درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:29   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51606صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 9 اسفند 1401 - 00:21
حرکت رو به جلو
شهر توسعه یافته و پویا شهری‌ست که برنامه‌های اطلاعات‌محور را در لحظه دریافت، تجزیه و تحلیل و مدیریت می‌کند تا برای شهرداری‌ها و شهروندان این امکان را فراهم آورد که در جهت بهبود کیفیت زندگی خود تصمیم‌های موثرتری اتخاذ کنند؛ در نتیجه رسیدن به این امر نیازمند اعتبارات، ارتقای رویکرد و کاربست جدیدی است که خوشبختانه در این دوره از مدیریت شهری با مصوب نمودن ۱٪ از بودجه، توجه قابل ملاحظه ای به موضوع زیرساخت‌ها و پیوست‌های رسانه‌ای حوزه روابط‌عمومی صورت گرفته است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || برکسی پوشیده نیست که ویترین (پنجره و نمای بازخورد اقدامات) هر سازمان و نهادی در همه جای دنیا در دستان روابط‌عمومی آن مجموعه است؛ کاری بس دشوار، تخصصی و حساس که در عین حال دل نشین به حساب می آید.


به عبارتی دیگر می توان گفت روابط‌عمومی ها پلی دو سویه بین مردم و رسانه ها با مسئولان و بلعکس آن هستند؛ اما این روزها با وجود فضای مجازی (فرصت و تهدید) و الکترونیکی شدن خدمات رسانی به شهروندان وبه تبع آن بالا رفتن سرعت اطلاع رسانی باید در نظر داشت که اداره کردن روابط‌عمومی یک سازمان، آن هم سازمانی مانند شهرداری تهران با وجود گستردگی فعالیت ها و کنشگری مداوم رسانه ها، بسیارمتفاوت تر از دهه های پیش است.


وجود زیرساخت ها یکی از نیازهای اولیه برای بازتاب این حجم ازفعالیت ها و پاسخ دهی مناسب و به موقع از سوی روابط‌عمومی ها است که خوشبختانه در این دوره از مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر توجه ویژه ای به این موضوع شده و اعتبارات مناسب برای شفاف سازی، آگاهی بخشی و توجه به رسالت اصلی سازمان بوسیله ی فراهم شدن و بسترسازی در این حوزه، اختصاص داده شده است.


این در حالی است که تامین بودجه در حوزه روابط‌عمومی نه تنها موجب فراهم شدن زیرساخت ها برای تولید محتوای معمولی از جمله خبر، کلیپ، موشن گرافی، طراحی و... می شود بلکه می توان با راه اندازی اپلیکشن ها و فناوری های هوشمند (DSS سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری)، (Intelligence system ، Smart city)، شهر هوشمند ایجاد کرد. تهران شهری که با این حجم ترافیک، آلودگی هوا و معضلات دیگر نیاز ویژه ای به هوشمند راهبردی شدن شهر دارد؛ تا با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT و IMS) برای توسعه، گسترش و ترویج شیوه‌های توسعه پایدار، با هدف رفع چالش‌های رو به رشد شهرنشینی، گام های اساسی برداشته شود.


شهر توسعه یافته و پویا شهری‌ست که برنامه‌های اطلاعات‌محور را در لحظه دریافت، تجزیه و تحلیل و مدیریت می‌کند تا برای شهرداری‌ها و شهروندان این امکان را فراهم آورد که در جهت بهبود کیفیت زندگی خود تصمیم‌های موثرتری اتخاذ کنند؛ در نتیجه رسیدن به این امر نیازمند اعتبارات، ارتقای رویکرد و کاربست جدیدی است که خوشبختانه در این دوره از مدیریت شهری با مصوب نمودن ۱٪ از بودجه، توجه قابل ملاحظه ای به موضوع زیرساخت‌ها و پیوست‌های رسانه‌ای حوزه روابط‌عمومی صورت گرفته است. امید که بتوان پیشرفت چشمگیری در راستای هوشمند شدن کلان شهر تهران صورت داد.


روح الله دلیری مدیر روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۲۲ و کارشناسی شهر هوشمند

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد