درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:51   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51635صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 11 اسفند 1401 - 21:40
چرا تنوع نسلی در محیط کار مهم است؟
نسل‌‌‌های مختلف معمولا از روش‌های متفاوتی برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنند، خواه صحبت کردن حضوری، تلفنی، از طریق ایمیل یا از طریق پیام باشد. هیچ راهی ذاتا بهتر یا بدتر نیست، اما زمانی‌که دو شیوه ارتباطی متضاد در برابر یکدیگر قرار می‌گیرند، ایجاد تعارض آسان می‌شود.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || در هر سازمانی، احتمالا کارمندانی از چهار نسل، از بومرهای نزدیک به بازنشستگی تا نسل Z تازه فارغ‌‌‌التحصیل شده را پیدا خواهید کرد. وجود این شکاف سنی می‌تواند رعب‌‌‌آور باشد، اما فرصتی است تا افراد در هر سنی از تجربیات منحصر به فرد یکدیگر بیاموزند.
 
 کارفرمایان باید به محیط کار چند نسلی نه به عنوان یک چالش، بلکه به عنوان یک فرصت نگاه کنند. اگر شما فقط در خصوص نیازها یا سبک ارتباطی یک یا دو نسل صحبت ‌‌‌کنید، فرصت‌‌‌های فوق‌‌‌العاده، خرد و هوش و ایده‌‌‌های فوق‌‌‌العاده را از دست داده‌‌‌اید. ایجاد یک محل کار چند نسلی بسیار کارآمد است، زیرا نسل‌های مختلف نقاط قوت و ضعف خود را به میدان می‌آورند.
 
 در ادامه به چهار موردی اشاره خواهد شد که این تفاوت‌ها می‌توانند مکمل یکدیگر برای افزایش بهره‌وری و همکاری در بین نسل‌ها باشند.
 
 1 فناوری:
 

 نسل Z اولین نسل واقعا دیجیتال است، بنابراین نسل‌های قدیمی‌‌‌تر می‌توانند برای کمک به سازگاری خودشان به نسل Z تکیه کنند. اما از طرفی نسل Z نیز می‌تواند به نوبه خود به همکاران ارشد خود برای مشاوره در مورد اینکه وقتی فناوری جواب نمی‌‌‌دهد چه کاری می‌توانند انجام دهند، مراجعه کنند.
 
 2 سبک‌های‌ ارتباطی:
 
 نسل‌‌‌های مختلف معمولا از روش‌های متفاوتی برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنند، خواه صحبت کردن حضوری، تلفنی، از طریق ایمیل یا از طریق پیام باشد. هیچ راهی ذاتا بهتر یا بدتر نیست، اما زمانی‌که دو شیوه ارتباطی متضاد در برابر یکدیگر قرار می‌گیرند، ایجاد تعارض آسان می‌شود.
 
 3 اثبات و دفاع از خود:
 
 نسل Z به اولویت دادن به سلامت روان و اعتراض به شرایط کاری نامطلوب شهرت پیدا کرده است. برخلاف نسل‌‌‌های قبلی که وارد محل کار شدند و همه شرایط را پذیرفتند، نسل Z خواسته‌‌‌های زیادی دارد و انعطاف‌‌‌پذیری در کار، تعطیلات و بسیاری از موارد را مطرح و درخواست می‌کند. نسل Z برچسب‌‌‌هایی مانند «لوس» را از نسل‌‌‌های قدیمی‌‌‌تر دریافت می‌کند، اما نسل‌‌‌های قدیمی‌‌‌تر می‌توانند از نسل Z بیاموزند که از بیان آنچه از کارفرمایان می‌‌‌خواهند نترسند.
 
 4 صبر و وفاداری:
 
 نسل Z می‌تواند از وفاداری شغلی نسل‌هایی مانند نسل X درس بگیرد و تشخیص دهد که ارزش دارد که طی یک دوره رشد در شرکت بماند. اشکال ندارد هر چیزی را که می‌‌‌خواهید مطالبه کنند، اما ممکن است به همه آن نرسند.
 همچنین به تعمیم‌‌‌های گسترده درباره نسل Z با دیده تردید نگاه کنید. آنها هنوز در محل کار خیلی جدید هستند. ما هنوز نتوانسته‌‌‌ایم نقاط قوت و ضعف آنها را بسنجیم.
 
 منبع: دنیای اقتصاد

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد