درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 02:48   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51598صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 8 اسفند 1401 - 11:31
وبینار "روابط‌عمومی و مدیریت بحران" برگزار شد
در سال های اخیر وظیفه روابط‌عمومی ها در حوزه مدیریت بحران در کنار سایر وظایف از جمله مدیریت وجهه و مسئولیت اجتماعی، فرهنگ سازی، اعتماد سازی، ایفای نقش سخنگویی، مدیریت افکار عمومی، اطلاع یابی و اطلاع رسانی، خلق سرمایه اجتماعی و هدایت ایده های تحقیق در مورد سازمان پررنگ شده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || وبینار "روابط‌عمومی و مدیریت بحران" با هدف واکاوی ارتباطی و رسانه ای زلزله های اخیر در ایـران، ترکیه و سوریه از منظر روابط‌عمومی، با همکاری و مشارکت انجمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی و موسسه فرهنگی و هنری راهبرد، شامگاه یکشنبه هفتم اسفندماه برگزار شد.
 
 عضو شورای سیاست گذاری نمایندگی انجمن روابط‌عمومی ایران در آذربایجان شرقی در این وبینار آموزشی گفت: در هنگام وقوع حوادث طبیعی نظیر سیل و زلزله گرایش مردم به رسانه های رسمی بیشتر از حالت عادی است.
 
 محمدرضا عزیزپور، غافلگیری و محدودیت زمانی برای تصمیم گیری را از ویژگی های مدیریت بحران برشمرد و افزود: در هنگام وقوع حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله علاوه بر اینکه آستانه تحمل مردم محک می خورد، هم‌پوشانی بین ارکان نظام مدیریتی افزایش می یابد.
 
 مدیر کل سابق امور اجتماعی و روابط‌عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران با اشاره به نقش روابط‌عمومی در تعامل با افکار عمومی در شرایط بحران یادآورشد: یکی از ویژگی های روابط‌عمومی کار آمد در مدیریت بحران، تحلیل وضع موجود، ضعف ها و قوت ها و تلاش برای اهداف برنامه ریزی شده سازمان است.
 
 وی همچنین از مدیریت بحران به عنوان یکی از وظایف مهم
روابط‌عمومیها یاد کرد و گفت: در سال های اخیر وظیفه روابط‌عمومی ها در حوزه مدیریت بحران در کنار سایر وظایف از جمله مدیریت وجهه و مسئولیت اجتماعی، فرهنگ سازی، اعتماد سازی، ایفای نقش سخنگویی، مدیریت افکار عمومی، اطلاع یابی و اطلاع رسانی، خلق سرمایه اجتماعی و هدایت ایده های تحقیق در مورد سازمان پررنگ شده است.
 
 عزیزپور همچنین انتشار انواع شایعات در زمان حوادث طبیعی را مورد بحث قرار داد و افزود: یکی از اولین شایعاتی که معمولا پس از وقوع زلزله منتشر می شود، شکستگی سدی است که در نزدیکی کانون زلزله واقع شده است، معمولا این شایعه توسط افراد کم‌ اطلاع یا سود جو با هدف تخلیه روستاهای پایین دست سد و غارت اموال عمومی انجام می شود که اطلاع رسانی دقیق و سریع روابط‌عمومی می تواند جلوی این سو استفاده را تا حد زیادی بگیرد.
 
 وی در پایان این وبینار آموزشی با اشاره به وقوع زلزله در شهرستان خوی، ترکیه و شمال سوریه، تشکیل ستاد دائمی بحران در روابط‌عمومی ها به ویژه تشکیل کمیته مدیریت راهبری و تعامل با افکار عمومی، کارگروه راهبردی و برنامه ریزی، اتاق فکر و کارگروه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی و تدوین متون مورد نیاز برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را ضروری ارزیابی کرد و گفت: یکی از تفاوت های کشورهای در حال توسعه با توسعه یافته در مدیریت بحران این است که در کشورهای پیشرفته انجام فعالیتهای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی حوادث طبیعی، متمرکز بر "پیش از وقوع" این رخدادهاست در حالی که در کشورهای در حال توسعه تمرکز ارتباطات مدیریت بحران بر"حین بحران" و پس از آن است.
 
 شایان ذکر است، در این وبینار آموزشی که با استقبال مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی از استانهای مختلف همراه بود، هادی زارعی از مدرسین و مشاوران روابط‌عمومی و ارتباطات و محمدرضا عزیزپور عضو شورای سیاست گذاری انحمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی به ایراد سخنرانی پرداختند.
 
 عضو شورای سیاست گذاری انجمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی: تشکیل ستاد دائمی بحران در روابط‌عمومی ها ضرورت دارد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد