درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 07:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51387صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 10 بهمن 1401 - 14:41
رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان: آگاهی سازی و اطلاع رسانی دقیق و به موقع فعالیت ها توسط روابط‌عمومی‌ها ضروری است
اطلاع رسانی دقیق و به موقع فعالیت های انجام شده در استان، برگزاری نشست های مشترک واستفاده از پتانسیل‌های ادارات در برگزاری همایش‌ها و دوره های آموزشی مورد تاکید مدیران روابط‌عمومی در این نشست بود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| شورای هماهنگی زنجان رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان، بر لزوم آگاهی سازی، اطلاع رسانی دقیق و به موقع فعالیتها و اقدامات انجام شده در بخش های مختلف توسط روابط‌عمومی‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد و گفت: اقدامات دستگاههای اجرایی به خوبی به رسانه ها تبیین و اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، امیر رسولی روز یکشنبه در دومین نشست روابط‌عمومی‌های شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان زنجان در محل سالن جلسات شهید احمدی اداره کل راه و شهرسازی استان، گفت: مبنای تشکیل این جلسه برای هماهنگی بیشتر و منجسم برای برگزاری جلسات با روابط‌عمومی‌ها به صورت ماهانه پیرو تاکیدات وزارت راه و شهرسازی می باشد.

وی ابراز کرد: برای هماهنگی و یکپارچه نمودن فعالیتها و تبیین استراثری اطلاع رسانی و تبیین سیاست های ارتباطی وزارت راه و شهرسازی باید جلسات ماهانه و یا دو ماه یک بار برگزار شود.


رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان، برلزوم تعامل بیشتر با روابط‌عمومی‌های زیر مجموعه راه و شهرسازی تاکید کرد و گفت: برگزاری منظم و هر دو ماه یک بار جلسات و حضور حداکثری و مشارکت موثر مدیران روابط‌عمومی در نشست ها بسیار مهم و ضروری است.

رسولی تاکید کرد: این جلسه به منظور هماهنگی وتعامل بین دستگاهی برای اجرای بهتر برنامه ها وسیاست های ابلاغی وزارت راه وشهرسازی در استان تشکیل شده است.

وی بر لزوم آگاهی سازی، اطلاع رسانی دقیق و به موقع فعالیتها و اقدامات انجام شده در بخش های مختلف زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد و بیان داشت: برگزاری نشست خبری و تور خبری در ایام الله دهه فجر، ارائه دستاوردهای ارگان های مربوطه و استفاده از ظرفیت فضای مجازی بسیار مهم است و همچنین طرح های قابل افتتاح در دهه فجر مورد تاکید قرار گیرد.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان، متذکر شد: اقدامات دستگاههای اجرایی به خوبی به رسانه ها تبیین و اطلاع رسانی شود و مستند سازی در این خصوص مورد توجه قرار گیرد.

رسولی، بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی خبر نویسی و عکاسی در روابط‌عمومی‌ها تاکید و گفت: برگزاری این دوره ها مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هفته نامه عملکرد وزارت راه و شهرسازی به صورت هفتگی توسط این وازتخانه منتشر می شود، افزود: روابط‌عمومی خبرهای مهم ارگان مربوطه خود را در اختیار روابط‌عمومی اداره کل راه و شهرسازی قرار دهند تا خبر مربوطه در هفته نامه چاپ شود.

گفتنی است مدیران روابط‌عمومی‌های دستگاه های زیر مجموعه اداره کل راه و شهرسازی حاضر در نشست با تشریح وضیعت موجود مجموعه روابط‌عمومی دستگاه متبوع خود، انتظارات خود را اعلام کردند.

مدیران روابط‌عمومی‌های هواشناسی، فرودگاه، راهداری وحمل ونقل جاده ای، راه آهن، بنیاد مسکن، حوزه طرح های شرکت ساخت توسعه و آزمایشگاه فنی مکانیک مطالب خود را بیان کردند.

اطلاع رسانی دقیق و به موقع فعالیت های انجام شده در استان، برگزاری نشست های مشترک واستفاده از پتانسیل‌های ادارات در برگزاری همایش‌ها و دوره های آموزشی مورد تاکید مدیران روابط‌عمومی در این نشست بود.


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد