درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 12:17   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51526صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 29 بهمن 1401 - 00:21
«روابط‌عمومی منتقد یا روابط‌عمومی مخرب»
نیاییم با لجبازی‌های کودکانه، حب و بغض‌های شخصی، علاقه به قدرتمند شدن و دیده شدن، منافع شخصی و خودخواهی، چشم بر حقایق بپوشیم و به جای نقد منصفانه و کارشناسانه و ارایه راهکارهای کاربردی همدیگر را تخریب کنیم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| انجمن های علمی نهادهای های مدنی هستند که برای کمک به توسعه علمی و عملی و مهارت افزایی و تولید دانش و حمایت حرفه ای و منطقی از حقوق یک صنف و فعالان آن عرصه حضور و ظهور پیدا می کنند، شکل گیری و ایجاد یک انجمن علمی به عنوان یک نهاد غیر انتفاعی که اساسنامه مصوب آن به واسطه محدودیت مشخص برای امکان درآمد و هزینه همواره یک چالش جدی برای تحقق اهداف و برنامه های در پیش روی انجمن قرار می دهد، دشواری مسیر، این نهاد مدنی را در آغاز فعالیت و ادامه حیات به مراتب در شرایط سخت و سخت تر قرار می دهد.

 

زمانی سختی این راه بیشتر و بیشتر می شود که از حداقل حمایت های مورد نیاز از سوی دولت و بخش خصوصی محروم باشد بنابراین اگر انجمن های روابط‌عمومی در یک مقطع زمانی برابر ضرورت و نیاز و با دست خالی و بی پشتوانه شکل گرفت چیزی جز عشق و علاقه و تعهد و تعصب حرفه ای نبوده است اما از اینکه نتوانسته است مسیر رو به رشد و شرایط مطلوبی را رقم بزند خود قصه دیگری است.


اما واقعیت امر این است که بی تردید انجمن های روابط‌عمومی محصول و نتیجه شکل گیری و فعالیت روابط‌عمومی ها در ایرانند همانگونه که نهاد روابط‌عمومی پس از سالها استقرار در سازمانهای دولتی و انتقال این تجربه به سایر بخش های اقتصادی، فراز و فرود های بسیاری را طی کرده است و علیرغم اتفاقات مهم در این عرصه از ایجاد دانشگاههای رشته ارتباطات و روزنامه نگاری و بعد ها رشته روابط‌عمومی به صورت دولتی، دانشگاهای آزاد و علمی کاربردی و دوره های آموزشی تا تالیف و تدوین و ترجمه کتاب و تولید مقالات و پژوهش های دانشگاهی و پایان نامه ها در مقاطع مختلف تحصیلی و برگزاری همایش ها و سمینار های تخصصی، هنوز نتوانسته است به جایگاه مشخص و از یک ضرب آهنگ رو به رشد برخوردار شود.

 

 مسلما با آسیب شناسی وتحلیل از وضع موجود می توان رفتار غیر حرفه ای و سلیقه ای در نحوه برخورد و انتظار غیر منطقی از روابط‌عمومی ها در بخش دولتی توام با انتصاب و بکار گماری مدیران کار نابلد روابط‌عمومی در وزارتخانه ها و سازمان ها و نهاد ها، باعث گردیده تا شاهد افول جدی وناکارامدی روابط‌عمومی ها باشیم ، بنابراین نباید تعجب کرد که آثار و پیامد این فعل و انفعالات رد پایش به انجمن کشیده شود و شاهد بی اخلاقی و بی احترامی و توهین نسبت به یکدیگر باشیم.


نباید فراموش کنیم که کنار همه تغیرات سرسام آور در تکنولوژی و فناوری و تحولات جدی و بی وقفه در کسب و کار ها از جمله روابط‌عمومی، هنوز مهمترین سرمایه و دارئی در کنار سایر عامل و سرمایه ها، سرمایه انسانی است و این سرمایه بی بدیل به واسطه دارابودن سرمایه فکری و دانش و خلاقیت و نوآوری به عنوان مزیت رقابتی و ویژگی منحصر به فرد قلمداد می گردد. مضاف بر اینکه تجربه به عنوان علم عملی شده و ویژگی منحصر به فرد برای کارایی، اثر بخشی و بهروری محسوب می گرددکه این دارایی به واسطه دانایی وتوانایی برخواسته از گذر سرمایه ای به نام زمان تجلی پیدا می کند.


بنابراین نیاییم با لجبازی‌های کودکانه، حب و بغض‌های شخصی، علاقه به قدرتمند شدن و دیده شدن، منافع شخصی و خودخواهی، چشم بر حقایق بپوشیم و به جای نقد منصفانه و کارشناسانه و ارایه راهکارهای کاربردی همدیگر را تخریب کنیم.


به قول شاعر هرچه بگندد نمکش می زنند
وای به روزی که بگندد نمک

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد