درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 20:19   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5144صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 21 شهریور 1392 - 20:56
رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی؛ افراد متخصص برای تصدی مدیریت روابط عمومی‌های وزراتخانه‌های انتخاب شوند
رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی گفت: توقع ما این است که افرادی که برای تصدی سمت مدیریت روابط عمومی‌های وزراتخانه‌های کشور انتخاب می‌شوند از متخصصان و حرفه‌‌ای های این عرصه باشند تا مانند گذشته، سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها در برقراری ارتباط موثر با مخاطبانشان دچار مشکل نباشند.
  

شارا- رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی گفت: علت ارائه فهرست پیشنهادی و بسته اعتلای دانش روابط عمومی به رئیس جمهور و هیئت دولت، کاربردی شدن فعالیت‌ها و جلوگیری از کار روابط‌عمومی‌های مراسم‌گرا و تشریفاتی بود.

 

سید شهاب سیدمحسنی رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره فهرست پیشنهادی مدیران روابط عمومی وزارتخانه‌ها به دولت یازدهم گفت: پیش از معرفی کابینه دولت جدید، جلساتی با این موضوع در انجمن متخصصان روابط عمومی با مدیران روابط عمومی و پیشکسوتان این عرصه برگزار شد. نتیجه این جلسات این بود که لیستی تهیه شد و با شاخصه‌هایی که در نظر گرفته شد، برای هر وزارتخانه پیشنهادهایی ارائه شد. یکی از شاخصه‌هایی که در نظر داشتیم، این بود مدیران روابط عمومی وزارتخانه‌ها دارای تخصص و سابقه در این زمینه باشند و پیش از این در وزارت‌خانه مربوطه کار کرده باشند.

 

وی افزود: ما برای هر سازمان و وزارت‌خانه 3 گزینه را پیشنهاد دادیم. این فهرست به تایید مجمع انتخاب مدیران روابط عمومی رسید و از طریق مدیرانی که با آقای روحانی و دولت تدبیر و امید دوست بودند، به دستشان رسید. قصد از انجام این کار این بود که کمکی برای انتخاب مدیران روابط عمومی وزارتخانه‌ها بشود و به عبارتی مشاوره تخصصی ارائه کنیم.

 

این مدیر روابط عمومی ادامه داد: این یک مشکل تاریخی در کشور ماست که بسیاری از مدیران روابط عمومی از میان افرادی انتخاب می‌شوند که تخصصی در این زمینه ندارند و انتخابشان صرفا به دلیل روابط و نزدیکی با مسئولان بوده است. به همین دلیل است که شاهد فعالیت روابط‌عمومی‌های مراسم‌گرا هستیم که در سطح تدارکاتی و تشریفاتی باقی مانده و تعریف می‌شوند. در حالی که روابط عمومی را در جهان به عنوان هنر هشتم می‌شناسند. اما متاسفانه شرایط در کشور ما به گونه‌ای می‌شود که روابط عمومی در حد پلاکارد زدن و پوستر نصب کردن تعریف می‌شود.

 

سیدمحسنی گفت: امروز در سطح بین‌الملل، بحث روابط‌عمومی‌های تحلیل‌گرا مطرح‌ است که باید نقش اتاق فکر را در یک سازمان و نهاد بازی کنند و همچنین راهبردهای موثر ارتباط با مخاطبان را تعریف کنند. بنابراین اعضای انجمن متخصصان روابط عمومی تصمیم گرفتند همتی کنند تا عرصه مرده روابط عمومی در این دولت زنده شود. این شد که این لیست تهیه شد. قبل از این فهرست هم یک بسته پیشنهادی هم با نام بسته اعتلای دانش روابط عمومی برای آقای روحانی و هیئت دولت ارسال کردیم که دارای 14 بند بود. در یکی از این بندها تاکید شده بود که در راس مدیران روابط عمومی‌ها، از افراد متخصص و حرفه‌ای استفاده شود.

 

رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی گفت: تا به حال از 4 مدیر روابط عمومی که در وزارتخانه‌ها منسوب شده‌اند، 2 نفر در لیست پیشنهاد بوده‌اند. حالا یا پیشنهادات ما موثر بوده و یا تاثیری نداشته است. در کل در این زمینه وزیر مربوطه تصمیم‌گیرنده است ولی ما سعی می‌کنیم وظیفه خودمان را مبنی بر تبیین مسائل و معرفی گزینه‌های مناسب انجام بدهیم. اما حداقل توقع ما این است که افرادی که برای تصدی سمت مدیریت روابط عمومی‌های وزراتخانه‌های کشور انتخاب می‌شوند از متخصصان و حرفه‌‌ای های این عرصه باشند تا مانند گذشته، سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها در برقراری ارتباط موثر با مخاطبانشان دچار مشکل نباشند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد