درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:46   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51378صفحه نخست » ادامه مطلب چهاریکشنبه، 7 اسفند 1401 - 06:46
6 راز موفقیت کمپین‌های اینترنتی
مواردی که در این یادداشت بررسی می شوند، حاصل مصاحبه با بیش از 100 مدیر بازاریابی موفق است که در شرکت های مختلف، فعالیت دارند. به همین خاطر می توان اطمینان داشت که با رعایت این شش اصل، نتایج لازم را به دست خواهید آورد. درواقع در حال حاضر که روزهای اول سال جدید محسوب می شود، بهترین زمان برای یک تغییر مهم و انجام اقداماتی اصولی محسوب می شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| امروزه موثرترین روش بازاریابی، ایجاد کمپین اینترنتی است. در این زمینه دو نکته را باید مورد توجه داشته باشید. نخست آنکه اینترنت تمامی محدودیت ها را از بین برده و بستری رایگان برای فعالیت محسوب می شود.

نکته دیگر هم این است که بدون فعالیت هایی که در یک راستا باشند، عملا نتیجه ای را به دست نخواهید آورد. درواقع این هدف تنها زمانی امکان پذیر است که شما اهداف بازاریابی خود را در قالب یک کمپین پیاده سازی نمایید. تحت این شرایط سوال اصلی این است که چگونه می توان یک کمپین اینترنتی موفق را برنامه ریزی کرد که در ادامه شش اصل اصلی در این رابطه، بررسی خواهد شد.

 

مواردی که در ادامه بررسی می شوند، حاصل مصاحبه با بیش از 100 مدیر بازاریابی موفق است که در شرکت های مختلف، فعالیت دارند. به همین خاطر می توان اطمینان داشت که با رعایت این شش اصل، نتایج لازم را به دست خواهید آورد. درواقع در حال حاضر که روزهای اول سال جدید محسوب می شود، بهترین زمان برای یک تغییر مهم و انجام اقداماتی اصولی محسوب می شود.

1- صداقت داشته باشید

نخستین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که تبلیغات، فضایی محسوب می شود که در آن دروغ و بزرگنمایی به یک عادت تبدیل شده است. با این حال در جهان امروز این سیاست دیگر کاربردی را نخواهد داشت و با توجه به سرعت بالای پخش اطلاعات، می تواند شما را تنها در چند ساعت با یک بی آبرویی مواجه سازد. به همین خاطر نخستین نکته ای که در کمپین های خود باید مورد توجه قرار دهید این است که با مخاطبان خود صادق باشید.

 

درواقع باید این باور را همواره در خود تقویت نمایید که در حال فروش یک محصول به خانواده خودتان هستید. همچنین لازم است تا نسبت به اقدامات قبلی و وضعیت حال حاضر هم نگاهی با صداقت را داشته باشید. این موضوع کمک خواهد کرد تا ریسک کار شما، به حداقل برسد. درواقع شما نباید خود را درگیر کمپین هایی کنید که بنا به هر دلیلی اگر با نتایج موردنظر همراه نبود، با مشکلات جدی مالی همراه باشد. به صورت کلی صداقت داشتن با خودتان و مخاطبان، بسیار مهم خواهد بود.

2- با رسانه ها ارتباط خوبی داشته باشید

واقعیت این است که دیدگاه شما نسبت به رسانه ها باید درست به مانند یک سرمایه گذاری سودآور باشد. در این زمینه شما حتی نیاز دارید که هزینه هایی را در این رابطه متحمل شوید. این ارتباط خوب به شما کمک خواهد کرد تا بهترین پوشش ممکن را از کمپین های خود داشته باشید و نکته ای که باید به آن توجه نمایید این است که ارتباط خود را در تمامی ماه های سال حتی در اوقاتی که خبری از کمپین نیست هم باید حفظ نمایید.

 

 این امر باعث خواهد شد تا در نظر مدیران رسانه ها به عنوان برندی ریاکار شناخته نشوید. با این حال فراموش نکنید که شما باید رسانه های اصلی را شناسایی کرده و برای این بخش، بودجه بندی لازم را داشته باشید. این موضوع بسیار مهم بوده و در طول تاریخ، برندهای بی شماری را می توان مثال زد که با هزینه های هنگفت و بدهی های سنگین به خاطر همین اشتباه، مواجه شده اند.

3- همه احتمالات را در نظر بگیرید


درواقع شما باید همه چیز را در یک کمپین مورد بررسی قرار داده و چند برنامه داشته باشید. در این زمینه طبیعی است که همه چیز مطابق انتظار شما پیش نرود. با این حال شرایط نباید شما را غافل گیرد کند و باید از قبل برای تغییرات مورد نیاز، آماده باشید. در این زمینه محاسبه هزینه برای هر اقدام و میزان ریسک ها، به خوبی بررسی شود.

 

با انجام چنین اقداماتی، در نهایت شما نسبت به این موضوع تصمیم خواهید گرفت که آیا فعالیت شما منطقی محسوب می شود و یا لازم است تا به دنبال طرح ریزی یک کمپین دیگر باشید. در این زمینه فراموش نکنید که همیشه شما برنامه ریزی ها را انجام نخواهید داد و ممکن است با پیشنهاد یک کمپین از سوی آژانس های تبلیغاتی مواجه شوید. درواقع در این شرایط نیز شما باید تمامی تحلیل ها را انجام دهید و به وعده ها اعتماد نکنید.

4- انتظارات منطقی داشته باشید

یکی دیگر از نکات بسیار مهم این است که نسبت به نتایج، دید منطقی را داشته باشید. درواقع هر کمپین ظرفیت خاص خود را دارد و لازم است تا انتظارات درستی را داشته باشید که براساس شرایط، سطح بودجه و حجم فعالیت ها خواهد بود. این نکته را فراموش نکنید که برخی از کمپین ها صرفا برای آشناسازی و بهبود اوضاع بوده و عملا نتیجه ای از نظر فروش را به همراه ندارند. به همین خاطر بسیار مهم است که نوع کمپین، براساس نیاز واقعی شرکت باشد. همچنین فراموش نکنید که شما می توانید به صورت همزمان، چند کمپین را داشته باشید.

 

به همین خاطر عملا نیازی نیست که همه چیز را در قالب یک کمپین درآورید. این موضوع کمک خواهد کرد تا بررسی آمارها، امکان پذیر شود. همچنین فراموش نکنید که شما می توانید کمپین های سریالی داشته باشید تا با مواردی بیش از حد طولانی و بزرگ، مواجه نشوید. این اقدام کمک می کند که فرصت بهترشدن را داشته باشید و ریسک کار خود را کاهش دهید.

5- ردیابی را جدی بگیرید

یک کمپین باید از همان ثانیه های اولی که اجرا می شود، مورد بررسی قرار گیرد. درواقع شما باید تمامی آمارها را ذخیره کرده و به صورت مداوم آنها را تحلیل نمایید. این موضوع کمک خواهد کرد تا در صورت نیاز تجدیدنظرهایی داشته باشید و گام های بعدی را به مراتب بهتر بردارید. درواقع بسیاری از کمپین ها را می توان مثال زد که در ابتدا درخشان نبوده ولی پس از چند روز و با اعمال تغییراتی هرچند جزئی، نتایج بسیار خوبی را به دست آورده اند.

 

در این زمینه فراموش نکنید که عکس این موضوع نیز امکان پذیر است. درواقع ممکن است یک کمپین شروعی درخشان را داشته باشد ولی به مرور از تاثیر آن کاسته شود و پایانی فاجعه بار را مشاهده نمایید. به همین خاطر است که ردیابی را نباید در هیچ زمانی متوقف نمایید. خوشبختانه بستر اینترنت، ابزارهای مختلفی را در اختیار شما قرار می دهید که این اقدام برای شما کاملا امکان پذیر باشد.

6- به سود جمعی فکر کنید

به عنوان نکته پایانی، این موضوع را همواره به خاطر داشته باشید که نمی توان صرفا منافع شرکت خودتان را مورد توجه قرار دهید. در این زمینه شما باید به دنبال شرایطی باشید که هم مشتری و هم شرکت شما برنده شود و منفعتی را به دست آورد. این موضوع کمک خواهد کرد که کمپین های بعدی نیز شانس موفقیت بالایی را به دست داشته باشند و نتایج خوبی را بتوانید از تلاش های خود به دست آورید. درواقع کمپینی که در آن تنها شرکت منفعت خوبی را به دست می‎آورد، بدون شک نتیجه لازم را به همراه نخواهد داشت و پایدار محسوب نمی شود.

 

نویسنده: هچر کمپبل - کارشناس بازاریابی و تبلیغات

مترجم: امیر آل علی
منبع: searchenginejournal
forsatnet

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد