درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:00   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51557صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 2 اسفند 1401 - 17:54
سومین دوره توانمند سازی نمایندگان روابط‌عمومی و امور فرهنگی مجتمع‌های قضایی تهران
انتظار می رود مجموعه مدیران روابط‌عمومی و امور فرهنگی به عنوان مکمل مدیریت با شناسایی نقاط قوت و ضعف با آسیب شناسی مشکلات و ارائه راهکارهای علمی و کاربردی با همفکری، خلاقیت، ایده پروری و برنامه ریزی در راستای سیاست های تحولی محاکم تهران گام بردارند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || در راستای سیاست های تحولی محاکم تهران در مسیر تحول و تعالی، سومین دوره آموزشی توانمندسازی نمایندگان روابط‌عمومی و امور فرهنگی در مجتمع های قضایی تهران با حضور یحیی جعفری و اساتید به نام کشوری برگزار شد.
 
 رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران، یکی از اهداف برگزاری این دوره مهم آموزشی را هم اندیشی و توانمند سازی نمایندگان روابط‌عمومی و امور فرهنگی مجتمع های قضایی تهران خواند و بیان کرد: انتظار می رود مجموعه مدیران روابط‌عمومی و امور فرهنگی به عنوان مکمل مدیریت با شناسایی نقاط قوت و ضعف با آسیب شناسی مشکلات و ارائه راهکارهای علمی و کاربردی با همفکری، خلاقیت، ایده پروری و برنامه ریزی در راستای سیاست های تحولی محاکم تهران گام بردارند.
 
 وی در این نشست تخصصی با تاکید بر ضرورت و نقش موثر
روابط‌عمومی و امور فرهنگی در هر سازمانی بیان داشت، امروزه هیچ مدیری در مجموعه دستگاه قضایی نمی تواند از مقوله روابط‌عمومی، رسانه و ارتباطات و اثرگذاری امور فرهنگی در مجموعه خود غفلت کند و منکر ضرورت و تاثیر آن بر ارتقاء مجموعه باشد.
 
 رئیس کل محاکم تهران گفت: اعتقاد داریم که نماینده های ما در مجتمع ها، از بهترین های مجتمع ها هستند که برای این موضوع انتخاب شده اند .
 
 وی اظهار کرد: از نمایندگان روابط‌عمومی و امور فرهنگی در مجتمع های قضایی تهران انتظار داریم با رعایت اصول مهم اخلاقی و خودسازی الگوی مجموعه ها باشند.
 
 رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران در ادامه صحبت های خود یادآور شد: اولین چیز در این کار مهم رعایت اخلاق است، باید شرایطی در مجتمع ایجاد کنید که پرسنل به شما محبت ورزند و علاقه دو طرفه داشته باشند و این به پیشبرد امور کمک می‌کند.
 
 جعفری در سومین دوره تخصصی توانمند سازی مسئولین روابط‌عمومی و امور فرهنگی در مجتمع های قضایی تهران خطاب به آنان گفت، شما به تنهایی شاید نتوانید صاحب نظر، طراح و ایده پرداز و مجری باشید و لازم است، حتما با همفکری و مشورت پرسنل، برنامه ریزی و کار ها را پیش ببرید.
 
 رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران گفت: یکی از رسالت های مهم ما ارائه خدمات مطلوب فرهنگی به همکاران و خانواده آنان است، که می طلبد با نیازسنجی و به روزرسانی برنامه ها ضمن اشراف به اقتضائات امور فرهنگی در دستگاه قضایی، در توسعه خدمات کمی و کیفی خدمت رسانی، پیگیر و کوشا باشیم.
 
 وی افزود: اعتقاد داریم از جمله بهترین های جامعه در قوه قضاییه جمع شده اند ولی خروجی کار و انعکاس اجتماعی و نگاه جامعه به دستگاه قضایی بعضا متفاوت است و با واقعیت های زیبا در دستگاه قضایی سازگاری ندارد، که این وظیفه و رسالت روابط‌عمومی و رسانه را در قوه قضاییه سخت تر می کند و باید در تبیین واقعیتها و خدمات بیشتر کار شود.
 
 وی با توجه به حجم فراوان خدمات در قوه قضاییه، پرسنل دستگاه قضایی را از پرکارترین های مجموعه های دولتی و اداری کشور دانست که حجم بالای کمی و کیفی بصورت روزانه در معرض انواع آسیب های روحی و روانی ناشی از کار هستند.
 
 جعفری در این نشست احساس تکلیف و علاقه خدمت به مردم را تنها جذابیت جهت تلاش در دستگاه قضایی خواند که باعث شده همکاران قضایی و اداری به صورت شبانه روز و دلسوزانه از هیچ کوششی فرو گذار نکنند.
 
 رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران از مسئولین روابط‌عمومی و امور فرهنگی در مجتمع های قضایی تهران خواست همچون گذشته، اتفاقات خوب و نقاط مثبت در مجتمع های قضایی را با استفاده از همه ابزارهای ارتباطی تبیین، تحلیل و منعکس کنند.
 
 وی گفت: امور فرهنگی به شدت در کار اثر گذار است و ایجاد انگیزه و نشاط می‌کند و خلا هایی که در فضای سخت کاری برای همکاران ایجاد می‌شود با کارهای فرهنگی موثر قابل جبران‌ است.
 
 جعفری در پایان خاطر نشان شد، در پاسخ به اینکه، با این همه هجمه و تهاجم فرهنگی چه باید بکنیم و چه راهکاری داریم که همکاران، خانواده های آنان و حتی مراجعین علی رغم همه مشکلات و نواقص و اعتراضات بعضا بجائی که وجود دارد نسبت به عملکرد ما، نظام و آینده نظام و جایگاه کشور بدبین نباشند و با امید، رویکرد مثبتی داشته باشند، از جمله پیشنهادات راهبردی که اکنون وجود دارد و یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری هم است، بحث جهاد تبیین است که می طلبد، با همت جهادی نقاط قوت و توانمندی ها بیان و منعکس شود و اهداف پلید دشمن و دروغ پراکنی آنان تبیین گردد. چرا که، اگر این مهم انجام نشود دشمن با توان تبلیغاتی و رسانه ای قوی و در اختیاری که دارد در اذهان عمومی اثرگذار خواهد بود.
 
 وی در همین راستا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت، ما در بحث رسانه ضعف داریم و این ضعف کاملا ملموس است و قدرت تبیین و اطلاع رسانی و تبلیغات ما پایین است . جوان های ما با فریبکاری دشمن به سمت و سوی تبلیغات خارجی می‌روند و طبیعی است از واقعیت ها دور باشند.
 
 این دوره تخصصی یک روزه در دو کارگاه آموزشی با موضوعات مدیریت روابط‌عمومی نوین و مدیریت امور فرهنگی نوین با حضور اساتید دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۱ ( ناصر خیرخواه و محمد علی پیوند ) برگزار شد.
 
 در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین علی زمانی معاون امور کیفری رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران و مهدی فلاح مدیر دفتر کل محاکم نیز به عنوان مهمان در معیت رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران حضور داشتند.
 
 در پایان این نشست تخصصی با اهدای لوح سپاس از طرف یحیی جعفری رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران از مسئولین روابط‌عمومی و امور فرهنگی در مجتمع های قضایی شهید مدرس، شهید محلاتی، شهید صدر، شهید مفتح، شهید قدوسی، شهید باهنر، خانواده یک، ویژه نیابت و بعثت قدر دانی شد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد