌های در نظر گرفته شده برای سال آینده پرداخته شد. علی اصغر کیا رئیس دانشکده علوم ارتباطات، ضمن تقدیر از تلاش اعضای انجمن علمی روابط‌عمومی بیان کرد که به منظور کارآموزی دانشجویان گروه روابط‌عمومی، با سازمان‌ها و انجمن‌های خارج از دانشگاه قراردادهایی امضا شده است تا دانشجویان دوره کارآموزی خود را در ایین مراکز بگذرانند.


کیا ادامه داد: در سال آینده دورشته روزنامه نگاری رادیو و تلویزیون در مقطع کارشناسی ارشد و مدیریت رسانه در مقطع دکتری به رشته‌های دانشکده اضافه خواهد شد و همانطور که گفته شد استودیوی صدا و تصویر را در این دانشکده فعال خواهیم کرد.


افخمی مدیر گروه روابط‌عمومی همچنین تلاش اعضای انجمن علمی گروه روابط‌عمومی را مورد توجه قرار داد و آن را ارزشمند خواند. وی در ادامه بیان کرد: تجدید نظر در مورد واحدهای مقطع کارشناسی رشته روابط‌عمومی که در سال ۱۳۸۳ تصویب شده به زودی اعمال خواهد شد. این تغییرات با مشورت همکاران گروه روابط‌عمومی در نظر گرفته شده است. در حال حاضر دانشجویان ورودی ۱۴۰۱، ۴۳ واحد درس پایه دارند که با اعمال تغییرات به ۳۰ واحد یا کمتر خواهد رسید و به درس تخصصی اضافه خواهد شد.


افخمی همچنین درخواستی را مطرح کرد و گفت: انتظار داریم برنامه ریزی انتشارات دانشگاه به گونه‌ای باشد که تعداد کتاب‌های منتشره افزایش یابد. البته گفتنی است که کتاب‌های زیادی توسط اساتید دانشگاه علامه طباطبائی منتشر شده است اما در انتشارات خارج از دانشگاه علامه طباطبائی. به هر حال امیدوار هستیم که شاهد اخبار خوبی در این حوزه باشیم.


سید محمد مهدی‌زاده طالشی، عضو هیئت علمی و معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم ارتباطات نیز ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری این نشست گفت: در نشستی که سال‌‌های گذشته در دانشکده علوم اجتماعی برگزار شد اشاره کردم که دکتر معتمدنژاد معلم، مولف و موسس بود که من و بسیاری از همکارانم از شاگردان ایشان بودیم. ایشان خدمت بزرگی به علم ارتباطات کردند، آثار بسیاری را تالیف کردند و همچنین کنشگری فعال اجتماعی داشتند که از جمله آن تشکیل انجمن علمی جامعه اطلاعاتی، مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌‌ها، مرکز گسترش آموزش رسانه‌ها و تاسیس و رشته علوم ارتباطات در مقطع تحصیلات تکمیلی است.


مهدی زاده همچنین تصریح کرد: امروزه نیز اگر علم را به عنوان معرفت بشری در نظر بگیریم، یکی از ابعاد آن آموزش است که توسط اساتید صورت می‌گیرد و یکی دیگر از ابعاد آن انجمن‌های علمی است که می‌تواند در پیشبرد دانش ارتباطات تاثیرگذار باشد. در دنیای رسانه‌ای شده امروز که تمام جنبه‌های زندگی بشر به نوعی تحت تاثیر رسانه‌ها قرار گرفته، شناساندن این حوزه از مهم‌‌ترین رسالت‌های علمی ما است. همچنین در پایان تاسیس رشته روابط‌عمومی در مقطع کارشناسی ارشد را تبریک می‌گویم و از تلاش همکاران تقدیر می‌کنیم.‌

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد