درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 08:08   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51618صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 10 اسفند 1401 - 01:07
گردهمایی آموزشی کارشناسان و رابطان روابط‌عمومی و ترویج مدیریت امور اراضی کشور
روابط‌عمومی باید به علم و هنر روز مجهز بوده و خدمات و فعالیت‌های سازمان را به بهترین شکل به اطلاع مخاطبان و مردم برساند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || گردهمایی آموزشی کارشناسان و رابطان روابط‌عمومی و ترویج مدیریت امور اراضی کشور، 6 و 7 اسفند1401 برگزار شد.

 

 


رئیس سازمان امور اراضی کشور: روابط‌عمومی باید فعالیت هارا به شکل هنرمندانه به افکار عمومی منتقل کند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان امور اراضی کشور، رضا افلاطونی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت:
روابط‌عمومی باید به علم و هنر روز مجهز بوده و خدمات و فعالیت‌های سازمان را به بهترین شکل به اطلاع مخاطبان و مردم برساند.

 

وی افزود: برقراری ارتباط گسترده بارسانه ها بویژه شبکه های اجتماعی وتولید وانتشار مستمر رویدادها ازطریق این رسانه ها ضروری است.وی اضافه کرد:تولیدات خبری سازمان دررسانه ها ملاک ارزیابی مردم از میزان فعالیت هاست وباید هر اقدامی که انجام می گیرید به شکل مناسب وهنرمندانه به اطلاع مردم رسانده شود.

 

رئیس سازمان امور اراضی کشورخاطرنشان کرد:انتشار لحظه ای اخبار ورویدادهای سازمان در رسانه ها ضرورت امروز است وروابط‌عمومی ها لازم است از تجهیزات مورد نیاز در این زمینه بهره مند باشند.

 

وی افزود:روابط‌عمومی علم وهنری است که دست اندرکاران آن با آموزش های تخصصی باید به روز شوند وارزیابی مستمری از کارهای شان صورت گیرد.

 

رئیس سازمان امور اراضی کشور اقدامات خلاقانه و نوآورانه در شیوه عکاسی و خبررسانی را مهم عنوان کردو گفت: در تمامی فعالیت های سازمان باید به سمت هوشمندسازی حرکت کنیم و اقداماتی هم در این زمینه انجام شده است.

 

مهندس افلاطونی وظایف ومسئولیت های سازمان امور اراضی کشور را بسیار مهم دانست وگفت:تثبیت مالکیت و حفظ کاربری اراضی کشاورزی ازجمله مهمترین مسئولیت های سازمان است، به نحوی که تاکنون ۲۳درصد اراضی کشاورزی سنددارشده است که ۱۹درصد آن در دولت سیزدهم انجام گردیده است.وی اضافه کرد: ۳۵ درصد از اراضی کشور نیز رفع تداخل شده است.


رئیس سازمان امور اراضی کشور تصریح کرد: زمین میراث گذشتگان و امانت آیندگان است و باید در حفظ اراضی کشاورزی کوشا باشیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع: فعالیت های روابط‌عمومی باید با خلاقیت توام باشد
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وظایف وماموریت های روابط‌عمومی را درعرصه افکارعمومی بسیار مهم دانست و گفت: کارهای روابط‌عمومی و ترویج می تواند نقش پیشگیرانه داشته باشد


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان امور اراضی، محمود شاهینی بر لزوم اطلاع رسانی دقیق و خلاقانه فعالیت‌های سازمان در حوزه‌های مختلف تاکید کرد.


وی افزود: این وظیفه روابط‌عمومی است که فعالیت های مدیریت های استانی و ستادی سازمان را به شکل هنرمندانه ای اطلاع رسانی کند.


معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وظایف وماموریت های روابط‌عمومی را درعرصه افکارعمومی بسیار مهم دانست گفت: کارهای روابط‌عمومی و ترویج می تواند نقش پیشگیرانه داشته باشد و از این طریق با آموزش و فرهنگ سازی موجب شود از تغییر کاربری اراضی کشاورزی جلوگیری شود.


وی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم امکانات و تجهیزات مورد نیاز همکاران روابط‌عمومی و ترویج را تامین کنیم که بتوانند فعالیت هایشان را با کمیت و کیفیت بهتری انجام دهند.

سرپرست دفتر ترویج، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل: فعالیت های روابط‌عمومی و ترویج باید حرفه ای و استاندارد باشد
سرپرست دفتر ترویج، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل در گردهمایی آموزشی کارشناسان و رابطان روابط‌عمومی و ترویج مدیریت امور اراضی سراسر کشور گفت: روابط‌عمومی و ترویج بایدازتکنولوژی های نوین ارتباطی استفاده کرده وبه سمت مدرن شدن حرکت کنند،وی افزود:امروزه دیگر نمی توان باروش های سنتی گذشته وظایف ومسئولیت های جدیدبویژه درعرصه رسانه های اجتماعی رامحقق کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان امور اراضی کشور، سیدشهاب سیدمحسنی ضمن بیان مطالب فوق گفت:فعالیت های روابط‌عمومی باید حرفه ای وبه صورت استاندارد انجام شود.وی افزود:رصد وپایش مستمر وشبانه روزی اخبار ورویدادهای سازمان ازجمله وظایف مهم روابط‌عمومی هاست که براساس آن بتوانند ارتباط وتعامل شان رابا رسانه ها تنظیم کنند.سرپرست دفتر ترویج، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل با تاکید بر بهره گیری روابط‌عمومی از انواع تکنیک های رسانه ای، انتشاراتی،تبلیغی وپژوهشی گفت:تنها وظیفه روابط‌عمومی صرف کار خبری نیست ،بلکه سایر فعالیت هانظیرنظرسنجی از مخاطبان وسنجش رضایتمندی آنان مهم است.

 

وی تولید محتوای مناسب رااز دیگر ضرورت های مهم کاری روابط‌عمومی ها دانست وگفت:روابط‌عمومی و ترویج لازم است با تولیدات رسانه ای مناسب واثرگذار نظیر خبر،گزارش، اینفوگرافیک،موشن گرافیک،فیلم کوتاه و...درحوزه فرهنگ سازی اقدامات سازمان نظیر ضرورت سندار کردن ویکپارچکی اراضی کشاورزی وجلوگیری از تغییر کاربرها اقدام نمایند.وی افزود:روابط‌عمومی ها بایدسازمان آگاهی بالایی داشته باشند و اطلاعات شان نسبت به سازمان برنامه هاواقدامات به روز و جامع باشدتا بتوانند در فعالیت ها موفق تر عمل نمایند.


وی بر لزوم استفاده از ظرفیت‌هـای مدیریت روابط‌عمومی وترویج در سازمان جهاد کشاورزی استان ها تاکید کرد گفت: لازم است برای پیشبرد بهتر کارها ،تعامل و همکاری خوبی با مدیریت روابط‌عمومی وترویج در ستاداستان ها برقرار شود.

 

 سیدمحسنی درپایان موضوع آموزش وبازآموزی روش ها وتکنیک ها را دردو حوزه روابط‌عمومی وترویج مهم دانست وگفت:براساس نیاز سنجی وضرورت های کاری دراین دوره آموزشی دو سرفصل آشنایی با اصول وفنون خبرنویسی،گزارش نویسی حرفه ای وعکاسی خبری دردستور کار قرار گرفت که طی دو روز توسط اساتید مجرب وبه شکل کارگاهی تدریس شد.


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد