درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 23:20   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51563صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 4 اسفند 1401 - 23:58
رئیسی خطاب به روابط عمومی‌های دستگاه‌ها: به انتقادات و ابهامات درباره عملکرد دولت پاسخ بدهید
روابط‌عمومی‌های دستگاه‌ها حتما با رصد کامل مطالب منتشر شده در رسانه‌ها و فضای مجازی به انتقادات و ابهامات درباره عملکرد دولت پاسخ مناسب و قانع کننده برای افکار عمومی ارائه کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || رئیسی رئیس جمهوری بر ضرورت پاسخگویی دقیق و به‌هنگام دستگاه‌های اجرایی به ابهامات و انتقادات رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: روابط‌عمومی‌های دستگاه‌ها حتما با رصد کامل مطالب منتشر شده در رسانه‌ها و فضای مجازی به انتقادات و ابهامات درباره عملکرد دولت پاسخ مناسب و قانع کننده برای افکار عمومی ارائه کنند.

به گزارش شارا، رئیس‌جمهور با اشاره به آغاز به کار مرکز مبادلات ارز و طلا، از همه دستگاه‌های اجرایی خواست از سیاست‌های بانک مرکزی در زمینه مدیریت بازار ارز و طلا، در راستای اعمال حکمرانی موثر دولت بر این بازار به شکل یکپارچه حمایت کنند.

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه(3 اسفند) در جلسه هیئت دولت با اشاره به گزارش ارائه شده درباره افزایش مصرف بنزین در ایام پایان سال و به ویژه تعطیلات نوروزی، به وزارت نفت ماموریت داد، ضمن تمهید پیش‌بینی‌های لازم، طرح‌های کارشناسی شده خود در راستای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف را برای بررسی و تصویب به دولت ارائه کند.

رئیس جمهور با اشاره به آغاز به کار مرکز مبادلات ارز و طلا، از همه دستگاه‌های اجرایی خواست از سیاست‌های بانک مرکزی در زمینه مدیریت بازار ارز و طلا، در راستای اعمال حکمرانی موثر دولت بر این بازار به شکل یکپارچه حمایت کنند.

وی بر ضرورت پاسخگویی دقیق و به‌هنگام دستگاه‌های اجرایی به ابهامات و انتقادات رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: روابط‌عمومی‌های دستگاه‌ها حتما با رصد کامل مطالب منتشر شده در رسانه‌ها و فضای مجازی به انتقادات و ابهامات درباره عملکرد دولت پاسخ مناسب و قانع کننده برای افکار عمومی ارائه کنند.

رئیسی در آغاز سخنان خود ضمن تبریک فرارسیدن ایام مبارک ماه شعبان، همگان و به ویژه مسئولان و مدیران دولت را به بهره‌گیری از برکات و روزهای نورانی این ماه فراخواند.

در این جلسه همچنین گزارش کلیات برنامه هفتم از سوی سازمان برنامه و بودجه ارائه و مقرر شد این برنامه در جلسات آینده مورد بررسی و تصویب قرار گیرد./ فارس
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد